قیمت دیزل ژنراتور نمایندگی فروش ژنراتور دیزلی گازسوز

این هزینه ها به مرور زمان بیشتر از اضافه هزینه ای می شود که بابت خرید دستگاه با کیفیت پرداخت کردید. باید به قابلیت های ایمنی دیزل ژنراتور توجه کنید که بهتر است دارای ایمنی‌هایی مانند، حفاظت در برابر جریان الکتریکی ولتاژ بالا و حفاظت در برابر اضافه بار باشد.

این بخش مهم از ژنراتور محل قرارگیری موتور، آلترناتور، تابلو کنترل و مخزن سوخت است. مقاوم بودن شاسی در بکارگیری و جابجایی دستگاه بسیار مهم است و اساسا ضخامت فلز شاسی و تناسب آن با وزن دیزل ژنراتور از مهمترین نکاتی است که در خرید یک ژنراتور دیزلی باید مدنظر خریداران باشد. بسیاری از افراد بر این باورند ژنراتور گازوئیلی با قدرت کمتر برای مصارف برق اضطراری مناسب تر است T به این علت که این نوع دیزل ژنراتور به صورت پاره وقت و در مواقع قطعی برق مورد استفاده قرار می گیرد.

حرکت آهنرباها در سراسر سیم کشی چیزی است که در پایان الکتریسیته تولید می‌کند. قوانین محیط زیست ، پروانه های ساختمانی و مدت زمان استفاده از ژنراتور به طور قابل توجهی توسط نهادهای محلی متفاوت است. کشورها دارای نهادهای نظارتی مشابهی هستند که محدودیتهایی را در تولید گازهای گلخانه ای تعیین می کنند.

توان خروجی

خرید دیزل ژنراتور با هزینه مناسب از سایت تصاکو به شما کمک می‌کند از رقبا جلو زده و پیشرفت کنید. کاربرد اصلی دیزل ژنراتورها تولید برق در مواقع اضطراری، بحران های بلایای طبیعی و به عنوان یک نیروگاه‌های موقتی است.

در مرحله تخلیه، به طور مجدد پیستون به سمت بالا رفته و سبب می‌شود تا شیرهای تخلیه باز و شیر سوخت بسته گردد.

همچنین می توان به بیمارستان ها اشاره کرد که بسیاری از تجهیزات درمانی در آن به کمک انرژی برق کار می کنند. اما وجود دیزل ژنراتور که می تواند به سرعت برق اضطراری مورد نیاز را فراهم کند، از خسارت های جانی به خوبی پیشگیری می کند.

همچنین با انجام این تست، دوده‌های داخل ژنراتور که در مدت زمان طولانی بلااستفاده مانده بود، خارج‌سازی می‌شوند. این نوع ژنراتور برق دیزلی معمولا در زمان‌های مختلفی این امکان را دارد که بارهایی تولید کند. دیزل پایه در مکان‌هایی که برای زمان موقتی به برق نیاز دارند قابل استفاده بوده و می‌توانید از آن در مراکزی اعم از نمایشگاه‌ها، اردوگاه‌ها و سایر مکان‌ها استفاده کنید.

دیزل ژنراتور

این به تولید کننده بستگی دارد ، اما مهمترین موردی که باید به طور معمول سرویس شود موتور است. موتورها به طور معمول پس از 250 یا 500 ساعت نیاز به سرویس دارند ، اما فاصله سرویس توسط سازنده موتور مشخص می شود.

کیفیت و امکانات بیشتر مساوی است با هزینه بیشتر، اما گاهی هزینه بیشتر در خرید دستگاهی با امکانات کنترل انرژی بیشتر هزینه های جانبی و خرده هرینه هایی که صرف هدررفت انرژی می شود را ناپدید می کند.

در این حالت ژنراتور نو را انتخاب کنید تا خیالتان از سلامتی، کارایی و طول عمر بیشتر آن راحت‌تر باشد.از طرف دیگر خرید یک ژنراتور مستعمل مزایایی از قبیل صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین زمان دارد. علاوه بر اینکه نیاز نیست هزینه یک ژنراتور نو را پرداخت کنید، مدت زمان مورد نیاز برای نصب و راه‌اندازی ژنراتورهای دست دوم در مقایسه با ژنراتورهای نو، کمتر است. برندهای معتبر و با تجربه در تولید موتور دیزل ژنراتورها مثل کامینز، میتسوبیشی، پرکینز، دوسان-هیوندایی و ولوو با کیفیت بالا و پرچم دار این صنعت هستند. در زمینه ساخت آلترناتور ( ژنراتور) نیز کمپانی های استمفرد و مکالته حرف اول را در صنعت میزنند و کمپانی آکسا ژنراتور به عنوان یکی از سه کمپانی برتر تولید دیزل ژنراتور در جهان، بهترین انتخاب در ایران به شمار می رود.

تعمیر و نگهداری حرفه ای سالیانه دیزل

دیزل های ژنراتوری را براساس معیارهای متفاوتی می توان دسته بندی نمود. یکی از معیارهای مهم برای دسته بندی انواع دیزل ژنراتور براساس روش کاربرد آنها می باشد.

در واقع برق و انرژی الکتریکی را می توان جزء جدایی ناپذیر از زندگی به شمار آورد که گستره وسیعی از کاربردها را شامل می شود.

موتور‌های دیزلی با عمل احتراق ایمن، بسیار کاربردی‌تر از موتور‌های گازی و… لذا در بیمارستان برای تأمین برق اضطراری جهت تداوم کارکرد دستگاه‌های درمانی و سنجش، می‌توانند به عنوان ایمن‌ترین دستگاه دیزل ژنراتور مورد استفاده قرار بگیرند. محصولات آکسا در توان‌های متعدد و مجهز به موتورهای کامینز، پرکینز، میتسوبیشی، ولوو پنتا، هیوندا دوسان و آلترناتور های برند مکالتی و استمفرد تنوع بسیار بالایی در توان خروجی پروژه شما عرضه میکند.

رعایت کردن این موارد باعث می شود در هنگام سوخت گیری از به وجود آمدن آتش سوزی ممانعت به عمل بیاید. در نظر گرفتن نکات ایمنی برای استفاده از ژنراتور می ‌تواند علاوه بر حفظ سلامت افراد عملکرد بهتر دستگاه را نتیجه دهد.

عدم تعویض به موقع  قطعات یدکی، فیلترها و سایر “مواد مصرفی” می تواندمنجر  به خرابی می شود. نظارت فعال و پیشگرانه  بر این فیلترها با شاخص های فشار نشانگر انجام می شود.

دیزل ژنراتور

باید نحوه نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که این فرآیند به درستی و با توجه به استانداردهای جهانی و با رعایت الزامات ایمنی صورت می‌گیرد. گاهی اوقات یک دیزل ژنراتور می‌تواند ارزان‌تر
از برق اصلی باشد، اما معمولاً گزینه گران‌تری است. ذخیره سوخت دیزل نسبت به انواع دیگر سوخت بسیار ایمن تر است، مانند بنزین، که بسیار منفجره است و در صورت ریختن به راحتی آتش می گیرد.

همچنین ممکن است با یک پنل ATS برای کارکرد خودکار برق شبکه استفاده شود. صرفاً بررسی ولتاژ خروجی باتری ها در توانایی آن ها جهت ارائه توان راه اندازی کافی نیست. با افزایش سن باتری ها، مقاومت داخلی آن ها در برابر جریان، بالا می رود و تنها اندازه گیری دقیق ولتاژ ترمینال باید تحت بار انجام شود. در برخی از ژنراتورها، هر بار که آلترناتور راه اندازی می شود، این آزمایش نشان دهنده به طور خودکار انجام می شود.

نصب صحیح و درست دیزل ژنراتور، یکی از مهم ترین موارد در میزان بهره وری و عملکرد ژنراتور گازوئیلی می باشد. رعایت اقدامات ایمنی و کنترل اتصالات، نقش حیاتی در راه اندازی دیزل ژنراتور را بر عهده دارد.

اول اینکه هزینه طراحی مونتاژ و راه اندازی دیزل برق چقدر میشه؟ دوم اینکه تمام لوازمات رو شما تهیه کنین چقدر میشه و کلیه لوازمات رو ما بدیم دستمزد چقدر میگیرین؟ برای ما راه اندازی کنین تحویل بدین. سلام جناب مهندسی عزیز، استفاده از ژنراتور 40 کاوا برای شما مناسب می باشد.

دیزل ژنراتور استندبای (Standby Diesel Generator) هنگام قطع شدن برق شهری به صورت خودکار اقدام به تامین برق می کند. این مدل از دستگاه امکان دارد فقط تعداد دفعات محدودی در ماه استفاده شود. برق پشتیبان معمولاً در شرایط اضطراری مانند هنگام قطع برق استفاده می شود. این دستگاه ها راه حل ایده آل در این مواقع هستند و برای داشتن منبع تغذیه مداوم قابل اعتماد دیگر به عنوان برق، بیشترین استفاده برای حفظ انرژی در هنگام قطع برق و آزمایش و نگهداری منظم می باشند.

این دیزل ژنراتور با بهره‌گیری از سری موتورهای سری (100G) توانسته است بالاترین توان انتقال انرژی الکتریکی در صنعت را ارائه دهد. فناوری محصولات دیزل این شرکت همانند محصولات پرکنیز بوده و همان توان و قدرت را دارا است.

  • قبل از خرید دیزل ژنراتور، باید توان و شکل بار مصرفی شبکه خود را بررسی کنید تا بتوانید توان ژنراتور را به درستی انتخاب کنید.
  • کاهش مصرف سوخت مورد نیاز برای تأمین برق یکی از دلایل مهم اقتصادی بودن دیزل ژنراتور می‌باشد.
  • دود اگزوز ساطع شده از یک دیزل ژنراتور حاوی مواد بسیار سمی است و باید به درستی مدیریت شود.
  • بنابراین لازم است به شرایط فعلی موتور دیزل، تاریخچه آن و محل خریداری توجه داشت.
  • برای جلوگیری از خسارت و یا آسیب جانی ناشی از قطعی برق لازم و ضروریست که از جن ست دیزل جهت تامین برق استفاده گردد.
  • دیزل ژنراتور تجهیز پرکاربردی است که علاوه‌بر صنعت در تأمین انرژی برای زیرساخت‌های شهری و پروژه‌های عمرانی، استفاده می شود.

در این مقاله شما را با دیژل ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد، اجزای و سوخت دیزل ژنراتور چیست، آشنا کردیم. دیزل ژنراتور از دو بخش اصلی ژنراتور الکتریکی و موتور دیزلی تشکیل شده است. حال آنکه هر یک از این دو بخش خود از اجزاء متفاوتی تشکیل شده است که عامل اصلی فعالیت مداوم و اصولی در دستگاه موتورهای دیزلی می باشد.

سپس این جریان DC را به مجموعه ای از سیم پیچ‌های ثانویه در استاتور که به عنوان سیم پیچ‌های تحریک کننده معروف هستند، می‌فرستد. ژنراتور دیزلی روتور، یک عنصر استوانه‌ای است که توسط آهنربا احاطه شده است، در داخل استاتور می‌چرخد که دارای آرایش ثابتی از سیم کشی مسی است.

در این فیلتر ها، سوخت پس از ورود به داخل و بالای محفظه فیلتر، وارد آن شده و از سوراخ و منافذ ریز روی کاغذ عبور می کند. ناخالصی های سوخت چون بزرگتر از سوراخ های کاغذ هستند روی آن گیر کرده و سوخت که دارای مولکول های ریزتری است از داخل منافذ عبور می کنند. سوخت های عبوری وارد قسمت پایین فیلتر شده و از طریق استوانه مرکزی فیلتر به سمت بالای آن و دریچه خروجی حرکت می کنند. عمل احتراق در موتورهای دیزل به واسطه پاشش گازوئیل داغ بر روی توده هوای فشرده شده صورت می گیرد.

قیمت بالای این محصول و یا گاها انتخاب برندی توسط شما نمی تواند شما از خرید وسیله ای با کیفیت باز دارد. زیرا شما می توانید از خدمات پشتیبانی و سرویس دهی متخصصین در هنگام خرابی دیزل به راحتی و بدون نگرانی استفاده کنید. یک دیزل ژنراتور را می‌توان در یک پوشش عایق صوتی به نام کانوپی (Canopy) قرار داد که صدای ناشی از آن را به خوبی کاهش می‌دهد. موتور (Engine) همان‌گونه که از نامش پیداست، مانند موتور یک وسیله نقلیه است، با این تفاوت که منبع انرژی الکتریکی بزرگ‌تری دارد و می‌تواند انرژی الکتریکی بیشتری تولید کند.

یکی از دلایل انتخاب بیشتر ژنراتورهای دیزل تعداد بیشتر تامین کننده‌های قطعات آن، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده‌تر آن است. دیزل ژنراتور دویتس (DEUTZ) یکی از مشهورترین و قابل قبول ترین موتورهای جهان و ساخت کشور آلمان است.

این دیزل بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که به طور موقتی نیاز به برق دارند. از جمله این مکان ها می توان به نمایشگاه ها، اردوگاه ها و کمپ ها اشاره کرد.

  • یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید دیزل ژنراتور ها باید به آن توجه شود، مکانی است که می خواهیم ژنراتور را در آن نصب کنیم.
  • رسوبات داخلی و تجمع کربن به این دلیل است که دوره‌های طولانی با بار کم مورد استفاده قرار گرفته‌است.
  • قطعی برق ناگهانی موجب اختلال در مجتمع های اداری و واحد های تجاری می شود.
  • هنگامی که به عنوان منبع اصلی برق استفاده می شود (به عنوان مثال وقتی منبع تغذیه برق وجود ندارد یا شبکه برای استفاده از آن بسیار ضعیف است) از این به عنوان “حالت جزیره ای” یاد می شود.
  • حال اگر منافذ فیلتر گرفته شوند، جریان عبور سوخت از آنها به سختی صورت می گیرد این عمل باعث افزایش فشار (از جانب پمپ اولیه) در قسمت خروجی سوخت می شود.
  • اما دیزل ژنراتور از نظر ایمنی در رتبه بهتری قرار می گیرد و نیاز به سوخت گیری کمتری دارد.

وجود صد سال تجربه در زمینه های طراحی، ساخت، پشتیبانی و کیفیت انواع دیزل بادوین منجر به ایجاد محصولی با قابلیت اطمینان، دوام، هزینه بسیار عالی و کیفیتی اروپایی شده است.

دیزل ژنراتورها توانایی کنترل بارهای بزرگتری را دارند و برای مدت زمان طولانی تری نسبت به انواع دیگر ژنراتورهای موجود کار می کنند. این امر آنها را به گزینه ای مناسب برای سایت های از راه دور تبدیل می کند که ممکن است شبکه برق غیرقابل اعتماد باشد.

زیرا این دستگاه‌ها در توان‌ها، ابعاد و اندازه‌های مختلف، برندهای معتبر و قطعات و لوازم جانبی متنوع، ارائه می‌شوند. علاوه بر این به صورت کاملاً اصلی و با ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند.

نیاز چین به انرژی الکتریکی به‌ گونه‌ای است که در سال (2017) این کشور به همراه هند و ژاپن سه ‌چهارم برق جهان را تولید کرده است.

ژنراتور را به عنوان برق اضطراری می خواهید یا ژنراتور دائم به کار می خواهید.

یک دیزل ژنراتور (Diesel Generator) یا به عبارت بهتر، ژنراتور دیزلی، که گاهی موتور برق نیز نامیده می‌شود، انرژی مکانیکی (حرکتی) را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند.

محصولات تولید شده توسط شرکت بادوین در کشور چین ساخته می شوند و افراد زیادی در منطقه خاورمیانه و دیگر کشورهای جهان با دیزل ژنراتورهای تولید شده توسط این شرکت آشنا هستند. کیفیت بالای موجود در دیزل ژنراتور های بادوین باعث شده است بسیاری از مشتریان نسبت به واردات آن اقدام نمایند. نگه داشتن دمای موتور در حالت تعادل  بسیار مهم است و باعث می شود موتور دستگاه بتواند با حداکثر توان به کار خود ادامه دهد. فشاری که توسط روغن به موتور وارد می شود باید در حد متعادل قرار داشته باشد تا موجب بروز اختلال در عملیات موتور نگردد.

دیزل ژنراتور

همچنین برخی فیلترهای سوخت وجود دارد و شاید یک جداکننده آب از آسیب رساندن سوخت بی کیفیت به موتور دیزل شما جلوگیری کند. استفاده دیزل ژنراتور در بسیاری مشاغل متفاوت در سراسر جهان می باشد.

برآورد اندازه مناسب دیزل ژنراتورها برای جلوگیری از کم شدن بار یا کمبود توان بسیار مهم است. برآورد اندازه توسط مشخصات الکترونیک مدرن، به ویژه بارهای غیر خطی، پیچیده‌است. در اندازه‌های در حدود ۵۰ مگاوات و بالاتر، یک توربین گازی با سیکل باز در حالت بار کامل، نسبت به مجموعه ای از موتورهای دیزلی (با هزینه سرمایه‌گذاری مشابه) کارآمدتر بوده و ساختار فشرده تری دارد. اما برای استفاده‌های معین در حالت بار جزئی، حتی در این سطح از قدرت، مجموعه دستگاه‌های دیزل بعضی مواقع به علت بازده بالاترشان، به توربین‌های گازی سیکل باز ترجیح داده می‌شوند.

موازی کردن ژنراتورها در حالت جزیره، امتیازاتی مانند «افزونگی» (Redundancy) و کارایی بهتر در هنگام کم‌باری را فراهم می‌کند. قابلیت افزونگی به این معنی است که در صورت عدم‌نیاز به یک یا چند ژنراتور می‌توان آن‌ها را خاموش کرد و تأمین برق با ژنراتورهای روشن ادامه می‌یابد. شرکت هایی که محصول خود را با انجام پشتیبانی و خدمات پس از فروش  ارائه می نمایند دارای محبوبیت بیشتری بوده و اعتماد خریداران را جلب می کنند.

عوامل و مشکلاتی همچون خراب شدن درجه باک سوخت، لرزه گیرها، شل شدگی پیچ‌های کوپلینگ سبب از کار افتادن ژنراتور گازوئیلی می‌شوند. کنترل تنها شامل موارد قبلی نیست و بلکه علاوه بر آن‌ها، باید نشت روغن، سوخت و…

این جزء ثابت است و شامل مجموعه‌ای از هادی‌های الکتریکی بوده که در سیم پیچ‌هایی روی یک هسته آهنی پیچیده شده‌اند.

آهنگ جدید

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما