به روز رسانی: گردباد چندین ایالت را درنوردید و دست کم 50 نفر را در کنتاکی کشتند.

[ad_1]

تصاویرمرکز توزیع آمازون در ادواردزویل، ایالت ایالت، به دلیل طوفان و گردباد در سراسر منطقه فرو ریخت.
اعتبار …رابرت کوهن / St. لوئیس پس از اعزام از طریق AP

بیم آن می رود که ده ها نفر کشته شوند و جوامع در سراسر غرب میانه و جنوب ایالات متحده برای ارزیابی صبح شنبه پس از طوفان و گردباد در پنج ایالت در شب سوخته بودند.

مقامات می گویند پس از ریزش سقف یک انبار “مرگ تایید شده” وجود دارد. میسون در ایلینوی، سه نفر در تنسی و حداقل یک نفر در بیمارستانی در آرکانزاس جان باختند. فرماندار کنتاکی می گوید دست کم 50 نفر در اثر گردباد به طول بیش از 200 کیلومتر کشته شده اند و احتمال می رود تا چند ساعت آینده تعداد تلفات به بیش از 70 نفر افزایش یابد.

اندی بشیر در یک کنفرانس خبری گفت: “سپیده دم اخبار سخت تری به همراه خواهد داشت.” و افزود که “این سخت ترین شب در تاریخ کنتاکی است.” برخی مناطق به گونه ای تحت تأثیر قرار گرفته اند که گفتن آن دشوار است».

حداقل پنج ایالت از جمله آرکانزاس، ایلینویز، کنتاکی، میسوری و تنسی تحت تأثیر گردباد جمعه شب قرار گرفتند.

او گفت که گردباد بخشی از یک سیستم آب و هوایی است که در بسیاری از نقاط کشور ویرانگر بود. بارش برف سنگین در سراسر غرب میانه و غرب دریاچه های بزرگ خواهد بود.

پلیس و خدمات اضطراری به گزارش‌هایی مبنی بر ریزش سقف انبار شاون در ادواردزویل، ایالت ایلند، پاسخ دادند.

اداره پلیس ادواردزویل اوایل روز شنبه گفت که طوفان که حدود ساعت 8:30 بعد از ظهر روز جمعه آغاز شد، “خسارات شدید” به انبارهای آمازون وارد کرد. به گفته پلیس، عملیات جستجو و نجات در حال انجام است و به بستگان اطلاع داده شده است.

افسری که صبح شنبه در ایستگاه پلیس به تلفن پاسخ داد گفت که هیچ نظری ندارد.

هربرت سیمونز، مدیر آژانس مدیریت اضطراری منطقه سنت لوئیس. کلر عصر جمعه گفت که مقامات محلی به “حادثه فعال” در انبار واکنش نشان دادند. وی با بیان اینکه مطمئن نیستم چند نفر در ساختمان هستند، گفت: در حال حاضر دغدغه ما این است که مردم را گیر بیاندازیم.

خبرنگار بی‌بی‌سی در همان زمان گفت که حدود 100 نفر در داخل آن هستند.

دین فلنر، سخنگوی آژانس مدیریت اضطراری تنسی گفت: در تنسی، دو نفر در شهرستان لیک و یک نفر در شهرستان اوبیون، در بخش غربی این ایالت جان باختند.

طبق گزارشی که توسط PowerOutage گردآوری شده، تا صبح روز شنبه، بیش از 132000 خانه در تنسی، نزدیک به 60000 خانه در کنتاکی، بیش از 25000 در آرکانزاس، نزدیک به 24000 در ایلینوی و نزدیک به 10000 خانه در میسوری بدون برق بودند.

به گفته ماروین دی، قاضی شهرستان کریگهد، گردباد حوالی ساعت 8:15 صبح جمعه به خانه سالمندان آرکانزاس، مونته مانور در مونته کانتی، برخورد کرد و واکنش گسترده پلیس و خدمات اورژانس محلی را در پی داشت.

دی گفت که مقامات جستجو و نجات یک کشته و پنج کشته پیدا کردند. طبق گزارش های قبلی حداقل دو نفر کشته شده اند. وی گفت که سایر ساختمان های مسکونی در این منطقه نیز آسیب دیده اند.

او گفت: واقعاً ناراحت کننده بود.

به گزارش سرویس هواشناسی ملی، این خسارت در آرکانزاس پس از طوفان شدیدی رخ داد که منطقه را در نوردید. سرویس هواشناسی گفت: در ساعت 9:17 صبح، طوفان به ترومن، آرک نزدیک می شد و با سرعت 55 کیلومتر در ساعت به سمت شمال شرقی حرکت می کرد و در چهار نقطه گردباد و تگرگ به همراه داشت.

کریگ سیسی، هواشناس و دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه ایالتی می سی سی پی، گفت: به یاد داشته باشید، برخی از مردم تحت تأثیر گردباد قرار گرفتند. در توییتر گفته شد عصر جمعه در حالی که او گردباد را در سراسر کنتاکی دنبال می کرد. «جامعه به شدت آسیب دیده است. و ما تا صبح نمی دانستیم چقدر بد است. ما باید فکر کنیم و برای کسانی که آسیب دیده اند دعا کنیم.»



[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما