سه راه مانیسمان رده 40 بنکن اتصالات بنکن قیمت فروش لیست قیمت مشخصاتپلی صنعت پارس

روش دیگری نیز وجود دارد که بیشتر مناسب تولید سه راهی استنلس استیل با ضخامت کم و سایزهای بزرگ است. روش هیدروفرمینگ بیشتر مناسب سه راه مساوی و سه راه تبدیلی با سایز و ضخامتهای کم میباشد و در سایزهای بزرگتر و رده های کاری بالاتر از روشهای مختلف دیگر مانند فرمدهی گرم،فرمدهی ورق و بصورت دو تکه و روشهای غیرمعمول دیگر استفاده میشود. اتصالات جوشی رده 40 بنکن منطبق بر استاندارد متریالی ASTM A234 WPB و استاندارد ابعادی ASME B16.9 تولید میشوند. بنکان با تکیه بر تجربه و تکنولوژی پیشرفته، محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این محصولات به صورت استاندارد و با رعایت ضوابط و مقررات فنی تولید می‌شوند.

خرید لوله API از فروشگاه پایپ بازاربازدید کننده محترم قیمت اتصالات مانیسمان رده 40 درج شده در جدول برای سه راهی تبدیلی با جنس فولاد A234 WPB ساخت کشور چین می باشد. برای دریافت لیست قیمت اتصالات مانیسمان رده ۴۰ بنکن و دیگر برندها با شماره های زیر تماس بگیرید. اتصالات مانیسمان بنکن به دلیل تحمل فشار و دما بالا مناسب برای استفاده در سیستم های نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین مناسب برای استفاده در سیستم های بخار با دما و فشار بالا می باشد از این رو لیست قیمت اتصالات مانیسمان بنکن نسبت به لیست قیمت اتصالات درزدار بسیار بالاتر می باشد .

زانویی های بنکن در تمامی ضخامت های رده 40 ، رده 80 ، رده STD و رده SGP موجود می باشد . در مقابل روش مانیسمان، اتصالات درزدار وجود دارند که در روش تولید آنان از درز جوش استفاده شده است و از نظر حد تحمل فشاری و دمایی پایین تر از اتصالات مانیسمان می باشد . برای اطلاع از ابعاد و اندازه و سایر مشخصات هندسی اتصالات مانیسمان بنکن می بایست به استاندارد ASME B16.9 مراجعه کرد . از آنجا که مجموعه پایپ کالا نماینده و وارد کننده اصلی اتصالات مانیسمان بنکن در ایران است امکان ارائه تخفیف ویژه می باشد.

فروش لوله و اتصالات پنج لایه، تک لایه و پوش فیت و نمایندگی بهترین برند های لوله و اتصالات

قیمت تمامی این محصولات در صفحه لیست قیمت لوله و اتصالات موجود می باشد. زانو جوشی بنکن با رده های زانو مانیسمان بنکن رده ۴۰ و زانو مانیسمان رده ۸۰ بنکن و زانو مانیسمان رده ۱۶۰ و… دسته بندی می شوند. اتصالات بدون درز مانیسمان رده ۴۰ بنکن با کیفیت و استحکام بالا طراحی و تولید می‌شوند و به همین خاطر نیز انتخاب مناسبی برای دما و فشارهای بالا است. در صنعت پتروشیمی، نفت و گاز و سیستم‌ها ی بخار، لوله کشی منازل و لوله کشی موتورخانه می‌توان هریک از این محصولات را بسته به نیاز انتخاب کرد.

لوله و اتصالات مانیسمان دارای تنوع سایز،گرید،آلیاژ و رده کاری بسیار زیادی است. به عنوان مثال چنانچه نرخ اتصالات جوشی توسط کارخانجات تولیدکننده ایرانی به دلیل تورم داخلی افزایش یابد،این افزایش به صورت مستقیم بر روی محصولات خارجی نیز تاثیرگذار است. سه راه تبدیل رده 160،XXS و XS بنکن دارای موارد مصرف بسیار خاص و در کاربردهای با دما و فشار بالا مورد استفاده قرار میگیرند و مشتری تخصصی خود را دارند. پس از فرمدهی،سه راه تبدیلی جوشی به دستگاه تراش یا دستگاه مخصوص پخ زنی بسته شده و به منظور اتصال بهتر در هنگام جوشکاری،دو سر آن پخ زده میشود. از این رو به منظور تولید اتصالات جوشی استیل معمولا سعی میشود کمترین تنش حاصل از فرآیند فرمدهی به اتصالات اعمال شود. گروه تولیدی ” اتصالات گاز استاندارد آریا جام” تولید را از سال 1379 آغاز نمود.

این لوله ها در دو جنس متفاوت پلی اتیلن و یا فولادی ساخته می شوند که نوع فولادی آن از ورق گالوانیزه ساخته می شوند. آلیاژ اتصالات مانیسمان بنکن طبق استاندارد A234 ASTM بوده و عناصر استفاده شده در این اتصالات را می توان از استاندارد آن نام برد. گرفتن انشعاب و یا همان مسدود کردن لوله ها از دیگر کاربرد مهم این اتصالات می باشد.

با توجه به نواسانات قیمت در محصولات، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در یکی از شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید تا لیست های جدید در اختیار شما باشد. لذا هر چه صنعتی خاص تر باشد،موارد مصرف تخصصی تر و نرخ مصرف تجهیزات تاسیساتی کمتر میشود. این درصد تخفیف کاملا شناور است و در طی سال چندین بار دچار تغییر میشود و هرگونه افزایش یا کاهش نرخ ارز،تورم داخلی،رکود در بازار و سایر عوامل اقتصادی بر روی این درصد تخفیف تاثیرگذار است. البته اخیرا فاکتورهای چینی با یوان قیمت گذاری میشوند که نرخ یوان چین نیز متاثر از قیمت دلار است.در نتیجه هرگونه مبادله با هر ارزی به صورت مستقیم به نرخ دلار وابسته است. در نهایت به منظور پوشش دهی،رنگ مشکی بر روی آن زده شده و داخل کیسه و با تعداد مشخص بسته بندی شده و به منظور صادرات داخل پالتهای چوبی قرار میگیرند.

خرید لوله پلیکا از بهترین سایتنکته مهم در خصوص این شرکت تولید کننده لوله و اتصالات این است که اتصالات را به لحاظ جنس و وزن و ضخامت هماهنگ با لوله ها تولید می کنند. بازدید کننده محترم قیمت درج شده برای سه راهی جوشی مساوی با جنس فولاد A234 GR WPB با ضخامت معادل رده 40 با برند بنکن ساخت کشور چین می باشد. قیمت اتصالات مانیسمان بنکن با توجه به سایز و نوع اتصال متفاوت می باشد که در ادامه قیمت برخی از اتصالات مانیسمان BENKAN معرفی می گردد. این نوع از اتصالات بنکن گزینه ایده آلی برای استفاده در لوله کشی هایی برای انتقال سیالات با دما و فشار بسیار فراوان است. این اتصالات همچنین در لوله ها و تاسیسات موتورخانه ای، نیروگاه ها و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد دارد. برای خرید اتصالات جوشی بنکن با واحد پایپینگ شرکت رادوکو نمایندگی فروش اتصالات جوشی بنکن تماس بگیرید و در اسرع وقت پیشنهاد فنی و مالی خود را دریافت نمایید.

با توجه به نوع زمینه مصرف آن ها، در رده های مختلف تولید و توزیع می‌گردد. به نحوی که با اعمال گرما و فشار در دستگاه ها و قالب های مخصوص لوله ها به انواع اتصالات مانیسمان تبدیل می شوند. در آخرین مرحله تولید نیز جهت جلوگیری از زنگ زدگی اتصالات، داخل و خارج آن ها را رنگ مشکی می زنند. اتصالات جوشی فولادی نیز با توجه به شرایط مورد استفاده به دسته های کاربردی تری از جمله اتصالات جوشی درزدار و اتصالات جوشی مانیسمان (بدون درز) تبدیل می شوند. بنکن یکی از برترین تولید کنندگان اتصالات جوشی (درزدار و بدون درز) در کیفیت های مختلف مورد استفاده در کارخانجات صنعتی، صنایع پتروشیمی، خطوط انتقال گاز و حتی لوله کشی گاز ساختمان ها می‌باشد.

بر این اساس به کمک این نوع از تبدیل ها می توان دو لوله با سایزهای مختلف را به یکدیگر متصل نمود. با توجه به اهمیت و کاربرد فراوان اتصالات در لوله کشی ها، در ادامه به معرفی اتصالات بنکن که یکی از پرطرفدارترین برندهای اتصالات است می پردازیم و به برخی از کاربردها، مزایا و همچنین متداول ترین انواع آنها اشاره می کنیم. شرکت رادوکو، وارد کننده اتصالات جوشی بنکن از سایز 1/2 اینچ تا 48 اینچ در رده  STD,160،80،40 مطابق استانداردASME B16.9 می باشد. تبدیل مانیسمان بنکن یا تبدیل جوشی بنکن در دو مدل تبدیل جوشی مستقیم بنکن و تبدیل جوشی کج بنکن مطابق استاندارد ASME B16.9 از سایز 1/2 اینچ 24 اینچ در رده های مختلف با جنس A 234 WPB موجود می باشد.

سایز، ضخامت، اندازه شعاع بیرون، اندازه شعاع داخل، وزن همگی مطابق استاندارد ASME B16.9 می باشد. کپ رده 40 گود از تکه ورق های برش خورده به اندازه های استاندارد، که توسط دستگاه پرس در قالبی گود شکل پرس  شده و تولید میشوند. زانویی های موجود در سایت پایپ کالا از نوع شعاع بلند ( Long Radius ) می باشد و برای سفارش زانوهای بنکن شعاع کوتاه می بایست درخواست خود را برای کارشناسان پایپ کالا ارسال نمایید . بر اساس آخرین آمار در سال ۱۴۰۰ نوسازی مسکن به ۶۱ هزار واحد و سال ۱۴۰۱ به ۶۵ هزار واحد رسید که رشد ۶۲ درصد در مقایسه با میانگین دولت های قبل را نشان می دهد.

البته نوسانات نرخ استیل در دنیا مثل ایران نیست که در طی یک سال چندین بار دچار تغییر و تحول میشود. این ابزار با حرکت دورانی لبه های لوله را به سمت بالا هدایت نموده و به تدریج ناحیه انشعاب سه راهی را فرمدهی مینماید. لوله های درز جوش لوله ای است که از ورق تولید شده است.ورق به شکل استوانه ای ساخته و دو لبه های آن به هم جوش زده خواهند شد. به همین علت یعنی جوش دو لبه به این نوع از لوله های لوله های درزدار یا درز جوش گفته می شود. اتصالات از لحاظ نوع جنس و حد تحمل فشار و دما باید با لوله ها مطابقت داشته باشند،به همین خاطر بیشتر اتصالات را بر اساس نوع،جنس مواد و نام اتصال مشخص میکنند. زانویی؛ تکه ای از لوله بدون درز جوش یا مانیسمان است که با انجام عملیات حرارتی که با عبور از قالبی به شکل زانویی ساخته می شود.

در چهار ماهه ابتدای امسال هم بیش از ۲۰ هزار پروانه در بافت های فرسوده صادر شده که از رشد ۴۰ درصد در مقایسه با چهار ماهه ابتدای سال گذشته حکایت دارد. به گزارش  تین نیوز به نقل از ایسنا، اوایل امسال محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای قریب الوقوع طرح معاوضه خانه های فرسوده واقع در محدوده های هدف بازآفرینی شهری با واحد نوساز یا زمین خبر داد. او به تازگی اعلام کرده که این طرح در قالب یک بسته تشویقی جدید ابلاغ شده که بر اساس آن ساکنان بافت های فرسوده می توانند واحد مسکونی فرسوده ی خود را با یک واحد نوساز یا یک قطعه زمین دولتی با ۴۰ درصد تخفیف تعویض کنند. «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

قیمت تبدیل مانیسمان رده 40

مهمترین علت استفاده از از اتصالات مانیسمان جوشی بنکن Benkan ترس از نشتی و ترکیدگی خطوط انتقالی می باشد. حالت جوش خوردگی لب به لب بین اتصالات و لوله ها به گونه ای است که اگر با توجه به شرایط مورد نیاز به درستی اتصالات را انتخاب کنید به هیچ وجه دیگر نباید نگران نشتی و ترکیدگی باشید. این نوع اتصالات مسیر یکنواخت و به اصطلاح یک دست‎تری برای عبور سیال ایجاد می کنند که این موضوع نیز باعث کاهش افت فشار سیستم می شود.

در مرحله بعدی تورم داخلی است که بر روی قیمت لوله و اتصالات تاثیرگذار است. معمولا در مواقع نوسان نرخ ارز چه در حالت افزایش و چه در حالت کاهش،لیست قیمت متریال پایپینگ تغییر نمیکند و درصد تخفیفات اعمالی بر روی اقلام تاسیساتی کم و زیاد میشود و در صورت مشاهده ثبات ارزش دلار حتی بصورت مقطعی،لیست قیمت ها به روز و منتشر میشوند. در این روش لوله در ابعاد محاسبه شده برش میخورد و وارد قالب فرمینگ میشود.سپس توسط فشار پرس هیدرولیک از دو طرف،قسمت انشعاب سه راهی از نافی قالب بیرون میزند.

برای ساخت اتصالات بنکن از استاندارد آلیاژی ASTM A234 WPB استفاده می‌شود که مربوط به ساخت آلیاژ کربن استیل است که برای اتصال انواع لوله گزینه مناسبی است. اتصالات بنکن به روش مانیسمان و بدون هیچ گونه درز جوشی در راستای بدنه اتصالات تولید می شود و از این رو مشابه روش تولید لوله مانیسمان هستند. اتصالات بنکن به طور مستقیم از لوله مانیسمان ساخته می شوند، به طور مثال برای ساخت اتصالات رده 40 می بایست از لوله مانیسمان رده ۴۰ استفاده کرد. به منظور استعلام قیمت لوله و اتصالات مانیسمان رده 160،همچنین سایر رده های کاری غیر روتین مانند رده های XS،XXS،SGP،STD و … میتوانید با دفتر فروش تجهیزات ایران تماس حاصل فرمایید. سه راهی تبدیلی جوشی استنلس استیل خارجی دارای کیفیت سطح و مارکینگ مناسب تری به نسبت مشابه ایرانی است،لذا قیمت سه راه تبدیل استنلس استیل 304 و 316 وارداتی به مراتب گرانتر از نوع داخلی است.

  • سه راهی های بنکن در تمامی ضخامت های رده 40 ، رده 80 ، رده STD و رده SGP موجود می باشد .
  • به طور کلی اتصالات بنکن به دلیل تحمل فشار و دما بالا مناسب برای استفاده در سیستم های نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین مناسب برای استفاده در سیستم های بخار با دما و فشار بالا هستند.
  • اتصالات رده ۴۰ به دلیل تحمل فشار بالا در صنایع انتقال و مصرف گاز –آتش نشانی -انتقال بخار و صنایع غذایی و غیره استفاده می شود.

اتصالات بنکن با ضخامت های بالاتر از جمله رده 80 و رده 160 نیز برای سیستم های فشار بالا و دما بالا استفاده می شود که اغلب استفاده آن ها برای پروژه های صنعتی می باشد و در سیستم موتورخانه کاربرد خاصی ندارند. به طور کلی اتصالات بنکن به دلیل تحمل فشار و دما بالا مناسب برای استفاده در سیستم های نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین مناسب برای استفاده در سیستم های بخار با دما و فشار بالا هستند. مدیریت فروشگاه خرید لوله و اتصالات مانیسمان تهران ، آمادگی دارد تا با ارسال سریع انواع لوله و اتصالات مانیسمان به تمامی نقاط کشور نسبت به برطرف کردن نیاز صنایع اقدام نماید.

رادوکو با تکیه بر دانش،تخصص و تجربه کارشناسان متعهد خود در زمینه های مختلف شامل بخش پایپینگ و بخش های ژانراتور ابزاردقیق وتجهیزات کشاورزی و… که شامل برندهای خارجی و داخلی معتبر می باشد آماده ارائه خدمات تامین ، تجهیز و مشاوره تخصصی به بخش های مختلف صنعت می باشد. وب سایت های زیادی در زمینه تامین اقلام تاسیساتی از قبیل لوله و اتصالات در چند سال اخیر راه اندازی شده اند. بازار اتصال نیز به عنوان یکی از فعال ترین ها در بازار لوله اتصالات تهران سعی بر این داشته با رعایت اصول مشتری مداری، رضایت مشتریان را جلب نماید.

بحث عرضه و تقاضا در لوله و اتصالات رده 80 در سایزهای بزرگتر به مراتب با چالش های بیشتری رو به رو است. موارد مصرف سه راه تبدیل رده 80 و 160 بنکن از رده 40 به مراتب خاص تر و محدودتر بوده و دارای موارد مصرف و خرید و فروش بسیار کمی میباشند و معمولا بصورت ترکیبی و شامل یک سه راه مساوی و یک تبدیل استفاده میشوند. به منظور تولید سه راه مساوی و سه راه تبدیلی استیل ابتدا لوله استیل برش میخورد.پس از آن حفره ای در بدنه لوله ایجاد شده ابزار فرمدهی از این قسمت وارد لوله میشود. روش های غیرمتداول و مبتکرانه ای به منظور فرمدهی قسمت تبدیلی سه راهی با سایزهای بسیار بزرگ وجود دارد. در این روش لوله در ابعاد محاسبه شده برش میخورد و داخل کوره گداخته میشود.سپس نیمه بالای سه راهی داخل آب خنک میشود که تحت فشار دفرمه نشود.نیمه گداخته شده را روی قالب فرمینگ قرار داده و تحت فشار پرس هیدرولیک قسمت تبدیل از نافی قالب بیرون میزند.

به این معنا که لوله و اتصالات مانیسمان رده 160 دارای موارد مصرف و نرخ مصرف کمتری به نسبت رده 40 و 80 است. لوله و اتصالات جوشی رده 80 بیشتر از نوع چینی بوده و پول رایج به منظور مبادلات بین ایران و چین دلار میباشد. لوله و اتصالات جوشی استنلس استیل 316 با مواد شیمیایی عبوری از خود کمترین میزان واکنش پذیری را داشته،لذا باعث تغییر خواص ذاتی سیالات و گازهای عبوری از خود نمیشوند. با توجه به مطالب مطرح شده در ارتباط با بازار خرید و فروش لوله و اتصالات رده 160،در فرمول محاسبات مربوط به قیمت این رده کاری،بغیر از موارد مربوط به نرخ ارز و تورم داخلی،خواب سرمایه نیز لحاظ میشود.

سه راه تبدیلی رده 80 بنکن به همراه لوله مانیسمان رده 80 دارای موارد مصرف خاص تر و محدودتری بوده و در پایپینگ صنایع نفت،گاز،پتروشیمی،پالایشگاه که معمولا به منظور پالایش فرآورده های نفتی،دما و فشار بالاست و سیستم دارای حساسیت زیاد میباشد مورد استفاده قرار میگیرند. زانو جوشی بنکن با رده های زانو مانیسمان بنکن رده 40 و زانو مانیسمان رده 80 بنکن و زانو مانیسمان رده 160 و… دسته بندی می شوند. کپ بنکن رده 40 جوشی برای مسدود کردن یا کورکردن دهانه لوله های مانسمان مورد استفاده قرار میگیرد، و به روش جوشکاری در انتهای خطوط لوله کشی ها نصب میشود. کپ مانیسمان رده 40 همانند سایر اتصالات رده 40 دارای سایز های مختلفی میباشد. البته در بازار به کپ گود ، گپ گود نیز می گویند، ولی تلفظ صحیح این نوع اتصالات جوشی همان کپ، به انگلیسی Cap است. اتصالات جوشی مانیسمان رده 40 از جمله اتصالات بدون درزی محسوب می شوند که در لوله کشی های رده 40 مانیسمان مورد استفاده قرار می گیرند.

قبل از هر چیز باید بگوییم که کارخانه مارک معتبر بنکن BENKAN به عنوان تولید کننده اتصالات جوشی، در کشور ژاپن قرار دارد. این برند بیش از 60 سال است که در حوزه تولید انواع لوله و اتصالات مانیسمان در حال فعالیت است. اتصالات مانیسمان رده 40 را باید به کمک فرایند جوشکاری روی سیستم های لوله کشی پیاده سازی کرد.

اتصالات بنکن رده 40 از جمله پرکاربردترین اتصالات برای تاسیسات و سیستم موتورخانه می باشد که از این اتصالات برای سیسم های نفت و گاز نیز استفاده می شود . آرایش لبه های ابتدایی و انتهایی اتصالات مانیسمان بنکن به صورت BEVELING می باشد که روش جوشکاری آن به صورت BUTTWELD می باشد. این در حالی است که در فرآیند تولید اتصالات درزدار از جوشکاری استفاده می شود.

قیمت زانو جوشی رده ۴۰ در زاویه های مختلف ۴۵ درجه ، ۹۰ درجه و ۱۸۰ درجه متفاوت می باشد. قیمت زانو مانیسمان رده ۲۰ از قیمت زانو مانیسمان رده ۴۰ پایین تر است. زانو رده ۴۰ ، در کارخانه اتصالات گاز آریا ، با نام بنکار آریا ( Benkar Arya ) تولید می گردد. قیمت زانو جوشی 45 درجه بنکن که یک مدل از قیمت اتصالات بنکن هست مطابق جنس فولاد A234 WB با ضخامت مطابق رده 40 و نوع اتصال جوشی با روش تولید بدون درز می باشد. سه راهی بنکن مانیسمان یا جوشی در درجه های مختلفی از جمله سه راهی رده بیست، سه راهی رده چهل، سه راهی رده هشتاد و سه راهی رده صد و شصت بنکن در بازار موجود است.

بازدید کننده محترم قیمت اتصالات مانیسمان رده 40 درج شده در جدول برای سه راه تبدیلی با جنس فولاد A234 WPB ساخت کشور چین می باشد. بازدید کننده گرامی قیمت اتصالات مانیسمان رده 40 درج شده در جدول زیر برای زانو با زاویه 90 درجه با نوع اتصال جوشی با جنس فولاد A234 GR WPB با با برند بنکن ساخت کشور چین می باشد. اتصالات جوشی رده ۴۰ بنکن در صنایع مختفی همچون سیستم های موتورخانه ، خطوط انتقال آتش نشانی ، گازرسانی و انتقال هوای فشرده با فشار بالا و حتی انتقال سیالات در کارخانه مورد استفاده قرار می گیرند. اتصالات رده ۴۰ بنکن شامل انواع متنوعی از قبیل زانو جوشی ، سراهی جوشی ، تبدیل جوشی و کپ جوشی کاسه ای می شود که از سایز ۲/۱ اینچ تا ۵۶ اینچ تولید و به بازار عرضه می گردد.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما