متاورس در حال حاضر یک مشکل دست زدن دارد

[ad_1]

کاترین کراس، که در دانشگاه واشنگتن درباره قلدری آنلاین تحقیق می‌کند، می‌گوید در حالی که واقعیت مجازی غوطه‌ور و واقعی است، رفتار سمی که در آن محیط رخ می‌دهد به همان اندازه واقعی است. در پایان، ماهیت فضای واقعیت مجازی این است که طراحی شده است تا کاربران را فریب دهد تا فکر کنند در یک منطقه خاص هستند، هر عمل بدن آنها در یک محیط سه بعدی انجام می شود. این بخشی از دلیل تشدید واکنش‌های احساسی در آن ناحیه است و اینکه چرا VR همان سیستم عصبی داخلی و پاسخ عاطفی را تحریک می‌کند.

این در مورد زنی که در Horizon Worlds به او دست زده بود صادق بود. به گزارش The Verge، متن او چنین بود: “آزار جنسی یک شوخی اینترنتی معمولی نیست، اما حضور در VR لایه دیگری را اضافه می کند که اتفاقات را بدتر می کند. نه تنها دیشب راه رفتم، بلکه هنوز هم افرادی بودند. دیگران برای جایگزینی آنجا هستند. این رفتار باعث می شود در مرکز پلازا احساس تنهایی کنم. [the virtual environment’s central gathering space].”

آزار و اذیت جنسی و آزار جنسی در زندگی پس از مرگ چندان جاه طلبانه نیست و انتظار دنیایی که این مشکلات در آن ناپدید می شوند، واقع بینانه است. تا زمانی که افرادی برای فرار از مسئولیت اخلاقی پشت صفحه کامپیوتر پنهان شده اند، این اتفاقات ادامه خواهد داشت.

شاید مشکل واقعی این تصور را شامل شود که وقتی یک بازی بازی می‌کنید یا در یک دنیای مجازی شرکت می‌کنید، چیزی است که استانتون به عنوان «قرارداد بین توسعه‌دهنده و بازیکن» توصیف می‌کند. او گفت: “به عنوان یک بازیکن، موافقم که بتوانم آنچه را که می خواهم در دنیای توسعه دهندگان طبق قوانین آنها انجام دهم.” اما به محض اینکه آن قرارداد شکسته شد و من دیگر احساس راحتی نکردم، تعهد شرکت این است که بازیکنان را به هر کجا که می‌خواهند برگرداند و به آرامش برگردند.

سوال این است: چه کسی مسئول اطمینان از راحتی کاربران است؟ برای مثال متا بیان می‌کند که به کاربران امکان دسترسی به ابزارهایی را می‌دهد تا خود را ایمن نگه دارند و به طور مؤثر مسئولیت‌ها را به آنها منتقل می‌کنند.

کریستینا میلیان، سخنگوی متا گفت: “ما می خواهیم همه در Horizon Worlds تجربه مثبتی با ابزارهای امنیتی داشته باشند که به راحتی پیدا می شوند – و اگر کاربر از همه ویژگی های ارائه شده استفاده نکند، هرگز تقصیر کاربر نیست.” “ما به بهبود رابط کاربری خود ادامه خواهیم داد و درک بهتری از نحوه استفاده مردم از ابزارهای ما خواهیم داشت تا کاربران بتوانند موارد را به راحتی و با اطمینان گزارش دهند. هدف ما ایمن سازی Horizon Worlds است و ما متعهد به انجام این کار هستیم.”

میلیان می گوید که کاربران باید قبل از پیوستن به Horizon Worlds مراحل ثبت نام را طی کنند که به آنها یاد می دهد چگونه یک Safe Zone را راه اندازی کنند. او همچنین گفت که هشدارهای منظم در صفحه‌های نمایش و پوسترهای Horizon Worlds بارگذاری می‌شوند.

اسکرین شات رابط منطقه امن از متا

فیس بوک

اسکرین شات رابط منطقه امن
اسکرین شات رابط Safe Zone متا

فیس بوک

اما این واقعیت که قربانیان متا groping فکر نمی کنند از Safe Zone استفاده کنند یا به آن دسترسی ندارند پاک کردن کراس گفت مشکل. او گفت: «سوالات ساختاری برای من یک مسئله بزرگ است. به طور کلی، زمانی که شرکت‌ها با آزار و اذیت سایبری مقابله می‌کنند، راه‌حل آن‌ها این است که آن را به کاربران برون‌سپاری کنند و بگویند، در اینجا، ما به آن‌ها این قدرت را می‌دهیم که از خودشان مراقبت کنند.

و این ناعادلانه و بی اثر است. امنیت باید آسان و در دسترس باشد و ایده های زیادی برای امکان پذیر کردن آن وجود دارد. برای استانتون، تنها چیزی که لازم است یک سیگنال رایج در واقعیت مجازی است – شاید ژست V Quivr – که می تواند به کنترل کننده منتقل شود که چیزی گم شده است. فاکس به این فکر کرد که آیا فاصله شخصی خودکار، مگر اینکه آن دو توافق کرده باشند که نزدیک‌تر بودن کمک می‌کند. و کراس معتقد است که برای جلسات آموزشی تعیین استانداردهای واضحی که منعکس کننده آنچه در زندگی واقعی برنده می شود مفید خواهد بود: “در دنیای واقعی، شما یک فرد تصادفی را نمی گیرید و باید آن را به دنیای مجازی ببرید.”

تا زمانی که فکر نکنیم وظیفه هر کسی محافظت از کاربران است، یکی از گام‌های مهم به سوی دنیای مجازی امن‌تر، مجازات متجاوزانی است که اغلب ناشناس هستند و حتی اگر رفتارشان مشخص باشد، همچنان حق مشارکت آنلاین را دارند. فاکس گفت: «ما به یک وقفه نیاز داریم. این بدان معنی است که مطمئن شوید که اجراکنندگان بد پیدا می شوند و تعلیق یا ممنوع می شوند. (میلیان می گوید متا”[doesn’t] وقتی از متهم پرسیده می شود، موارد خاص را به اشتراک بگذارید.

استانتون متأسف است که به دلیل اتخاذ یک حرکت قدرت در سراسر صنعت تحت فشار قرار نگرفته است و نمی تواند در مورد رویدادهای دست زدن به بلمیر بیشتر بگوید. او گفت: این یک فرصت از دست رفته بود. ما می توانستیم در متا از آن جلوگیری کنیم.

در هر صورت، این چنین است: هیچ سازمانی مسئولیت روشنی در قبال حقوق و ایمنی هرکسی که در هر جایی آنلاین شرکت می کند، در دنیای واقعی تنها مانده است، ندارد. تا زمانی که چیزی تغییر کند، متاورس یک منطقه خطرناک و مشکل ساز باقی خواهد ماند.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما