تجهیزات اجرای سیستم گرمایش از کف دفتر فنی مهندسی کالانیز

همچنین استحکام و دوام این نوع فوم نسبت به فوم های یونولیت بسیار کمتر است. البته باید در نظر داشت که قیمت این فوم بسیار پایین تر از عایق یونولیتی است. همانطور که اشاره شد میزان ضخامت مناسب برای عایق گرمایش از کف 2 سانتیمتر می باشد و فوم های پلی استایرن از ضخامت های 0.5 سانتیمتر تا 4 سانتیمتر تولید می گردد.. به عبارتی دیگر شوفاژها یا همان سیستم رادیاتور آب گرم تولید شده به وسیله پکیج یا موتورخانه در داخل رادیاتورهای تعبیه شده در ساختمان می چرخند و همین چرخش موجب گرم شدن محیط خواهد شد. همچنین در سیستم گرمایش از کف آبی با گردش آب در لوله های تعبیه شده در کف ساختمان موجب گرم شدن و افزایش دمای ساختمان خواهد شد. اتصال لوله ها در این سیستم توسط کلکتور صورت می پذیرد و هرچقدر مساحت ساختمان بیشتر باشد به لوله های بیشتری نیاز خواهد بود.

  • پیش بینی دقیق جریان گرما و حرارت نشان دهندۀ این مطلب است که ساختمان های بزرگ می توانند به خوبی بعنوان مدل قرار داده شوند که این کار بر پایه ویژگی بعد آنها استوار می باشد.
  • محل قرارگیری جعبه کلکتور را در ساختمان پیدا کرده و جعبه کلکتور را بر روی آن نصب می کنیم.
  • به توجه به قیمت رادیاتور در حال حاضر هزینه اجرای سیستم گرمایش از کف مساوی با رادیاتور و در برخی موارد کمتر از شوفاژ برآورد میشود.
  • پس از تست شبکه لوله کشی و اطمینان از عدم نشتی کلیه لوله ها، باید بلافاصله سطح روی لوله ها را تا حدود سه سانتی متر با ملات بپوشانیم.
  • توجه داشته باشید که مراحل نصب سیستم گرمایش از کف به طور مستقیم در کیفیت و مشکلات بعد از آن نقش مهمی ‌دارد و از همین رو لازم است این کار حتماً توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام شود.

در جدول زیر درصد اختلاط آب و یک نمونه ضد یخ و تاثیر آن بر نقطه انجمادآب نشان داده شده است. در هر دو روش مقدار گرمای تولید شده توسط ترموستات کنترل می شود که معمولا آن را روی دیوار برای تنظیم میزان گرمایش در محل موردنظر نصب می کنند. در صورت استفاده از فوم های عایق ورقه ای تخت بهتر است از عایق های نایلونی با روکش متالایز یا آلومینیوم استفاده نمود تا ضمن جلوگیری بیشتر از هدر رفت انرژی، امکان تابش بیشتر گرمای حاصل از لوله های آب گرم نیز افزایش یابد. عایق های یونولیتی با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارات نسبت عایق پلی استایرن از کیفیت مناسب تری برخوردار هستند. یونولیت باید دارای قطر 2 سانتیمتر و دارای چگالی 25 باشد تا استحکام لازم و دوام کافی داشته باشد.

این حالت بسیار دلپذیری است كه محیط اطراف پا گرم بوده و هوای مورد تنفس گرمای زیادی نداشته باشد. اجرای گرمایش از کف با مش هم مشکل تر است و هم یک مقدار گران, اما استحکام آن تضیمن شده است, چرا که مش یا توری های فنسی مانند یک فونداسیون ساختار زیرسازی  کف محل را محکم میکنند. یکی دیگر از خصوصیات استفاده از روش گرمایش از کف که امروزه بسیار مورد توجه واقع می شود آسایش و راحتی افراد می باشد، به طوریکه آسایش و راحتی فرد در محل زندگی بدون اینکه از هر بابت دارای محدودیت باشد فراهم می شود.

استفاده از این روش در مکانهایی همچون آشپزخانه و حمام که کف آنها عموما خیس و مرطوب است مناسب بوده و باعث خشک شدن ان  می شود. مساله مهم دیگر اینکه در این روش رطوبت زمین که در برخی  از منازل منجر به بروز بیماریهای مفصل می شود از بین رفته و باعث کاهش درد بیماران مبتلا به مشکلات مفصلی میباشد. تجسم کنید  که بدن شما در یک اتاق به گونه ای گرم شود که شما در هنگام استراحت هیچگونه هوای گرمی را تنفس  نکنید و دم و بازدم شما بسیار ملایم صورت گیرد، این مناسبترین  روش گرم کردن در یک آپارتمان و یا یک مکان  صنعتی است.

بست خاردار لوله

دردسر انجام این کار نیازی به توضیح ندارد.چگونه با خیال راحت تجهیزات گرمایش از کف بخرم؟اگر قصد اجرای سیستم گرمایش از کف را دارید باید این کار را به یک اجرا کننده ماهر بسپارید. در صورتی که تمایل داشتید، برای خرید قطعات و حتی راهنمایی اجرا ما در کنار شما هستیم و با سال ها تجربه، بهترین راهکارها با توجه به بودجه شما پیشنهاد خواهد شد. اجرای گرمایش از کف از جمله راهکارهای مطلوب برای تامین گرمایش ساختمان است. با پیاده سازی اصولی مراحل اجرای گرمایش از کف آسایش حرارتی برای ساکنین ساختمان فراهم می شود و هزینه های مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش می یابند.

شما می‌توانید به منظور استعلام همه لوازم و زیر ساخت‌های مورد نیاز برای راه اندازی سیستم گرمایش از کف با کارشناسان ما در دکتر تأمین تماس بگیرید و با خرید غیر حضوری و آنلاین سفارشات خود یک خرید راحت و بدون دردسر را تجربه کنید. اما اگر در مناطق سردسیر سکونت دارید بهتر است یک لوله کشی شوفاژ در انتظار قرار دهید تا در صورت خرابی سیستم گرمایش از کف بتوانید از لوله کشی آماده بهره برداری کنید. از لوله های پکس تک لایه  و لوله های پنج لایه نیز برای لوله کشی گرمایش از کف میتوان استفاده نمود.

قدرت و سرعت گرمایش این محصول در کنار امکان نصب در زیر هر نوع کف پوش مانند سنگ، سرامیک، پارکت گرمایشی مطبوع و همیشگی را برای خانه شما به ارمغان می آورد. • سیستم گرمایش از کف نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی ندارد و اگر درست و اصولی نصب شود می‌توانید تا حدود ۳۰ سال بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. تقریباً همه روش‌های گرمایشی نیاز به مراقبت و سرویس کردن سالانه دارند و همین موضوع نیز موجب می‌شود تا هر ساله هزینه زیادی را برای تعمیر آن‌ها در نظر بگیرید. اما با نصب سیستم گرمایش از کف دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت تعمیرات سالانه نخواهید داشت و می‌توانید تا سالیان سال بدون هیچ مشکلی از گرمای مطلوب فضای خانه خود لذت ببرید. تمامی خدمات اجرای سیستم گرمایش از کف از قبیل اجرای عایق کف، خواباندن لوله ها، نصب کلکتور، اتصال مدارها به کلکتور و پکیج و تست سیستم توسط متخصصین و تکنسین های تاسیسات 24 ساعته برای شهروندان شیرازی قابل انجام است.

از آنجا که بعد از اجرای کف پوش در ساختمان عملاً به لوله ها دسترسی نداریم، لازم است تا قبل از بتن ریزی و نصب کف پوش ها کل سیستم گرمایشی و لوله ها تست شوند. دو وسیله دیگر که موجب بهبود کیفیت سیستم گرمایشی خواهند شد یکی عایق است و دیگری بست. عایق‌ها مانع از اتلاف انرژی شده و حرارت را به شکلی یکنواخت و طبیعی به بالای کف پوش می‌رسانند. در حال حاضر بهترین عایق برای سیستم گرمایش از کف عایق یونولیتی با چگالی 25 است.

۱- انتخاب عایق مناسب کف

به طور کلی با توجه به قیمت فعلی هزینه اجرای گرمایش از کف در هر مترمربع حدود 180 تا 200 هزار تومان تمام میشود که در حدود 50 هزار تومان از این مبلغ دستمزد اجرا و مابقی مخارج خرید تجهیزات و لوله اتصالات میشود. امروزه سیستم گرمایش از کف به عنوان یکی از رایج ترین سیستم های گرمایشی به خصوص برای پروژه های ویلایی یا ساختمان های واقع در مناطق مرطوب تلقی می‌شود. در ادامه اطلاعات، روش اجرا، نحوه بررسی و بهترین قیمت خرید انواع تجهیزات سیستم گرمایش از کف ارائه گردیده است. • یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از سیستم گرمایش از کف این است که هوا را همانند سایر روش‌های گرمایشی خشک نمی‌کند و به همین دلیل شما بعد از نصب این سیستم گرمایشی هوای مطبوع و مناسب در تمام فضای خانه را تجربه خواهید کرد. پس بهتر می باشد وقتتان را بیشتر از این نگرفته و مستقیم به سمت مرحله های اجرای گرمایش از کف و نحوه صحیح و درست اجرای گرمایش از کف برویم، با ما همراه باشید.

به همین دلیل بسیار مهم است که از کادری مجرب و با تجربه برای اجرای سیستم گرمایش از کف ساختمان خود کمک بگیرید. برای این منظور سیستم لوله کشی گرمایش از کف را از آب پر می کنند و طی زمان بندی و فشار مشخص این سیستم را مورد آزمایش قرار می دهند. برای اینکه بدانید هزینه ای که بابت اجرای سیستم گرمایش از کف پرداخت می کنید صرف چه خدماتی می شود، در این قسمت مراحل اجرای این سیستم را به صورت خلاصه برای شما معرفی می کنیم. فرض کنید ساختمان شما 200 متر زیربنا دارد که از این مقدار حدوداً 170 متر آن نیاز به اجرای لوله کشی گرمایش از کف دارد. اگر نیاز به خرید لوله و اتصالات جهت سیستم گرمایش از کف را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا  از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید و مناسب ترین لوله و اتصالات متناسب با شرایط ساختمان خود را تهیه کنید.

لیست قیمت لوازم گرمایش از کف

لوله سایز 16 برندهای ایرانی هر متر طول حدود 15 هزار تومان در مترمربع حدود 60 هزار تومان. به علت بالا بودن دمای هوا در کنار سقف مقدار انتقال حرارت آن به سقف از هرجای دیگر بیشتر خرید لوله گالوانیزه پایپ بازار است و این روند باعث اتلاف مقدار زیادی انرژی می شود. سیستمهای گرمایش از كف با رشد روز افزون جمعیت و همچنین کاهش منابع سوخت انرژی، مصرف بهینه انرژی امری بدیهی می باشد.

سعی کنید برای نصب این روش گرمایشی حتما از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و افراد خبره و ماهر کمک بگیرید تا بعدا با مشکلات جدی روبرو نشوید. به طور کلی استفاده از روش گرمایش از کف برای مناطق سردسیر چندان مناسب نیست، از همین رو لازم است در صورت استفاده از این سیستم گرمایشی برای گرم کردن فضای خانه از شومینه بخاری رادیاتور نیز استفاده شود. به پکیج و لوله کشی خاصی احتیاج ندارد و از آنجایی که با برق کار می‌کند، هیچ نشتی نیز در آن اتفاق نمی‌افتد. از آنجایی که روش گرمایش از کف الکتریکی از نیروی برق برای گرم کردن خانه استفاده می‌کند، هزینه برق مصرفی آن معمولاً زیاد است و از همین رو مخصوصاً در ایران که هزینه برق نسبت به آب و گاز بیشتر است، چندان مقرون به صرفه نیست.

لیست قیمت لوازم گرمایش از کف

اگر به دنبال لیست قیمت و خرید انواع لوازم گرمایش از کف  هستید در این بخش از وبسایت پایپ بازار می توانید اطلاعات کامل تری از این محصول به دست آورید. همچنین برای تهیه و خرید آن نیز می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، با ما در ارتباط باشید. در حدود 90 متر لولهاز کلکتور کشیده شده و در فضاهایی که به گرمایش بیشتری نیاز دارندبا نزدیگی بهکلکتور این شرایط فراهم می شود. در روشاول دور تا دور محیط چرخیده و تا مرکز محیط با فاصله 30 سانتی متری نصب می شوند.در روش بعدی به صورت لوله های رفت و برگشتی با فاصله 30 سانتی متری از هم چرخیده وبه نقطه اولیه خود برخواهند گشت. در مسیر لوله کشی گرمایش از کف دو خط لوله رفت و برگشت داریم که بایستی به کلکتور رفت و کلکتور برگشت متصل شوند.

• استفاده از سیستم گرمایش از کف موجب جلوگیری از هدر رفتن انرژی حرارتی می‌شود. هر چقدر سیستم گرمایشی گرمای هوا را در سطوح بالاتری ایجاد کند، مقدار تبادل حرارت با هوای سرد بیشتر می‌شود و انرژی بیشتری به هدر می‌رود. از آنجایی که گرمایش در سیستم گرمایش از کف درست از پایین‌ترین بخش ساختمان ایجاد می‌شود، هدر رفتن انرژی و گرما نیز به پایین‌ترین سطح خود می‌رسد. • یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از سیستم گرمایش از زمین، کاهش مصرف انرژی است.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما