طمینا اطمینان می‌گویم، جدایی امباپه قطعی است

[ad_1]

گزارش رش “ورزش سه”، ردارداد امباپه با پری‌سن‌ژرمن در یایان فصل جاری به پایان خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید ردارداد با بازیکن نیست.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید و دلهایتان پر از تردید است؟

اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، باید از درهم و برهمی که نیاز دارید خلاص شوید، باید از شلوغی های مورد نیاز خود خلاص شوید.

هفته گذشته نشریه معتبر آلمان ادعا کرد که رئال با امباپه، س رداردادی 5 هاله و دستمزد 50 میلیون یورو خاخالص به فقافق فقایی رسیده است. بته البته با کسر معمولی نصف هداهد هد. .. .

ا رارنظری که در میان رئالی‌ها ابراز نگرانی می‌کند، ژروم روتن رشنارشناس فوتبالیست مشهور نسوی در مهمه خود در دیوادیو “RMC” طمینا اطمینان خبر از جدایی امباپه در دایانل دارد. روتن گفت که لی‌رغم صحبت‌های اخیر امباپه، او شرایطی را که قصد دارد با پی‌اس‌جی راضی باشد، تصمیم نمی‌گیرد در یایان فصل را گرفته است. تصمیمی که حتی ورود زیدان به باشگاه پاریس نیز آن را تغییر هداهد هداد.

روتن گفت:گفت: داخل نمی شوم. مهامه او مشخص است. امباپه قصد ندارد پی‌اس‌جی و ولان باشگاه و به ویژه‌داران را خشمگین کند. او مثل یک بازیکن حرفه‌ای و به دلیل زیازی بودن با رئال، باید فقافق با باشگاه مادریدی را به یایان فصل موکول کرده تمام تمرکز ب فص روی روی روی روی روی.

نلیان یک جدایی دوستانه و حا هداهد و اما نمی‌توانم بگویم که به رئال خواهد رفت یا باشگاهی هی. چیزی که مطمئن باشد، اما عدم عدم‌ایلش برای تمدید رادارداد با پی‌اس‌جی است.»

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما