شروع آزمایشی آیفون 14 پرو پرو، هراهراً طراحی این گوشی نهایی است – زومیت

[ad_1]

گزارش ساس از تایوان، مدل های فاکسکان پرچمدار سری و و و s Luxshare، سایر مشتریان این شرکت دو رزل ارزان قیمت تولید خواهند کرد. این رشارش پیشنهادان می‌کند که آزمایش‌های آیفون ۱۴ پرو را آغاز کرده است تا مطمئن شوید که این محصول، استانداردهای مدنظر اپل را دریافت کرده است.

سرش مک‌رومرز آیفون ۱۴ ۱۴ اپل به‌تازگی وارد مرحله‌ای می‌شود که آزمایش می‌شود و ش یعایعات، Luxshare هنوز سفارش داده نشده است که این محصول را به دست آورد. این در یالی است که پرسودترین پرسودترین رشارش ساخت گوشی‌های بعدی اپل به آیفون‌های آیفون پروست است. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید.

رندر آیفون ج جان پراسر

انتظار می‌رود آیفون آیفون و ۱۴ پرو از هراهر بازطراحی‌شده از بهره. گفته شده اپل از حیاحی نوستالژیک آیفون ۴ ۴ و ۵ در یای بعدی خود استفاده خواهد کرد. رندرهای آیفون پرومکس پرومکس که سران پراسر به‌اشترک گذاشته شده است، نان می‌دهد شاسی این دستگاه درمقایسه‌با مدل‌های قبلی خود هداهد. من مطمئن نیستم که آیا آن را می‌دهند یا نه.

یکی از تغییرات مهم در آیفون ۱۴، بریدگی بالای نمایشگر و بهره‌برداری از بردگی ایره‌ای است. داعیات متعدد حاکی از آن است که در ۱۴ ۱۴ از سبک‌های نچ‌هوانچ‌هول برای قراردادن دوربین فیلفی و یای TrueDepth برای فیس‌ها استفاده کنید.

الهه های مرتبط:

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۴ درار نسخه ازجمله دو مدل ۶ ۱ ۱ اینچی ینچی دو مد ۶ ۷ اینچی اینچی معرفی. سری به روز شده‌های آیفون نان می‌دهد احتمالاً از زل جدید آیفون ۵ ۴ اینچی (آیفون مینی) خبری هداهد هد. انتظار می‌رود آیفون ۱۴ و برلاوه‌بر طراحی به‌روز، به دوربین ۴۸ ۴۸ پیکساپیکسلی مجهز شود. AK دیگربلیت‌های شایع شده برای این گوشی نان قابلیت ضبط ویدئو 8K و دوربین فوق‌عریض بهبودیافته اشاره ره.

آیفون ۱۴ ازنظر قدرت پردازشی نیز کرد از سری ۱۳ هداهد داشت. برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. برخی دیگر از شایعات حاکی از آن است که در آیفون دوترل دوترابایتی نیز خود هدیده شد. این در شلاش است که پذیرش فناوری eSIM را گسترش دهد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما