امریکن ایرلاینز گزارش زیان 931 میلیون دلاری در حالی که صنعت تعاونی به بهبود است.

[ad_1]

تصاویرامریکن ایرلاینز می گوید انتظار دارد در سه ماه اول سال 8 تا 10 درصد کاهش یابد که این در مقایسه با مدت مشابه سال 2019 است.
اعتبار …مایک بلیک / رویترز

خطوط هوایی امریکن 931 میلیون دلار در سه ماه آخر سال گذشته از دست داده است، زیرا نوع Omicron ویروس کرونا بهبود صنعت را تقویت کرده است.

پس از یک سال کوتاه بهبودی از ورشکستگی، این شرکت هواپیمایی اکنون بر بازگشت به سودآوری تا سال 2022 متمرکز شده است. مدیران صنعت به دلیل بهبود سفرهای شرکتی و بین المللی امیدوارند بهار و تابستان قوی تری داشته باشند.

داگ پارکر، مدیر اجرایی ایالات متحده در بیانیه‌ای گفت: در سال گذشته، دوره‌هایی از تقاضای سفر بالا در مقابل دوره‌های کاهش تقاضا به دلیل شیوع کووید-19 را تجربه کرده‌ایم. این نوسان چالش‌برانگیزترین محیط برنامه‌ریزی را در تاریخ هوانوردی تجاری ایجاد کرده است.»

Omicron کارکنان خطوط هوایی را مجبور کرد در طول تعطیلات با نرخ بی سابقه ای با بیماران تماس بگیرند، که باعث ایجاد مشکلات ناشی از طوفان های زمستانی و لغو ده ها هزار نفر در شلوغ ترین زمان سال شد. اما به ویژه ایالات متحده در آن زمان بهتر عمل کرد.

در دو هفته آغاز 25 دسامبر، ایالات متحده تنها 1500 پرواز را لغو کرد، در حالی که بیش از 4300 پرواز Southwest، بیش از 2500 پرواز هواپیمایی یونایتد و بیش از 2000 پرواز دلتا داشت. لغو 4 درصد از جدول ایالات متحده، در مقایسه با 9 درصد از جنوب غربی، 8 درصد از یونایتد و 5 درصد از دلتا را نشان می دهد.

ایالات متحده گفت که Omicron به کاهش تقاضا در ژانویه و فوریه ادامه خواهد داد. این شرکت هواپیمایی انتظار دارد ظرفیت اندازه گیری صندلی های فروخته شده و مسافت پرواز در سه ماه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019 حدود 8 تا 10 درصد کاهش یابد. سال همون فاز

ایالات متحده نسبت به بقیه سال خوشبین تر است و انتظار دارد ظرفیت تا سال 2022 تنها 5 درصد کمتر از سال 2019 کاهش یابد. این شرکت هواپیمایی همچنین امیدوار است که در سال جاری دوباره شروع به سودآوری کند.

این شرکت گفت که سفرهای داخلی و کوتاه مدت تقریباً به طور کامل در سطوح قبل از همه گیری بهبود یافته است، در حالی که سفرهای شرکتی در داخل ایالات متحده حدود 70 درصد بهبود یافته است. سفرهای طولانی مدت همچنان به تأخیر می افتد، اما انتظار می رود با کاهش عفونت های Omicron و توزیع واکسن ها در خارج از کشور بهبود یابد.

ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که ظرفیت این کشور در سه ماه گذشته حدود 13 درصد کاهش یافته است. این شرکت در طول سال 2021 نزدیک به 2 میلیارد دلار از دست داد، که زیان های نزدیک به 9 میلیارد دلار را تا سال 2020 بهبود بخشید، که هر دو با کمک چند میلیارد دلاری فدرال برای پرداخت دستمزد جبران شد. این شرکت هواپیمایی سال گذشته را با حدود 15.8 میلیارد دلار پول نقد به پایان رساند.

این شرکت هواپیمایی گسترش هواپیماهای خود را آسان‌تر کرده است و هواپیماهای قدیمی و ارزان‌تر را با هواپیماهای جدیدتر و کارآمدتر جایگزین کرده است. در نتیجه، انتظار می‌رود هزینه‌های ایالات متحده در سال‌های 2022 و 2023 حدود نیمی از سال منتهی به همه‌گیری باشد.

این ویروس تنها تهدیدی نیست که اخیرا خطوط هوایی با آن مواجه شده اند. این صنعت پس از بهبودی از آشفتگی تعطیلات هفته گذشته خود، در این هفته با مشکلات احتمالی روبرو شده است: گسترش خدمات تلفن همراه 5G که خطوط هوایی هشدار داده اند می تواند با دستگاه های ایمنی هوانوردی تداخل داشته باشد. این بحران زمانی حل شد که ارائه‌دهندگان بی‌سیم موافقت کردند به درخواست صنعت، از 5G در نزدیکی برخی فرودگاه‌ها استفاده نکنند.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما