سیلسی 2-0 لیل ; برد بی دردسر با دو :: سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812086 |
04 اسفند 1400 ساعت 01:26 |
1,342 زدیدزدید |

0
هاه

پیروزیلسی دیدار رفت خود مقابل لیل را با پیروزی 2-0به بهیان رساند تا آسار آسانی در رار برگشت شتهاشته باشد.

رش رشارش “ورزش سه” ، فعافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بعد از فتحام باشگاههای جهان ، امشب مقابل لیل به نان رفت. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفاً در 22-2021 یا 23:30 با ما تماس بگیرید. رار امشب صحنه تقابل تیم یای سوم و یازدهم لیگ جزیره و نسهانسه بود برای ارتباط با گروه صدرنشینی گروه در در، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

مشبل امشب با نیمکت نشین کردن لوکاکو و ورنر، حم هله خود با مثلث هاورتز، شاش و پولیشیچ چید تا در آستانه فینال جام اتحادیه مقا با با با با با با. در سمت بابل هم لیل امیدوار به بهلزنی زنی بود بود 12ازیکنی کها 12 گل در رتبه برترین گلزنان لیگ یک نسهانسه حضور ردارد.

زلسی در نان هوادارانش بازی را هجومی شروع کمتر کمتر از یک دقیقه اول اول رسید. دقیقه اورتز بعد از دو شلاش ناموفق برای باز کردن زهازه لیل، ضربه زدن روی روی ارسال کرنر از سمت چپ در گ 8 گل اول چلسی را دروارد ئونازه لئوناردو کرد.

بعد از این ینل ، لیل ،لات نتیجه ای یای جبران شکل داد اما در زاز کردن دروازه مندی کاکام م. ناگردان توخل خیلی زود از لاک دفاعی خارج شدند جا اجازه فشار بیشتر به ندهندا ندهند. با در دست دوب رهاره توپ توپ وان به دنبال گل دوم بودند. ایناتف اما رخ نداد تا نیمه اول با تک گل دقایق نخست هاورتز با برتری یک بر میزب نان به پایان ن.

شروعلسی سیل نیمه اول در شروع 45 دقیقه نخست، چهره ای یاجمی جمیاشت. تلات این تیم اما نیمه اول به زودهنگل زودهنگام نشد. دو شدیدیت شدید ،ل را مجبور کرد کرد که تعویض تعویض اجباری را در نان 15 دقیقه نخست نخست دوم انجام م. ابتدا کواچیچ به دلیل اثباتیت از زمین خارج شد و چند بعد بعد از شاش به بهلیلی یابه باید مجبور به زمین شد.
وجود این دو تغییر اجباری، میزبان برتری خود دا ادامه داد و به دومل دوم دوم. دقیقه اورتز با نفوذ و شوتی در دقیقه دقیقه 58 می رفت گل دوم خود و تیمش را بزند یلی توپ نقطه اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت. دوا دو دقیقه روی ساس در عمق زیبای کانته، توپ در خاخل محوطه به پولیشیچ یشیچ و این بازیکن با ضربه ای دقیق توپ بها تور دوخت.

چلسی بعد از دو برابر کردن فاصله ه، خود را ادامه داد. برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی، 80 سال پیش آمده است. 10 دقیقه یایانی، چند موقعیت نصف و دو زهازه شاهد بودیم یلی توپ دیگری از خط زهازه ها عبور نکرد تا چلسی با برد دو صفر ک رار آسانی در ضیا زیا دا.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما