اثرات بلندمدت کمبود تراشه بر آینده صنعت خودرو جهانی دیجیاتو

[ad_1]

برای بسیاری از خودروسازان، کمبود چیپس، شیوع ویروس کرونا و افزایش چشمگیر مواد خام، همگی دشوار است. به نظر می رسد صنعت خودرو در تنگنا قرار ندارد. به نظر می رسد حتی پس از رفع بحران کنونی نیز این شرایط پیامدهای بلندمدتی برای صنعت خودرو داشته باشد.

در حال حاضر شرکت های خودروسازی در کاهش هزینه ها از جمله بازاریابی و تهیه مواد اولیه با مشکلاتی مواجه هستند. در نتیجه همه مشاغل مستقیم و غیرمستقیم تأثیر این کاهش هزینه را احساس می کنند.

شرکت های خودروسازی علاقه ای به تولید خودروهای بدون تراشه ندارند و در نتیجه تقاضا در سایر بخش ها کاهش یافته است.

در سطح جهان، خودروها حدود 3 درصد از کل تولید اکولوژیکی را تشکیل می دهند.

اما در بریتانیا و آلمان، صادرات خودرو از نظر اقتصادی باارزش‌ترین کالا است و در حال حاضر تنها در رتبه دوم قرار دارد. این کشور چاره‌ای ندارد.

صورت های مالی سه ماه آخر سال همچنان پر سر و صدا هستند. در حال حاضر، گروه جگوار لندرور اعلام کرده است که قادر به تولید 125000 خودرو برای پاسخگویی به تقاضای بازار نیست، مرسدس بنز و BMW نیز اعلام کرده اند که کمبود تراشه تا سال 2023 برطرف نخواهد شد.

بد نیست به یاد داشته باشیم که این نگاه تک بعدی، صنعت خودرو را در این شرایط قرار می دهد و با کمبود چیپس مواجه می شود.

با شیوع ویروس کرونا و عدم وجود خریدار در بازار، شرکت های خودروسازی تمامی سفارشات خود را به شرکت تراشه کنسل کردند و در نتیجه شرکت تولید تراشه به سایر صنایع روی آورد. انتظار می رود این تصمیمات تک بعدی پیامدهای بسیار منفی برای صنعت خودرو و بازار داشته باشد.

با وجود پایان بحران تراشه، آشفتگی در صنعت خودرو پایان نخواهد یافت و با افزایش قیمت مواد اولیه، آینده محصولات الکترونیکی و نحوه استفاده از خودروها و نحوه خرید مشتریان از چالش‌های اصلی خواهد بود. خطاب. .

فرصت های بزرگی برای این تغییرات اساسی وجود دارد، اما چند شرکت خودروسازی می توانند آن را بپردازند؟ پاسخ این سوال مهم را فقط در طول زمان می توان یافت.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما