خدمات منطقه و چالش عدم پیگیری مکالمه؛ مدیران توییتر از ابتدا می دانند | تواتو

[ad_1]

واشنگتن پست اخیراً در مقاله ای مدعی شد که مدیران توییتر می دانستند که ارائه Spaces بدون ابزارهای نظارتی کافی می تواند منجر به سوء استفاده از اتاق گفتگو شود، اما به دلایل امنیتی، مسائل امنیتی را نادیده گرفتند.

از زمان دسترسی عمومی توییتر به Spaces، بسیاری از کاربران در چت های صوتی زنده با موضوعات نامناسب یا سازماندهی شده توسط افراد یا گروه های مخرب شرکت کرده اند. اینها شامل اتاق های گفتگو برای شورشیان طالبان، گروه های تروریستی، نژادپرستان، و افراط گرایان و همچنین فعالان ضد واکسن هستند که در ترویج اطلاعات نادرست مانند اطلاعات نادرست کووید-19 نقش اساسی دارند.

واشنگتن پست اکنون ادعا می کند که مدیران توییتر قبل از راه اندازی رسمی Spaces می دانستند که ابزار لازم برای ردیابی مکالمات صوتی زنده را ندارند و نمی توانند جلوی آزار و اذیت سایبری، خشونت و سخنان نفرت را بگیرند. با این حال، موفقیت و رشد سریع کلاب هاوس در آن زمان به شرکت های بزرگ، از جمله توییتر، اجازه داد تا بدون توجه به زمینه مورد نیاز، مدلی مشابه بسازند.

سرویس فضایی توییتر از آشکارسازهای انسان یا ربات برای ردیابی اتاق های گفتگو استفاده نمی کند. همچنین، بررسی خودکار صوتی پیچیده تر از محتوای متنی است. در نتیجه، تا کنون توییتر برای یافتن موارد نقض قوانین داخلی تنها بر گزارش های کاربران خود تکیه کرده است. بدیهی است اگر میزبان اتاق دیدگاه های نامناسبی مانند توهین های نژادی را منتشر کند و مخاطب نیز با او موافق باشد، شانس کاربر برای ارسال گزارش کم شده و بحث ادامه خواهد داشت.

به گفته واشنگتن پست، خدمات چت صوتی زنده به ارتقای بیشتر برخی از این دیدگاه ها کمک کرده است. به دلیل اینکه تعداد زیادی از کاربران می توانند در اتاق میزبان باشند و با هجوم افراد زیادی، محبوبیت اتاق در توییتر افزایش می یابد و به طور خودکار با ارائه آن به سایر کاربران در تبلیغ و جذب کاربران جدید نقش خواهد داشت. سخنگوی توییتر ویویانا ویوال در مصاحبه ای با این نشریه گفت که این باگ به دلیل وجود باگ در سیستم بوده و اکنون در حال رفع شدن است.

وی افزود که آنها سعی می کنند امنیت مردم را تضمین کنند و مصرف کنندگان را به گفتگوی سالم تشویق کنند. ارائه هاست و شنونده مناسب برای کنترل تجربه کاربری یکی از اولویت های این شرکت از ابتدای توسعه سرویس Spaces بوده است. به گفته وی، توییتر در حال تلاش برای نظارت بر اتاق های گفتگو است، اما در حال حاضر چاره ای جز انجام این کار ندارد. البته، برخی از اقدامات محدودکننده، مانند بررسی نام اتاق ها و ردیابی برخی کلمات کلیدی، برخی از ویژگی هایی هستند که توییتر می تواند برای شناسایی موارد نامناسب استفاده کند. اما تنها حرکت چند کاراکتر یا غلط املایی می تواند این سیستم را دور بزند.

گفته می‌شود که کارمندان توییتر در مورد چت‌های زنده که در گذشته نظارت نشده‌اند ابراز نگرانی کرده‌اند و برخی معتقدند که این شرکت باید سرعت توسعه سرویس‌های جدید را کاهش دهد و بیشتر بر بهبود قابلیت‌های امنیتی خود تمرکز کند. اما به نظر می رسد این گونه کارمندان از جلسه اخراج می شوند و یا نظر آنها مورد تقدیر قرار نمی گیرد. در نهایت مدیران توییتر تصمیم گرفتند به هر قیمتی شده خدمات پرسش و پاسخ را در اختیار کاربران قرار دهند تا بتوانند رضایت سرمایه گذاران را حفظ کنند و برای این شبکه اجتماعی درآمد بیشتری کسب کنند.

برای ماه‌هاست که برخی از صاحبخانه‌ها مجبورند برای استفاده از ویژگی Spaces، تا حدی به توییتر، پول بپردازند. توییتر همچنین از روش‌های تبلیغاتی ساده فراتر رفته و ویژگی‌هایی مانند خبرنامه و اشتراک Blue Premium را به صورت پولی ارائه می‌کند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما