رئیس مقررات برای ارائه خدمات با کیفیت، تعرفه خدمات مخابراتی باید تغییر کند

[ad_1]

رئیس واحد مدیریت صداوسیما معتقد است: دولت باید در ارائه خدمات و ملزومات اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات به عموم مردم مشارکت داشته باشد و از سایر وظایف از جمله بازرسی، تعرفه و کمک فنی استفاده کند. هدف از این موضوع ارائه خدمات با قیمت مناسب و تعرفه های شفاف است. با این حال وی معتقد است که باید تعرفه خدمات ICT افزایش یابد، در غیر این صورت نمی تواند خدمات با کیفیت ارائه کند.

به گزارش دیجیاتو، «صادق عباسی شاهکوه» در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن رایانه تهران با اشاره به مطالبات سازمان های رادیویی با اشاره به مطالبات اعضای این سازمان برای رسیدگی به برخی مسائل، گفت: و گفت:

“به عنوان یک قاعده، ما سعی می کنیم به منطقه مالیات خدمات بیشتر نرویم. البته این به معنای کنار گذاشتن این رشته نیست. نظام صنفی رایانه یکی از نهادهایی است که می تواند در زمینه مالیات کمک کند. در واقع هدف ارائه خدمات مناسب به مردم با قیمت مناسب یا حداقل نرخ شفاف است.»

وی بر این باور است که وظیفه اصلی هیئت حاکمه این است که خدمات مناسب به مردم ارائه شود و فعالان بخش خصوصی نقش مهمی در این امر ایفا می کنند.

به گفته صدا و سیمای خصوصی شاهکوه، علاوه بر تعهدات دولت، مانعی برای حفاظت از بخش خصوصی نیز وجود دارد و مانع حرکت می شود.

ارائه خدمات با کیفیت بدون تغییر تعرفه غیرممکن است

وی در پاسخ به درخواست کمیسیون انتقال داده های اینترنتی و افزایش نرخ ها در این حوزه گفت:

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر هیچ افزایشی در تعرفه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت نگرفته است و با این روند نمی‌توان خدمات با کیفیت ارائه کرد. وی ادامه داد: در سال‌های اخیر با وجود توسعه مطلوب موبایل در کشور، کیفیت خدمات نیز تحت تأثیر قرار گرفته است زیرا ظرفیت سرمایه‌گذاری اپراتورها به دلیل تعرفه‌های ثابت کاهش یافته است.

رئیس رگولاتوری با اشاره به عدم سرمایه گذاری جدی در حوزه ارتباطات ثابت در سال های اخیر، گفت: سیاست وزیر جدید ارتباطات در دولت جدید توسعه 20 میلیون پورت اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری است. او حساب می کند.

به گفته وی یکی از موانع توسعه ارتباطات مستمر از منظر فعالان بخش، هزینه بالای استفاده از امکانات شهرداری و وزارت نیرو برای توسعه شبکه ها و خدمات است که در حال حاضر در حال بررسی است. و تایید کنید تا این خدمات به درستی در اختیار کاربران قرار گیرد.

نیاز به مشاوره خصوصی

شاهکوه با اشاره به درخواست نظام صنفی برای استفاده از توان فکری و رایزنی این نهاد در تدوین مصوبات و آیین نامه ها، اساس کار نظارتی را استفاده از ظرفیت فکری اتحادیه های صنفی و نمایندگان فعالان بخش خصوصی دانست. .

به گفته رئیس هیئت حاکمه، تمامی پیش نویس مصوبات پس از نشست کمیته فرعی ویژه با نمایندگان بخش خصوصی و نظرسنجی کارشناسی از فعالان این حوزه در حال تدوین است و در حال حاضر در دستور کار ابلاغی قرار دارد. کمیته کنترل رایزنی با بخش خصوصی و اتحادیه های کارگری تصمیمات قوی تر، باثبات تر و بهتری خواهد گرفت.»

وی همچنین به درخواست نظام صنفی برای همکاری در تدوین و بازنگری رویه تایید نمونه دستگاه ICT اشاره کرد و گفت:

«این پیش‌نویس آیین‌نامه با استفاده از دیدگاه‌های فعالان این حوزه تدوین شده و در حال حاضر آماده طرح در کمیته مدیریت ارتباطات است.

همکاری در پیش نویس استراتژی نسخه اینترنت اشیا در ابتدا در کشور، تعیین نرخ مالیات در پهنای باند اینترنت منطقه توسط خصوصی و نصر، سیاست های حفظ امنیت و محرمانه بودن شبکه اینترنت اشیاء ملی و هوشمندسازی، تفویض قوانین و مرکز داده تعرفه شرکت تدوین و به روز رسانی رگولاتوری تصویب تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، تعرفه سامانه جمعی تست خدمات و تأیید تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایر اعضای سامانه صنف رایانه تهران در دیدار با رئیس صداوسیما.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما