کامیون نیرو فاش شد قیمت و مشخصات محصولات جدید بهمن دیزل

[ad_1]

گروه بازرگانی بهمن دیزل روز گذشته از چهار مدل کامیون فورس خط تولید جدید این شرکت به همراه محصول انحصاری قبلی خود (شیلر) و کامیون مونتاژ در جریان عملیات برجام از سری ایسوزو رونمایی کرد.

بهمن دیزل مدل های مختلف کامیون های برقی را در دو نوع تراورس دار و بدون تراورس تولید و در اختیار راننده قرار خواهد داد.

کامیون های دیزل بهمن

کابین 8.5 تنی و تک کابین، کابین 6 تنی و تک کابین از مدل های فورس ون هستند. در حال حاضر خط تولید مدل 8.5 تنی راه اندازی شده و تا 2 ماه آینده مدل 6 تنی آن در جاده های کشور راه اندازی می شود.

می توان گفت گروه بهمن 50 درصد بازار کامیونت کشور را در اختیار دارد و از این رو عرضه محصولات جدید در این گروه از کامیون ها می تواند ساختار حمل و نقل عمومی کشور را تا حد زیادی بهبود بخشد.

کامیون های دیزل بهمن

مدیرعامل گروه بهمن در این خصوص گفت: بهمن دیزل و سیبا موتور محصولاتی را برای حمل و نقل کشور عرضه می کنند و به زودی اتوبوس های شهری مدرن 12 و 18 متری در گروه بهمن تولید می شود.

به عنوان مثال یک کامیون 8.5 تنی با کابین اجباری دارای کابین خواب و دسترسی به مشتریان معادل 949 میلیون تومان برای مصرف کنندگان با یک سال سرویس رایگان و 30 ماه یا 200 هزار کیلومتر گارانتی است.

قیمت کامیون های اجباری

قیمت پایه مدل 8.5 تنی نیز یک میلیارد و 40 میلیون تومان برآورد شده است که تنها در عرضه اولیه به 949 میلیون تومان رسید.

به زودی کابین 6 تنی و تک کابین این کامیون وارد بازار می شود.

کامیون های اجباری برای اهداف مختلف از جمله اطفاء حریق، تبرید و عایق در دسترس خواهند بود.

مشخصات فنی کامیون فورس

از نظر فنی، ارتش از یک موتور 4 لیتری 16 سوپاپ توربو دیزل و اینترکولر استفاده می کند. این موتور مجهز به سیستم تزریق سرسیلندر، 155 اسب بخار قدرت و 491 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و مطابق با استاندارد آلایندگی یورو 5 ساخته شده است.

بر اساس گزارش ها، گروه بامان از ابتدای سال جاری تاکنون 1464 دستگاه تولید کرده و قصد دارد تا پایان سال تولید خود را به 2555 دستگاه برساند.

مدیرعامل گروه بهمن دیزل وعده داده است که این گروه تا دو ماه آینده نسل جدید کامیون‌ها و وانت بارهای پرقدرت را روانه بازار کشور خواهد کرد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما