نوآوری پروژه واقعیت افزوده گوگل تواتو

[ad_1]

پس از اپل و متا، به نظر می رسد گوگل به زودی برنامه های واقعیت افزوده را اعلام خواهد کرد. گفته می شود این شرکت در حال کار بر روی توسعه سیستم عامل واقعیت افزوده برای تولید محصولات نوآورانه در این زمینه است.

به نظر می رسد این غول موتور جستجو نیز کارکنان جدیدی را برای توسعه «سیستم عامل های واقعیت افزوده» استخدام می کند.

مارک لوکوفسکی در حساب کاربری خود در لینکدین اعلام کرد که به عنوان “رئیس تیم عملیات واقعیت افزوده” انتخاب شده است. او در چهار سال گذشته مدیر عامل Oculus / Meta (فیسبوک سابق) بوده است. قبل از آن، او به مدت 16 سال برای مایکروسافت و سپس از سال 2004 تا 2009 برای گوگل کار کرد.

سیستم عامل واقعیت افزوده

جذب کارشناسان برای توسعه سیستم عامل های واقعیت افزوده

در حال حاضر فضای زیادی برای تیم توسعه سیستم واقعی، از جمله توسعه دهندگان ارشد نرم افزار، مهندسان ارشد نرم افزار و مدیران ارشد توسعه نرم افزار وجود دارد. در توضیح موقعیت توسعه‌دهنده ارشد نرم‌افزار گوگل آمده است:

تیم ما در حال ساخت اجزای نرم افزاری است که سخت افزار واقعیت افزوده (AR) ما را کنترل و مدیریت می کند. این اجزای نرم افزاری روی دستگاه های واقعیت افزوده کار می کنند و به اکثر سخت افزارها نزدیک هستند.

به طور کلی، بر اساس توضیحات ارائه شده در این فرصت های استخدام، می توان گفت که تیم واقعیت افزوده گوگل “وظیفه ایجاد یک زیرساخت رایانه ای جامع و مدل سازی یک تجربه کاربری مفید و سرگرم کننده را بر عهده دارد.”

گوگل سیستم عامل هایی مانند اندروید، کروم او اس، گوگل کست و فیوشا را توسعه داده است و حالا به نظر می رسد که این غول موتور جستجو به سمت سیستم عامل جدیدی می رود که توسط نسل بعدی سخت افزار یعنی هدست و تقویت شده استفاده می شود. عینک واقعیت..

اکثر شرکت های فناوری در حال معرفی برنامه های واقعیت افزوده خود هستند. پلتفرم واقعیت متا مجازی Horizon Worlds در روز جمعه این هفته در معرض دید عموم قرار گرفت، انویدیا نیز هفته گذشته پلتفرم Omniverse را راه اندازی کرد. با این حال، با وجود اینکه اخیراً بیل گیتس گفته بود کنفرانس های مجازی تا 3 سال آینده در متوارس برگزار می شود، به نظر می رسد اقدامات غول های فناوری در این زمینه کاملاً قابل پیش بینی باشد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما