مایکروسافت با مخالفت اپل برای انتشار بازی های ایکس باکس در اپ استور دیجیاتو مواجه شده است

[ad_1]

با توجه به تعداد ایمیل های فاش شده، به نظر می رسد که مایکروسافت در ابتدا قصد دارد برخی از بازی های اولین شخص خود را به طور انحصاری در اپ استور اپل منتشر کند.

پس از آزمایش اپل و اپیک گیمز، اسناد و ایمیل های جدیدی بین لوری رایت، معاون توسعه کسب و کار مایکروسافت و چند کارمند اپل کشف شد که نشان می دهد ردموندی ها بازی های خاصی مانند Halo را به اپل پیشنهاد داده اند. آیفون.

با این حال به نظر می رسد اپل همچنان نظر خود را تایید می کند و اجازه بازی های ایکس باکس و سرویس Game Pass را در اپ استور نمی دهد.

مایکروسافت

“کریم چودری” رئیس خدمات بازی ابری ایکس باکس توضیح می دهد:

پیشنهاد ما این است که بازی ها را از طریق یک برنامه جداگانه مطابق با سیاست های اپ استور دانلود کنید. با این حال، درخواست ما برای یک برنامه استریم واحد برای پشتیبانی از بازی توسط اپل رد شد.

اپل با مایکروسافت در پرداخت درون برنامه ای مخالف است

مایکروسافت

در پاسخ، اپل بیانیه ای صادر کرد و گفت:

متاسفانه نسخه مایکروسافت [Game Pass] توصیه می‌شود که از دستورالعمل‌های اپ استور، به‌ویژه الزام استفاده از خریدهای درون‌برنامه‌ای برای دسترسی به ویژگی‌های اضافی درون برنامه، پیروی نکند.

در مورد اخیر اپل با Epic Games، خریدهای درون برنامه ای یکی از نکاتی بود که در قوانین اپ استور مورد بحث قرار گرفت.

خریدهای درون برنامه ای از طریق سیستم پرداخت اختصاصی این شرکت انجام می شود و غول های فناوری 30 درصد کارمزد دریافت می کنند. اپل ادعا می کند که بازی های مایکروسافت و ایکس باکس دارای سیستم های پرداخت درون برنامه ای هستند که فراتر از اپل است.

با این حال، چودری این اتهامات را رد کرد و گفت: «دلیل رد پیشنهاد ربطی به قابلیت‌های خرید درون‌برنامه‌ای ندارد».

اپل و مایکروسافت سال گذشته بر سر گیم‌پد ایکس‌باکس در آیفون به توافق نرسیدند که باعث شد اپل سیاست جدیدی را برای خدمات بازی‌های ویدیویی معرفی کند که مستلزم تایید هر بازی جداگانه است.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما