دروغ هایی که درباره خرید تتر به شما گفته شده است

موقعیت این عبارت ها در ابتدای آدرس کیف پول است. با مراجعه به سایت رسمی Tetherبه آدرس Free Wallet می توانید این کیف پول را دریافت کرده و بر روی تلفن همراه اندرویدی خود نصب کنید. توکنی لایه دوم که با استفاده از پلتفرم Omni بر روی شبکه زنجیره بلوکی (block chain) قرار گرفت. تتر روی شبکههای بسیار دیگری هم قرار دارد مانند الگوراند (algorand)، فانتوم (fantom)، پولیگان (polygon)، آوالانچ (avalanche)، بیت کوین کش، کی سی سی، هارمونی، آربیتروم و… به غیر از کار روی تتر، کریگ سلارس بیش از شش سال عضو بنیاد Omni بوده است. در سال ۲۰۱۹، وکیل تتر لیمیتد فاش کرد که ۷۴ درصد از تترها توسط پول نقد و معادلهای نقدی پشتیبانی میشوند.

به این ترتیب تمام واحدهای تتر نسبت به دلارهای موجود در بانک تولید و عرضه میشوند. قیمت ثابت تتر ها باعث شده که به طور معمول کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند از خرید آن صرف نظر کنند و این توکن ها بیشتر برای خرید یا ذخیره پول استفاده میشوند. در سال ۲۰۱۳، او شرکت سرمایه گذاری مشترک “بلاک چین کپیتال” را تاسیس کرد که تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۸۰ میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده بود. قبل از این نیز او چندین شرکت موفق از جمله شبکه تبلیغات آنلاین Traffic Marketplace ، استودیوی سرگرمی Red Lever و وب سایت قمار Pala Interactive را تاسیس کرده بود. هنگام خرید تتر برای اولین بار، مهم است که بدانید چندین فرصت معاملاتی در دسترس است.

تتر با هدف ثبات دادن به بازار ارزهای دیجیتال و افزایش نقدشوندگی بازار به وجود آمده و در هنگام ریزش قیمت ارزهای دیجیتال ، با خرید تتر می توان ارزش سرمایه خود را حفظ نمود و از زیان های ناشی از سقوط بازار جلوگیری نمود . افزون بر آن می توان به جای نگهداری پول در بانک از آن برای ذخیره پول استفاده نمود. به علت ثابت بودن قیمت و تغییر آن نسبت به دلار ، ریسک خرید یا نگهداری پول را کاهش می دهد .

برای خرید ترون، شما می توانید وارد حساب کاربری خودتان در صرافی اوکی اکسچنج شوید و یا اگر حسابی ندارید، یک حساب کاربری بسازید و پس از آن، مراحل احراز هویت را به سرعت طی کنید. اگر از قبل رمز ارز یا ارز دیجیتال ترون را داشته باشید و هم اکنون قصد فروش ترون را دارید، می توانید وارد صرافی آنلاین اوکی اکسچنج شوید ، میزان ترون مد نظرتان را وارد کنید و پس از آن، اقدام به فروش ترون کنید و به میزان آن، ریال دریافت کنید. تحلیل فاندامنتال تتر؛ ارز دیجیتال تتر در طی این روزها بین معامله گران ایرانی محبوبیت خاصی برای خرید و فروش و سرمایه گذاری پیدا کرده، برای همین تصمیم گرفتیم که تحلیل فاندامنتال تتر رو بررسی بکنیم و ببینیم که چه عواملی باعث شده که این ارز دیجیتال تا این حد میزان خرید و فروشش افزایش پیدا بکنه و چه عوامل تاثیر گذاری باعث میشن که این استیبل کوین با توجه به این که قیمتش همیشه تقریبا ثابته و در محدوده خیلی کوچیک و ناچیزی نوسان میکنه ارزش سرمایه گذاری کردن پیدا بکنه.

اعتبار، قیمت، نظرات کاربران، سهولت در استفاده، میزان کارمزد و… بیشتر تجار برای خرید اجناس مورد نظر خود یا افرادی که قصد حواله کردن ارز را دارند، از تتر استفاده می کنند؛ چرا که صرافی ها و بانک هایی که برای این منظور فعالیت می کنند، کارمزد و هزینه های زیادی را دریافت می کنند، در صورتی که با تتر این هزینه صفر است و شما در زمان خرید یا فروش تتر هزینه ای بابت کارمزد پرداخت نخواهید کرد. بیشتر از افراد در استفاده از تتر محتاطانه عمل می کنند؛ زیرا دارندگان تتر هر یک USDT خود را برابر یک دلار آمریکا تبدیل می کنند و این هراس در بین استفاده کنندگان این ارز دیجیتالی به وجود آمده است که آیا این شرکت، به مقدار کافی دلار آمریکا برای تبدیل و پشتیبانی آن به تتر را ذخیره دارد یا خیر.

همچنین به دنبال تحریم های بین المللی بر علیه ایران، بیشتر صرافی های معتبر اقدام به مسدود سازی حساب کاربری ایرانیان کردذه اند. این صرافی نیز از بزرگترین صرافی های دیجیتالی محسوب میشود که خوشبختانه از تتر نیز پشتیبانی میکند. این کارمزد است که در تعیین فرایند خرید تتر ارزان یا همان تتر با نرخ بهصرفه مؤثر است؛ چراکه آن را صرافی کاملاً تعیین و دریافت میکند. در این شرایط سرمایه شما همان 35 هزار دلار باقی میماند و متضرر نمیشوید و همچنان میتوانید به راحتی تترهای خود را به ارزهای دیجیتالی دیگر تبدیل کنید. در نتیجه، ممکن است هر لحظه حساب کاربری یا دارایی های شما در این صرافی ها مسدود یا بلوکه شوند. همان طور که در بخش بالا اشاره کردیم تتر یک استیبل کوین می باشد استیبل کوین به این معناست که این رمز ارز دارای قیمت ثابتی بوده و از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال محفوظ است و قیمت آن تغییر نخواهد کرد ، اما در برخی مواقع در برخی صرافی هایی که قیمت لحظه ای تتر را نمایش می دهند نوساناتی مشاهده می شود که این نوسانات کم بوده و مقدار بسیار اندکی از این رمز ارز دچار تغییر می شود ، در کل بازار ارزهای دیجیتال به بیثباتی مشهور هستند.

همان طور که در مطالب فوق ذکر شد، تتر یک ارز رمزنگاری شده ثابت است و به همین علت برای کسانی در بازار ارز دیجیتال حرفه ای نیستند و تنها از مزیت های ارز رمزنگاری شده می خواهند بهره مند شوند، بسیار گزینه خوبی است. همچنین در صرافی های ایرانی فرآیند احراز هویت با نظارت پلیس فتا و مراجع قانونی انجام می شود. احراز هویت مشتریان فرایندی رایج در تمام صرافی ها می باشد. بهترین روش برای خرید تتر در حال حاضر، خرید از صرافی های آنلاین ایرانی می باشد. بنابراین، از اونجایی که صرافی اینانس کارمزد کمی از کاربران دریافت می کنه، می تونه گزینه مناسبی برای این کار محسوب بشه. البته به دلیل وجود تحریم های بین المللی کشور ایران، کار با صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی کمی سخت شده و ممکن حساب هاشون مسدود بشه. در صرافی های بین المللی، احراز هویت بر اساس قوانین کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) صورت می گیرد. این ارزها به صورت رمزنگار نوشته شده و بدون هیچ پشتوانه مالی مورد استفاده قرار می گیرند و تنها پشتوانه آن ها، که باعث ارزش بخشیدن به آن می شود، مردم هستند.

این موارد شامل ارائه خدمات اشتراک گذاری فایل توزیع شده ساده، هدایت تولید محتوا از طریق پاداش های مالی ، اجازه دادن به سازندگان محتوا برای راه اندازی توکن های شخصی خود و عدم تمرکز در صنعت بازی است. USDT در سال ۲۰۱۴ توسط بروک پیررس، ریو کالینز و کِرِگ سِلارز راه اندازی شد. این پروژه به عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز توصیف می شود که بر اشتراک محتوا و سرگرمی متمرکز است – و به همین منظور ، در سال 2018 یکی از بزرگترین سرویس های اشتراک گذاری فایل به نام بیت تورنت را تصاحب کرد.

آیا برای سرمایه گذاری بلند مدت خرید تتر مناسب است؟ ترون یک سیستم عامل مبتنی بر بلاک چین است که هدف آن اطمینان از مناسب بودن این فناوری برای استفاده روزمره است. تتر (USDT ) یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است که در دسته ارزهای پایدار یا Stable Coin قرار دارد. به صورت مستقیم و یا حتی از طریف کارت های اعتباری خریداری کنید. تتر کاربرد های بسیاری دارد برای مثال فرض کنید شما بیت کوین روی قیمت ۳۰ هزار دلار خریداری کرده اید وقتی قیمت بیت کوین به ۶۰۰۰۰ دلار میرسد بیت کوین خود را به تتر تبدیل میکنید فرض کنیم بعد از این تبدیل قیمت بیت کوین کاهش پیدا کرده و به محدوده ۴۰۰۰۰ دلار میرسد در این حالت سرمایه شما هنوز ۶۰۰۰۰ دلار است و حالا میتوانید مقدار بیشتری بیت کوین خریداری کنید . به غیر از کار روی USDT، کریگ سلارس بیش از شش سال عضو بنیاد Omni بوده است. ریو کالینز در دو سال اول ابتدایی پیدایش تتر مدیرعامل شرکت بود. USDT یک استیبل کوین (ارز رمزپایه با ارزش ثابت) است که نشان دهنده قیمت دلار آمریکا است که توسط شرکت تتر مستقر در هنگ کنگ منتشر شده است.

تولید این توکن ها نسبت به دلار آمریکا انجام میشود، در نتیجه اغلبا” قیمت آن ثابت می باشد و متناسب با قیمت دلار تغییر می کند. در سادهترین شکل آن، تتر یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت اندازهگیری شده توسط واحد پول فیات در این مورد، دلار آمریکا است. از منظر کسانی که به بیت کوین و روش آن اعتماد دارند؛ تتر به طرز نامطلوبی به سیستم بانکی ارزی فیات نزدیک است و از دلایل نامعتبر و یا غیر امن بودن آن از دید این افراد این است که تتر را ارزی وابسته، متمرکز و تحت کنترل می نامند که این خود بر خلاف اصول اولیه بیت کوین است. امروزه کمپین های ضد تتر ایجاد شده تا شاید بتوانند این شرکت را وادار به بکارگیری اصول استاندارهای حرفه ای بکند.

مردم به اعتمادی که به این ارز های دیجیتال می کنند، به آن ها ارزش و اعتبار می ببخشند؛ زیرا ارزهای دیجیتال غیر متمرکز بوده، به این معنی که توسط هیچ نهاد یا سازمانی کنترل نمی شود و تنها این مردم هستند که بر آن نظارت دارند. آنها بی ثبات نیستند، بنابراین موارد استفادهای متفاوت از ارزهای رمزپایهای که مردم به عنوان سرمایه گذاری میخرند،دارند. در حال حاضر 2 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است و مردم در دنیای ارز دیجیتال تتر را سکه پایدار نام گذاری کرده اند.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما