لیفت صورت با درمان ترکیبی هایفو و آر اف در کلینیک صدف اصفهان

آر اف بهتر است یا هایفو

بیمارانی که عارضه photodamagedمبتلا هستند و یا پوست آنها به شدت شل شده و افتاده است ممکن است نیاز به چندین جلسه هایفوتراپی داشته باشند؛ تا نتایج مناسبی را مشاهده کنند. بنابراین افرادی که چین های عمیقی روی صورتشان دیده می شود و دچار افتادگی پوست به خصوص در ناحیه گردن هستند؛ کاندید مناسبی برای هایفوتراپی نمی باشد و بهتر است عمل جراحی لیفتینگ انجام دهند. هایفو همچنین برای بیمارانی که روی پوست آنها عفونت وجود دارد و یا زخم باز دارند یا به آکنه های کیستی شدید مبتلا هستند و یا ایمپلنت دندان انجام داده اند؛ مناسب نیست. از این دستگاه بیشتر به منظور از بین بردن چربی‌های موجود در بدن استفاده می‌کنند. از کاربردهای این دستگاه می‌توان به رفع چربی غبغب، چربی پهلوها، زانوها، بازوها و اطراف شکم اشاره کرد.

۲- هایفوتراپی تاثیر به سزایی در رفع افتادگی و شل شدگی ناحیه گردن و همچنین صورت دارد. بیان این عوارض در اینجا به این معنی نیست که تمام این عوارض در افراد مشاهده می شود. در بسیاری از افراد تنها تعداد محدودی از این عوارض مشاهده شده قیمت هایفو صورت است. گاهی بعد از درمان نیز فرد مدتی احساس سوزن سوزن شدن، قرمزی و تورم خواهد داشت که جای نگرانی نیست. با توجه به کم خطر و بدون عارضه بودن این روش، بیمار بلافاصله بعد از درمان این امکان را دارد که به کارهای روزانه خود بپردازد.

مزایای هایفوتراپی

به دنبال آن سلول های فیبروبلاست پوست تحریک شده ، ساخت و بازآرایی کلاژن و الاستین که دو پروتئین اصلی و حیاتی پوست و عامل جوانی پوست ما می باشند افزایش می یابد. هایفوتراپی HIFU عبارتست از انتقال امواج اولترا سوند با شدت بالا و فرکانس پایین ، بطور متمرکز در لایه های عمقی پوست به منظور لیفتینگ و جوانسازی پوست . چرا که براحتی به لایه SMAS رسیده و علاوه بر سفت کردن پوست موجب جمع شدن این لایه و تا حدی کاهش چربی اضافه در نواحی یک سوم تحتانی صورت و غبغب می شود.

آر اف بهتر است یا هایفو

در دستگاه Thermia® از فناوری ICF (عملکرد ترکیبی هوشمند) استفاده می شود و تنها دستگاه نانو فرکشنال RF در آسیا است که فرسایش، انعقاد و اثر حرارتی را با حداقل آسیب به اپیدرم با عملکرد هوشمند ترکیب می‌کند. ترمیا بهترین آر اف فرکشنال و نانوآبلاتیو RF برای از بین بردن جای جوش است. مهم است که دستورالعمل های ارائه شده توسط اراده دهنده را دنبال کنید. یک رژیم مراقبت از پوست سختگیرانه و و اجتناب از خورشید برای درمان و نتایج بهینه برای یک دوره 6 ماه پس از درمان، توصیه می شود. عدم انجام چنین کاری ممکن است منجر به نتایج نامطلوب یا عوارض جانبی مانند موارد ذکر شده در بالا شود.

از کشیده شدن دستگاه هایفو روی سطح خارجی پوست برای محکم کردن، کشیدن و لیفتینگ بافت پوست استفاده می شود. این روش بی تهاجم بوده بدون برش و جراحی پوست را وادار به کلاژن سازی می نماید و منجربه جوانی و شادابی پوست می‌گردد. هایفوتراپی تنها روشی است که از لایه درم عبور می‌کند و لایه عضلانی سطحی را هدف قرار می‌دهد. حرارت دادن سیستم‌های عروقی و لنفاوی در روش آر اف بدون آسیب لایه‌های بیرونی پوست، باعث ایجاد تغییرات میکروسکوپیک در بافت‌ها و فشردگی کلاژن می‌شود. این وضعیت تولید کلاژن را در طی ماه‌های آینده تحریک کرده و منجر به سفت شدن فوری بافت‌های پوست می‌شود. افزایش جریان خون لایه‌های عمیق، جلوه‌ای طبیعی به پوست می‌دهد و درخشش پوست را بالا می‌برد.

فرایند انجام آر اف فرکشنال

گاهی فرد در جلسه درمان کمی احساس درد خواهد داشت، معمولا استفاده از داروهای مسکن ساده از قبیل استامینوفن یا کرم های بی حس کننده موضعی نیز باعث می شود که همین مقدار کم درد نیز احساس نشود. کلینیک گلشید مجهزترین کلینیک زیبایی غرب تهران، ما با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات و ملزومات پزشکی روز دنیا در حوزه های جوان سازی پوست، مو در خدمت شما عزیزان هستیم. فرکانس رادیویی کاملاً ایمن است، با انواع قبلی فناوری آر اف RF که یا خیلی عمیق نفوذ می کنند یا بیش از حد گرم می شوند. برعکس، تکنولوژی جدید آر اف هیچ عارضه جانبی به جز کمی درد موقت ایجاد نمی کند. کاندیدای ایده آل برای آر اف هر کسی است که احساس می کند می تواند از پوست سفت تر و سالم تر بهره مند شود.آر اف برای انواع پوست مناسب است.

آر اف بهتر است یا هایفو

از عوارض آر اف می توان به قرمزی و تورم اشاره نمود، که طبیعی هستند و 1 الی 3 روز پس از درمان برطرف خواهد شد. نتایج هایفو پس از انجام درمان، به تدریج پدیدار شده و طی 2 الی 3 ماه آشکار می شود. آر اف تاثیرات زیادی بر پوست دارد که از این تاثیرات می توان به موارد زیر اشاره کرد. ۷- بهتر است به مدت دو روز بعد از هایفوتراپی از محصولات آرایشی استفاده نکنید، زیرا موجب تحریک پوست می شود، برای انجام مراقبت های پوست می توانید از پاک کننده و کرم های مرطوب کننده ملایم استفاده کنید. ۴- قبل از اقدام به انجام هایفوتراپی در انتخاب کلینیک و پزشک حساسیت زیادی به خرج دهید تا نتایجی که از این شیوه دریافت می کنید رضایت بخش باشد. ۲- قبل از هایفوتراپی با آب گرم دوش بگیرید، زیرا آب گرم تاثیر بسزایی در رفع آلودگی های پوست دارد و موجب بازتر شدن منافذ پوست می شود.

۱- در صورتی که از داروی خاص استفاده می کنید حتماً پزشک را در جریان قرار دهید، زیرا مصرف بعضی از داروها باعث تاثیر منفی بر نتایج هایفوتراپی می شود و همچنین خانم‌هایی که باردار هستند، نباید از این شیوه درمانی استفاده کنند. این روش، یکی از بهترین ‌روش های جوانسازی پوست است و در آن از امواج رادیو فرکانسی استفاده می شود. به گونه ای که بیماران در انتخاب روش مناسب درمان، سردرگم می مانند. هایفوتراپی و RF دو روش درمانی موثر و مفید هستند که ما در این نوشتار به آن ها پرداخته ایم. یکی از عمده ترین مشکلاتی که با بالا رفتن سن یا در اثر عوامل وراثتی در اطراف چشم ایجاد می‌شود؛ افتادگی پلک است که با یک جراحی سرپایی (بلفاروپلاستی) درمان می‌شود. دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست، مو و لیزر با سالها تجربه در زمینه انجام جراحی بلفاروپلاستی در اصفهان، آماده ارائه خدمات به متقاضیان گرامی در این زمینه می‌باشد.

جراح با بررسی آناتومی صورت و میزان افتادگی پوست، توصیه درمانی مناسب برای هر فرد را ارائه می دهد. از آنجایی که آر اف تنها به لایه های اپیدرمی می رسد بدون اینکه به عمق درم نفوذ کند، پس انتخاب بهتری برای رفع کاهش حجم و برای نگرانی در مناطق ظریف تر، مانند افتادگی پلک است. روش آر اف فرکشنال نه تنها میزان چین و چروک های پوستی را کاهش می دهد، بلکه به از بین بردن جای زخم و اسکارهای روی پوست، روشن و شفاف شدن پوست، لیفت پوست صورت و گردن یا برطرف کردن منافذ باز پوست نیز کمک می کند. میکرونیدل و کونتراج، دو نوع آر اف فرکشنال هستند که اثرات بیشتر با کمتری میزان عوارض را نسبت به آر اف معمولی به همراه دارند. یکی از روش های درمانی برای از بین بردن چربی های اضافی در نواحی مختلفی از بدن ، آر اف فرکشنال است. از این پروسه علاوه بر لاغری موضعی می توان در درمان سلولیت هم استفاده نمود.

آر اف بهتر است یا هایفو

آر اف و هایفو هر دو زمان پیری را به عقب برمی‌گردانند، اما روند پیری را متوقف نمی‌کنند. تصمیم گیری در مورد هر یک از این درمان ها در واقع استحکام پوست شما را باز می گرداند، اما پوست شما به هر حال به پیر شدن ادامه خواهید داد. با این حال، همه تغییراتی که در صورت خود می بینیم ناشی از پیری اجتناب ناپذیر نیست. بسیاری از آنها نتیجه شیوه زندگی بیرونی و عوامل محیطی مانند آسیب نور خورشید، سیگار کشیدن، آلرژن ها، سموم، استرس، آلودگی، آفت کش ها و برخی موارد دیگر هستند. این نقاط کوآگوله باعث تحریک بافتی و افزایش خون رسانی ناحیه می شود.

  • حداقل تا دو هفته پس از هایفوتراپی، نباید ژل یا بوتاکس تزریق کنید.
  • کربوکسی تراپی یک روش درمانی طبیعی و ایمن برای بدن است که کاملاً با فیزیولوژی انسان سازگار بوده و فرآیندهای شیمیایی را در بدن ما تحریک می کند.
  • هایفو یا «امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا» یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های پزشکی است که جایگزین مؤثر و بدون عوارض جانبی برای جراحی لیفتینگ صورت است.
  • هایفوتراپی درمان مطمئنی برای از بین بردنجای چین و چروک است که از تمرکز پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص استفاده می کند، این روش جوانسازی پوست، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست و اطراف آن وارد نمی کند.
  • در روش هایفو از امواج صوتی استفاده می شود که این امواج تاثیرات عمیق تری روی پوست دارند.

۳- افرادی که پوست آنها خشک می باشد، استفاده از هایفوتراپی باعث افزایش خشکی پوست می شود، بنابراین چند روز قبل از هایفوتراپی باید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند. افرادی که تحت شیمی درمانی هستند امواج هایفوتراپی برای سلامت آنها خطرناک است. به دلیل حساسیت پوست بعد از انجام هایفوتراپی ممکن است پوست دچار خارش و کشیدگی شود و خاراندن آن موجب زخم شدن و کاهش اثرات درمانی می شود. ۱۰- هایفوتراپی علاوه بر جوانسازی پوست صورت، باعث لاغری موضعی و لیفت شکم و پهلو ها می شود.

همزمان با این موفقیت در امتحان اعزام به خارج رشته تغذیه شرکت کردم و در این امتحان نیز موفق به کسب بورس خارج کشور شدم. این در حالی است که جنس امواج هایفو از نوع صوت است و مطمئن تر است ، در نتیجه  قابلیت استفاده در موارد فوق وجود دارد. استفاده از سایر روش‌های جوان‌سازی مانند لایه‌بردای، تزریق بوتاکس و … را تا یک هفته بعد از HIFU therapy به تعویق بیندازید. تا زمان برطرف شدن عوارض، از دست زدن به پوست خود یا خاراندن آن خودداری کنید. به علاوه هرگز از مواد شیمیایی تحریک‌کننده استفاده نکنید و اقداماتی مانند اصلاح صورت یا اپیلاسیون را حداقل تا 3 روز به تاخیر بیندازید.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما