چرا به سراغ آژانس دیجیتال مارکتینگ برویم؟

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این پیام تبلیغاتی را نمایش می دهد و تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت.

آنچه امروزه به عنوان یک اصل مهم در تصمیم گیری سازمان شناخته می شود، منافع متخصصان این حوزه است. این امر در بسیاری از موارد اجتناب ناپذیر است، به خصوص با رشد اینترنت و تغییرات شگرفی که در زندگی و البته تجارت رخ می دهد. دیجیتال مارکتینگ یکی از زمینه هایی است که همکاری با متخصصان بسیار مهم است. در این راستا می توانید بهترین ها را استخدام کنید یا به سراغ یکی بروید آژانس دیجیتال مارکتینگ برو

اما چرا در یک آژانس بازاریابی دیجیتال برای تجارت خود سرمایه گذاری کنید؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است از مفهوم سازمان شروع کنیم.

مفهوم سازمان

سازمان به سازمانی اطلاق می شود که خدمات بسته ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات می تواند شامل برنامه ریزی و مدیریت یا ساختن سیستم های کاربردی بین دو یا چند نیاز باشد.

یک سازمان با هدف تقسیم فرآیندهای پیچیده موجود برای دستیابی به اهداف خاص به مجموعه ای ساده تر از اقدامات ایجاد می شود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ با هدف تسهیل فرآیند بازاریابی و تبلیغات کسب و کار شما در اینترنت و ارائه برخی خدمات دیجیتالی بر اساس اهداف تعیین شده راه اندازی شده است.

دیجیتال مارکتینگ شامل چه چیزی است؟

امروزه حضور در فضای دیجیتال به یک ضرورت برای کسب و کارها تبدیل شده است. البته می خواهید از ابزارهای موجود در این زمینه نیز نهایت استفاده را ببرید. اما کار با ابزار در این زمینه گاهی کار آسانی نیست و انجام آن اصولا و در بهترین حالت نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد.

نکات زیادی وجود دارد که به شما در موفقیت در کمپین های بازاریابی دیجیتال و تبلیغات کمک می کند. این یکی است آژانس دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا کمپین ها و کمپین های خود را برای بهترین نتایج بهینه کنید.

آژانس بازاریابی دیجیتال Dimagen

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

Dimagen بر اساس نگرانی های عمده است. در زمانی که دیجیتال مارکتینگ در سال های 93 و 94 در کشور رو به رشد بود، سعی کردیم فرآیندهایی را که این حوزه طی کرده است، تحلیل و شناسایی کنیم.

سوال اساسی برای ما این است که چگونه خدماتی را ارائه کنیم که پاسخگوی نیاز کارفرمایان باشد (و یک قدم جلوتر)؟

آنچه ما به دست آورده ایم این است که نیازهای اساسی کارفرما به دو بخش اساسی تقسیم می شود:

  • تعیین اهداف درست
  • درک کامل از آنچه اتفاق افتاده است

به همین دلیل برای تحلیل دقیق نیازها، ارائه راهکارهای مناسب بر اساس نیازها و در نهایت مبتنی بر درک متقابل، به خدمات خود متکی هستیم.

نحوه خدمت در دیماگن

Dimagen خدمات خود را بر اساس دو عامل کلیدی برای رفع نیازهای کارفرمایان توسعه داده است. این خدمات با توسعه استراتژیک شروع شده و با اجرای پروژه و کنترل و گزارش دهی ادامه می یابد.

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید

اولین قدم در اجرای طرح بازاریابی، تدوین استراتژی است. آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماگن با انجام تحقیقات لازم و گردآوری کتابچه راهنمای اجرای پروژه و توسعه استراتژی های بیشتر، ترافیک را از کانال های دیجیتال مختلف به سمت کسب و کار شما جذب می کند. این فرآیند به ما کمک می کند تا بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری جذب کنیم و برعکس، بازدیدکنندگان را به آنچه می خواهند برسانیم.

برنامه دیجیتال را اجرا کنید

پس از تدوین یک استراتژی و شناسایی کانال‌های مناسب برای کسب‌وکار شما، تلاش می‌کنیم تا با استفاده از تولید محتوا در چندین پلتفرم، از جمله وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، تصویری ثابت از برند شما ارائه دهیم. به این ترتیب ما حضور شما را در فضای دیجیتال برای ایجاد تبلیغات بیشتر برای برند و جذب مشتریان جدید گسترش خواهیم داد.

فرآیند بازاریابی دیجیتال و گزارش دهی را کنترل کنید

نظارت مستمر بر روند اجرا و بررسی نتایج به دست آمده در هر مرحله از کار از اصول اساسی در پیشبرد استراتژی دیجیتال است. بر اساس دانش تخصصی شرکت دیجیتال مارکتینگ خود Dimagen، ما بر طراحی و توسعه اپلیکیشن های دیجیتال و نحوه پیاده سازی آنها تکیه داریم. اما این پایان کار نیست.

ما با بررسی و تجزیه و تحلیل روندهای پروژه ها برای ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال با طراحی بهتر به کار خود ادامه می دهیم.

حالا دوباره این سوال را تکرار می کنیم.

چرا دیماژن؟

Dimagen از طریق فرآیند ذکر شده مزایای زیر را برای شما به ارمغان می آورد:

  • هیچ هزینه پنهان، هیچ شگفتی وجود ندارد
  • اجرای دقیق و منظم پروژه بر اساس استراتژی های مدیریت پروژه
  • مدیر حساب خاص
  • دستورالعمل های ارتباطی دقیق
  • سیستم مالی و مالیاتی سختگیرانه
  • گزارش دهی با تاکید بر آگاهی مشتری
  • بر اساس سیستم مدیریت دانش

استراتژی بازاریابی دیجیتال

استراتژی بازاریابی دیجیتال در واقع تابعی از استراتژی بازاریابی سازمان است. در Dimagen، ما در تلاش هستیم تا با درک استراتژی بازاریابی سازمان شما، برنامه های کاربردی دیجیتال را برنامه ریزی و توسعه دهیم.

دیماژن با بررسی استراتژی هر مجموعه به شاخص های عملیاتی آن در فضای آنلاین دست یافت. تیم Dimagen ترکیبی از متخصصان بازاریابی، فروش، تجزیه و تحلیل و محتوا است که در 15 سال گذشته کار کرده است.

تولید محتوا

تولید محتوای مناسب بخش مهمی از فرآیند بازاریابی دیجیتال است. این مهم هر روز بیشتر و بیشتر می شود و باید در تدوین استراتژی ها و تولید محتوا با دقت و گاه با وسواس انجام شود.

باید بگوییم محتوا اطلاعات نیست! به عبارت دیگر محتوا فقط اطلاعات نیست محتوا باید به گونه ای طراحی و تولید شود که نیازهای مخاطبان را با شناسایی و ارزیابی نیازهای آنها برآورده کند.

خدمات سئو

ما دو جنبه مهم سئو را در نظر می گیریم. حضار و موتورهای جستجو.

درک سئو به شناخت مخاطبان مناسب و درک ساختار عملکرد موتور جستجو بستگی دارد. ما این سرویس را با شناسایی مخاطب در مرحله اول و سپس تدوین برنامه سئو بر اساس معیارهای موتور جستجو ارائه می کنیم.

موتورهای جستجو از میلیاردها داده در روز برای اسکن میلیاردها داده استفاده می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، مهم است که وب سایت شما به راحتی توسط خزنده های موتورهای جستجو قابل خواندن باشد.

هر چه خوانایی و سرعت برای خزنده بیشتر باشد، خزش هزینه موتور جستجو کمتر است. به این ترتیب موتورهای جستجو شما را دوست خواهند داشت.

این یعنی موفقیت در سئو!

ما در بازاریابی متمرکز بر بازاریابی کار می کنیم. ترافیک عامل مهمی است. اما چه ترافیکی به ما کمک می کند؟

ما نیازی به ترافیک نداریم.

رویکرد ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ Dimagen هدف گرا است. یعنی:

  • برنامه ریزی بر اساس نیازهای بازاریابی و فروش
  • بر اساس SOV یا تقسیم آوایی کلمات برنامه ریزی شده است
  • بسیار قابل درک، ساده و جامع است
  • کاملا بر اساس رقبا است
  • هم به موقعیت کلمات و هم به SOV توجه می کند

خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی

چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی اینقدر مهم است؟

دلیل اصلی فقط یک عامل است. حضور حضار.

مهم نیست مردم کجا هستند، این یک فرصت بازاریابی عالی است.

به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال، ما معتقدیم که بازاریابی و خدمات رسانه های اجتماعی می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد.

اما مهمتر از آن، چقدر انرژی کل بازاریابی باید به این حوزه از بازاریابی دیجیتال اختصاص داده شود؟

این بسته به نوع کسب و کار و نیاز شما متفاوت است.

تبلیغات گوگل

گوگل ادز بزرگترین سرویس تبلیغاتی در جهان است. به گفته گوگل، بیش از 60 درصد از درآمد یک شرکت از این روش به دست می آید.

بنابراین تبلیغات گوگل را می توان یکی از بهترین روش ها و کانال های تبلیغاتی برای کسب و کارها دانست.

در Dimagen، می‌توانید حساب Google خود را شارژ کنید، مدیریت حساب را به ما بسپارید یا هر دو را به تیم ما بسپارید.

Dimagen در یک نگاه

Dimagen یک نگرانی عمده است. یعنی خدماتی که بر اهداف درست و درک کامل از آنچه در حال وقوع است تمرکز دارند. ما به رسمیت شناختن را حق مشتریان خود می دانیم و معتقدیم که این مسئولیت ماست که درک درستی از آنچه در حال رخ دادن است ایجاد کنیم.

گروه موسس آژانس بازاریابی دیجیتال Dimagen، Maبا کسب تجربیات و تحلیل های ارزشمند در طول سال ها، خود را به اشکال مختلف و بر اساس شیوه های مفید تجمیع کرده است و در هر فرآیند بازاریابی دیجیتال با تمرکز بر مستندسازی و بینش دقیق عمل می کند.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما