به‌روزرسانی‌های زنده اوکراین: بریتانیا نیروهای بیشتری را برای حمایت از متحدان ناتو آماده می‌کند

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
رهبران فرانسه، آلمان و لهستان گفتند که “عواقب گسترده ای” علیه روسیه خواهد داشت، اما مشخص نکردند که این اقدامات چه می تواند باشد.اعتباراعتبار …عکس استخر از تیبو کامو

پس از روزها دیپلماسی شدید بر سر بحران اوکراین، رهبران فرانسه، آلمان و لهستان این هفته گفتند که هدف اصلی آنها حفظ صلح در اروپا است، اما به روسیه نسبت به عواقب ناگوار در صورت تهاجم بیشتر به اوکراین هشدار دادند.

اولاف شولتز، صدراعظم آلمان روز سه شنبه در برلین گفت: «ما یک هدف مشترک داریم. حفظ صلح در اروپا با دیپلماسی و پیام های روشن و آمادگی مشترک برای اقدام مشترک.

اما او تصریح کرد که صلح به هیچ قیمتی ممکن نیست. آقای بایدن یک روز پس از دیدار با بایدن در واشنگتن صحبت می کرد. شولتز ادامه داد: نقض بیشتر تمامیت ارضی و حاکمیت اوکراین غیرقابل قبول است و پیامدهای گسترده‌ای را برای روسیه از نظر سیاسی، اقتصادی و مطمئناً استراتژیک به دنبال خواهد داشت.

این یکی از قوی ترین اظهارات تاکنون در مورد بحران از سوی آقای آقای بود. شولز که تنها دو ماه پیش به قدرت رسید. آلمان به دلیل پاسخ ضعیف به تجمع عظیم نیروهای روسیه در مرز اوکراین و به درخواست روسیه مبنی بر خروج نیروهای ناتو از شرق اروپا، با انتقاد آمریکا مواجه شده است.

آقای. امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، و آندری دودا، رئیس‌جمهور لهستان، شولز را در کنارش قرار دادند، که گفتند اروپا «از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون شاهد این نوع تحرکات نیروها نبوده است».

حساسیت لهستان نسبت به تجاوز روسیه به ویژه پس از گذراندن دهه‌های پس از جنگ در دام سلطنت شوروی شدید است و احساسات آن به طور گسترده در اروپای مرکزی و شرقی مشترک است.

آقای. انبوه نیروها توسط پوتین باعث شده است که ایالات متحده به سمت اروپا حرکت کند، اتحاد ناتو را احیا کند و امنیت قاره را به خطر بیاندازد.

او گفت: «ما می‌خواهیم گفت‌وگو با روسیه را ادامه دهیم تا از خطر تشدید تنش جلوگیری کنیم و اجازه کاهش تنش را بدهیم». مکرون که اوایل روز سه‌شنبه با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در کیف و روز دوشنبه با ولادیمیر وی. پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مسکو دیدار کرده بود.

پس از گفتگو با آقای پوتین، آقای ماکرون گفت که از روسیه تعهد به “عدم تنزل یا تشدید تنش” در اوکراین را تضمین کرده است و راه های جدیدی برای مذاکره در مورد “امنیت جمعی فضای اروپا” باز می کند.

اما کرملین حساب محافظت شده تری ارائه داد. دیمیتری اس. پسکوف، سخنگوی کرملین، گزارش‌ها مبنی بر دستیابی دو رئیس‌جمهور به هرگونه توافقی را رد کرد و گفت که این ایالات متحده است و نه فرانسه که برای مذاکره درباره چنین توافقی ایستاده است.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما