مرد آمریکایی ده ها سال با کرم ها در قفس زندگی می کند! – روزیاتو

[ad_1]

او می گوید مردی که به دلیل رفتارهای عجیب، تشنجی و گیج کننده به بیمارستان رفته بود، گفت که سال ها بدون اینکه متوجه شود با یک کرم زندگی می کرده است. وضعیت بیمار در یک مطالعه موردی اخیر که در مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شده است توضیح داده شده است.

به نظر می رسید مرد 38 ساله در سلامت کامل به سر می برد تا اینکه یک شب همسرش از خواب بیدار شد و او را روی زمین دید که می لرزد و حرف های نامفهومی می گوید.

این مرد به بیمارستان منتقل شد و در آنجا برای تشنج تحت مداوا قرار گرفت. به گفته آنها، این مرد به سوالات او پاسخی نداد و به نظر می رسید که سهوا به سقف نگاه می کند.

خانواده این مرد به او گفتند که او هیچ سابقه بیماری، دارو یا داروی قبل از تشنج ندارد.

تیمی از پزشکان در بیمارستان عمومی ماساچوست در نهایت متوجه شدند که این مرد به سیستیت یا عفونت کرمی از طریق اسکن مغز و آزمایش خون تشخیص داده شده است.

عفونت‌های آبله می‌توانند سال‌ها پنهان شوند و وقتی وارد مغز می‌شوند باعث تشنج شوند.

بیماران دو دهه پیش به روستایی گواتمالا مهاجرت کردند، جایی که این بیماری شایع بود.

انگل های ناشی از تغذیه ناسالم و گوشت یا ماهی نجس می تواند از فردی به فرد دیگر سرایت کند اگر فرد مبتلا دست های خود را بعد از استفاده از توالت نشوید. تخم‌های انگل ریز موجود در مدفوع انسان را می‌توان به پوست یا حتی غذای دیگری منتقل کرد و توسط شخص دیگری بلعید که این کرم‌ها را منتقل می‌کند.

عفونت ها با علائمی از جمله: سوء هاضمه، کاهش وزن و حمله قلبی همراه هستند. اما نیازی نیست که انگل ها در دستگاه گوارش باقی بمانند، لاروهای این موجودات می توانند در سراسر بدن، به ماهیچه ها و از طریق جریان خون به مغز حرکت کنند که می تواند علائم ایجاد کند.

در مورد دیگری از عفونت انگلی در سال 2019، مردی 43 ساله در چین از سردرد شکایت کرد و صدها کرم را در قفس کشف کرد. علائمی که یکی از آنها تشنج بود، حدود یک ماه پیش و پس از مصرف رژیم غذایی پرچرب که به گفته او مطمئن نبود از سلامتی اش مطمئن بود، ظاهر شد.

در مورد دیگری در سال 2020، زمانی که زنی از گلودرد شکایت کرد، دکتر یک کرم لوله ای 2.5 سانتی متری را در لوزه های او پیدا کرد که احتمالاً از ساشیمی (غذاهای دریایی خام) بود که چند روز قبل خورده بود.

با این حال، شروع علائم ممکن است سال ها طول بکشد زیرا تخم انگل می تواند سال ها در بدن بدون ایجاد پاسخ ایمنی باقی بماند.


[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما