باور هر یک از آن 10 افسانه در مورد پاکسازی بهداشتی شما را از بالا رفتن باز می دارد

یک سیستم تصفیه فاضلاب خانگی معمولی شامل یک فاضلاب خانه، مخزن سپتیک، جعبه توزیع و میدان جذب یا گودال تراوش است… سپتیک تانک بخشی از یک سیستم سپتیک است که نسخه کوچکتری از سیستم تصفیه فاضلاب است.

مشکل این است که سپتیک تانک ها واقعاً فاضلاب را در سطح بسیار بالایی تصفیه نمی کنند، آنها برای حذف مواد مغذی مهندسی نشده اند و ضد عفونی نمی کنند. با این حال، آنها با ویژگی هایی طراحی شده اند که نگهداری آنها را در طول زمان آسان می کند: به عنوان مثال، طراحی آنها اجازه می دهد تا رسوب در داخل مخزن جمع شود، بنابراین لوله های منتهی به آن را مسدود نمی کند، این مانع از برگشت فاضلاب به خانه ها می شود. باران های شدید زمانی که آب اضافی به جای دیگری نیاز دارد به غیر از لوله های فاضلاب شما می رود!

آشنایی با سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک ها اجزای ضروری خانه هایی هستند که به سیستم فاضلاب شهری متصل نیستند. تمیز کردن سپتیک تانک ها از طریق روش های مختلفی از جمله روش های تمیز کردن طبیعی امکان پذیر است. روش های تمیز کردن طبیعی به دلیل مزایای زیادی که ارائه می دهند، به طور فزاینده ای محبوب می شوند. سرکه یک کالای رایج خانگی است که به عنوان یک پاک کننده طبیعی برای بسیاری از کارهای مختلف تمیز کردن استفاده می شود.

Sanitary cleaning سفید کننده یک پاک کننده معمولی خانگی است که به طور گسترده برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سطوح و اقلام مختلف استفاده می شود. جوش شیرین یک پاک کننده ملایم است که می تواند به خنثی کردن بوها و تجزیه مواد زائد کمک کند. ماهیت اسیدی سرکه می تواند به تجزیه مواد زائد و جلوگیری از تشکیل گرفتگی کمک کند.

نمک اپسوم حاوی منیزیم است که می تواند به تجزیه مواد زائد و جلوگیری از تشکیل گرفتگی کمک کند. 1 فروش کتاب لوله کشی به صورت آنلاین برای چندین سال – هر یک از این دلایل را برای ذخیره آب در نظر می گیرد، سپس به اصول طراحی نگاه می کند تا به شما کمک کند اهداف پروژه آب خود و نحوه تحقق آنها را تعیین کنید.

مخزن سپتیک تانک چیست

شما می توانید افزودنی های باکتری را به سیستم سپتیک خود بفرستید تا به دوباره سازی آن باکتری ها کمک کند. نصب یک سیستم سپتیک جدید کار زیادی از جمله برنامه ریزی، حفاری، و اتصال لوله های لوله کشی را می طلبد. مشکلی در لوله کشی برای صاحبان خانه طبیعی است.

علاوه بر این، لوله کشی روش های مختلفی را در بر می گیرد. این روش ها مقرون به صرفه، سازگار با محیط زیست هستند و حاوی مواد شیمیایی خشن نیستند که به محیط زیست آسیب بزنند. علاوه بر این، سفید کننده سمی است و اگر به خاک یا آب های زیرزمینی نفوذ کند، می تواند به محیط زیست آسیب برساند.

59% از بازار فکر کردن درباره قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن

آیا می توانید از جوش شیرین برای تمیز کردن سپتیک تانک استفاده کنید؟ برای استفاده از سرکه برای تمیز کردن سپتیک تانک، کافی است یک یا دو فنجان سرکه را داخل مخزن بریزید و بگذارید چند ساعت بماند. این نوع سیستم سپتیک برای نصب بین 14000 تا 25000 دلار هزینه قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن دارد. انجمن ملی بازیافت فاضلاب در محل (NOWRA) فهرستی از متخصصان سیستم سپتیک دارد که یافتن متخصصان خدمات را در منطقه شما آسان می کند.

سپتیک تانک: آیا واقعاً می‌خواهید؟ This can به شما امکان حل!

تیم ما چندین دهه تجربه کاری در زمینه تولید سیستم های مدیریت فاضلاب مسکونی و تجاری دارد. آیا سرکه برای سیستم های سپتیک بی خطر است؟ آیا می دانید، آیا جوش شیرین برای سیستم های سپتیک ایمن است؟ آیا نمک اپسوم برای سیستم های سپتیک خوب است؟ نمک اپسوم یکی دیگر از لوازم خانگی است که می توان از آن برای تمیز کردن سپتیک تانک استفاده کرد. سفید کننده می تواند باکتری های مفیدی را که برای تجزیه ضایعات در تانک سپتیک ضروری هستند، از بین ببرد.

اگر سپتیک تانک با فرکانس مناسب تمیز نشود و در نتیجه مزرعه بیش از حد بارگذاری شود، درصد مواد جامد در فاضلاب به طور چشمگیری بیشتر از 1/1 درصد خواهد بود. سپتیک تانک سپتیک تانک یک مخزن زیرزمینی ضد آب است که معمولاً دارای 2 محفظه است که فاضلاب را دریافت می کند. این موارد شامل اندازه مخزن، سطح انباشت زباله، دسترسی به مخزن و موقعیت ملک می باشد.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما