هیوندای توسان هم ستاره صفر شد لیست بی پایان خودروهای خطرناک لاتین

[ad_1]

با وجود معرفی مدل جدید، هیوندای همچنان به فروش توسان قبلی در آمریکای لاتین و کارائیب ادامه می دهد. در کمال تعجب، مدل ارائه شده در این زمینه مانند سایر مدل ها از ایمنی بسیار پایینی برخوردار است و نمی تواند حتی یک ستاره ایمنی را در تست تصادف لاتین Encap کسب کند.

توسان های قبلی نیز در فیلیپین فروخته می شدند

عدم وجود سیستم ضد تصادف، ناهماهنگی ساختار دماغه با قوانین و فریم جدید و نبود کیسه هوای جانبی از عوامل اصلی عملکرد ضعیف هیوندای توسان است. ناگفته نماند که از اوایل سال 2020، لاتین انکاپ تست تصادف مربوط به ایمنی عابر پیاده را به لیست تست های خود اضافه کرده است.

لاتین Encap می‌گوید تعویض قطعات بدنه هیوندای با قطعات جدید در طول آزمایش هفت ماه طول کشید که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

این آژانس معتقد است یکی از دلایل این امر تصمیم هیوندای برای خرید زمان و جایگزینی نتایج بد است. سیستم ضعیف تامین قطعات یدکی یکی دیگر از دلایلی است که لاتین انکاپ آن را یکی از دلایل تاخیر عنوان کرده است.

به گفته مقامات هیوندای، توسان جدید تا دو سال دیگر در آمریکای لاتین به فروش می رسد.

تست توسان توسط لاتین Encap در مدل استاندارد با تنها دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو. این نسخه حتی سیستم اولیه و کاملی مانند کنترل پایداری الکترونیکی را ندارد.

این مدل به دلیل ساختار مستحکم، در محافظت از سرنشینان بزرگسال در برابر ضربه های جلویی، جانبی و ضربه شلاقی تاثیر قابل قبولی دارد، اما به دلیل عدم وجود کیسه هوای جانبی، چندان موثر نیست.

هیوندای توسان در حفاظت از جوانان ضعیف عمل کرده است. استفاده از کمربندهای دو نفره برای صندلی‌های میانی، صندلی‌های عقب و نبود سیستم صندلی کودک (CRS) دو دلیل اصلی عملکرد ضعیف هستند.

در رده حفاظت از عابر پیاده، توسان میانگین امتیازات را کسب کرد. البته این خودروی کراس کانتری کره ای در هنگام راه رفتن با عابران پیاده آسیب جدی به ران و سر وارد کرد. نبود سیستم ترمز اضطراری خودکار از دیگر نقاط ضعف توسان در این زمینه است.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما