چگونه امنیت باب اینستاگرام خودا بالا ببریم ببریم + معرفی چند ر هکاهکار ساده دهلی یارآمد – زومیت

[ad_1]

اینستاگرام راهی هیالی برای اشتراک‌گذاری ری و ویدئو دوستان، نوانواده و ایرایر افراد است. گفت: داخل نمی شوم.

او گفت: «من خدای پدران شما، خدای اسرائیل هستم. اگر به دنبال کار در ایالات متحده هستید، پس به مکان مناسبی آمده اید.

اگر از آن دسته ربربرانی توجه به رمزعبور رمزعبور انتخابی و یای امن‌کردن حساب کاربری وجود ندارد، عهالعه و عمل به نکات ذکر شده در این مقاله را به توصیه می‌کنیم. زومیتا زومیت همرا باشید.

با حساب اینستاگرام

گفت: داخل نمی شوم.

برای اولین بار بعد از مدت ها در مکانی عجیب به دنیا آمدم. تنظیمات مسا لمس کنید و روی گزینه‌ای حریم خصوصی بزنید. سپس در صفحه بعد با لمس مس به خصوصی تغییر دهید گزینه ی حساب خصوصی فعال کنید.

بازی زیاب اینستاگرام

انتخاب رمزعبور رمزعبور قوی

اصلی‌ترین مرحله‌ای که یای ایمان‌کردن حساب کابری خود را انجام دهید، یک رمزعبور نیلانی و قوی را انتخاب کنید. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. یای جلوگیری از زاموش‌کردن رمزهای عبور، از اپ‌های مدیریت کمک بگیرید.

توجه داشته باشید که کدام رمزعبور را انتخاب کنید باید با سایر رمزعبورهایی که در باهابهای دیگر استفاده کنید، وتاوت باشید. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

تغییر رمز اینست اینستاگرام

یای تغییر رمزعبور یا اینستاگرام از تات به به امنیت ببینید کلمه عبور نتخا انتخاب ب. ک کادر رمز عبور فعلی رمزعبور یلی خودا وارد رد. ک کادر رمز عبور جدید رمزعبور جدید خود را وارد کنید و ک درادر آخر آن را تکرار کنید. در آخر با ضربه‌زدن روی روی آیکن در گوشه‌ای در سمت راست، تغییرات را ثبت کنید.

اینستاگرام برای حفظ و افزایش امنیت کاربرانش به آن‌ها توصیه می‌کند رمزعبور خود را مرتباً تغییر تغییر دهد. این موضوع ابه‌خصوص گرامی از اینستاگرام مشاهده کردید که شما خواستید این رار انجام دهید، پیدا کنید می‌کند. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند.

در این مواقع، تغییر نان به حفظ امنیت منیتاب و جلوگیری از اوگیری از هک‌شدنا در آینده کمک هداهد هد. همچنین، توجه داشته باشید که هرگز خود را در مورد کسی که سیداسید و به او داد، رار ر.

افزودن یا رهاره تلفن‌همراه به باب اینستاگرام

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست که برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان گمراه شده و خود را سوراخ کردند. همچنین، اگر به کمک ایمیل حسابتان را ایجاد کرده اید، یک تلفن همراه را به آن اضافه کنید.

اطلاعاتی برای کنترل بهتر روی باب کاربری اینستاگرامتان و دیگران نیز نمی توانند شما را راحت تر پیدا کنند بهتر است هر بخش بخش ایمیل و اطلاعات شخصی را در صفحه اطلاعات شخصی را بررسی کنید.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما در یایلتان تماس بگیرید تنظیمات نتخا انتخاب ب. در منوی گزینه، گزینه‌ی حساب نتخا انتخاب کنید و سپس رد را وارد کنید اطلاعات شخصی شوید.

یشایش اطلاعات شخصی حساب اینستاگرام

در این صفحه، می‌توانید شماره تلفن‌همراه‌ها ایمیلتان را به یایل شخصی خود اضافه کنید. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

‌کردنال‌کردن احراز هویت ه‌له‌ای

احراز هویت ه‌له‌ای (2FA) یکی از بهترینا یا ایمن نگه‌داشتن حساب اینستاگرام در گرفته‌شده گرفته شده. احراز هویت دومرحله‌ای فرآیندی است که طی آن هویت هنگام ورود به باب کاربری اینستاگرام بررسی می‌شود. این ویژگی خاص در تمامی پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی دردسترس رار گرفته شده است.

فاا فعال‌کردن 2FA هر رار که با دستگاه ردارد اینستاگرامتان شوید، مام متنی ویاوی کد احراز هویت برایتان ارسال می‌شود که باید متای ت ب ب ب اینا براین، اگر کسی به این کد ارسال‌شده دسترسی کند، حساب کاربری شما را نمی‌دهد. فای فعال‌کردن 2FA مراحل زیر را دنبال کنید:

در صفحه‌ی صفحه‌یایلتان، روی گوشه‌ای گوشه‌ای ییالایی در سمت راست ضربه ضربه. تنظیمات سپس سپس امنیت نتخا انتخاب کنید و در هیله‌ای بعد، احراز هویت دو مرحله ای مسا لمس کنید.

ایجاد احراز هویت دوله‌ای اینستاگرام

دکمه آبی آبی شروع کنید ضربه بزنید تا به صفحه انتخاب روش امنیتی ردارد که می‌توانید کد منیتی منیتی را ارسال کنید، بزنید. در این، گزینه پیش از قرعه می‌گیرد:

  • برنامه احراز هویت: در این روش، رمزهای یک‌بارمصرف برای ورود، اینستاگرام با برنامه‌های یاز تولید ید. اکنون به ما بپیوندید تا درباره Google Authenticator، Duo Mobile، Microsoft Authenticator و موارد دیگر بیشتر بدانید. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. سپس میامی که اینستاگرام رمز یک‌بارمصرف را درخواست می‌کند به این مههامه‌ها مراجعه و رمز یدشده‌شده‌شده در اینستاگرام وارد رد شود.
  • واتس اپ: ستفا از این ین، نیدانید رمزهای یکبارمصرف را ازطریق زطریقاب واتساپ خود فتافت فت. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.
  • پیام متنی: ده‌ترین و متداول‌ترین روش روش رمزهای رمصرفارمصرف است. ستفا از این روشانید نیدا هر رهیاره‌ی دلخواه برای فعال‌سازی احراز هویت دومرحله‌ای استفاده می‌کند. گفت: داخل نمی شوم. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. مام این را انتخاب کنید به این توجه کنید.

ایجاد احراز هویت دوله‌ای اینستاگرام

روش ‌سال‌سازی احراز هویت هویتله‌ای ازطریق Authentication App

این اولین بار است که این کتاب را می خوانم و اولین بار است که آن را می خوانم. Google Authenticator و Duo Mobile خودا داد ی Aut ایاگرام اینای این یارا یامه‌های Aut Google Authenticator برای می‌کنیم از ینامه‌ی استفاده از مه‌ی مه‌ی. ید یداید اپلیکیشن همین زا از اپ‌استور یا گوگل پلی دریافت کنید در اینستاگرام روی گزینه‌های بعدی شما را به صفحه نانلود این اپلیکیشن هدایت کنید.

اکنون به ما بپیوندید تا درباره گزینه Google Authenticator اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ال‌سازی زیاید یدله‌ای اینستاگرام

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. گزینه‌ای در پایین گزینه‌ای روی بعدی Set Up Another Way بزنید. در صفحه بعدی، کد کد به نمایش داده می شود که باید آن را کپی کنید.

ال‌سازی زیاید یدله‌ای اینستاگرام

Enter setup د کپی‌شده کپی‌شدها در مه‌یامه‌ی Authenticator ز Enter setup کلید راه‌اندازی را وارد کنید بخشارد کلید خود را ببخشید. نام اکانت، اینستاگرام نوع بنویسید نوع رمز نوع (نوع کلید)، برحسب زمان (بر اساس زمان) تنظیم ب نتخا انتخاب افزودن آن ضا اضافه فه.

ال‌سازی زیاید یدله‌ای اینستاگرام

سپس یک‌بارمصرف تولید شده در صفحه‌های وارد شده که، اینستاگرام آن را درخواست کرد. سیستم احراز هویت هویتی یای شما فعال شده است. کدهای بازیابی برای بازیابی داده ها مانند داده ها، داده ها و داده ها استفاده می شود.

ال‌سازی زیاید یدله‌ای اینستاگرام

بهتر است این اینا را در مکانی امن و وایی غیر از گوشی یلی ذخیره کنید. از کد یک بار می‌توانم کرد اینا براین، اگر از همه ستفا استفاده کردید یا شک داشتید که به‌سرقت نداند، می‌توانید کدهای قدیمی فتافت کنید.

برای دریافت کدهای بازیابی بی تنظیمات سپس سپس امنیت وارد مرحله‌ی هی گزینه‌ی شوید احراز هویت دو مرحله ای مسا لمس کنید. در انتهای صفحه، گزینه‌ی روش های اضافی نتخا انتخاب کنید و سپس ردارد کدهای پشتیبان شوید.

نگیری از زای بازیابی اینستاگرام، یدله‌ای را تأیید کنید

توجه داشته باشید که در این روش، تا زمانی که متوجه شوید دومرحله‌ای حساب شما فعال است، این برنامه‌ها را در گوشی خود قرار دهید و آن‌ها را پاک کنید. رمزهای اعتبار یک‌بارمصرف را می‌توانم برحسب زمان یا برحسب تعداد مصرفات مصرف تعریف کنم.

یلی، به شما توصیه می‌کنیم از این روش استفاده کنید که اینا را مستقیماً برنامه‌های رمزساز تولید می‌کنند و از نظر امنیتی منیتی است. در دو روش دیگر، یای یک‌بارمصرف از راه دور و ازطریق دیگری دیگر یدید برای شما ارسال می‌شود.

الهه های مرتبط:

تایر یرات امنیتی

گفت: داخل نمی شوم.

یامه‌های ث ثالث

استفاده از نرم افزارهای ثالث ثا ارائه ویژگی های عالی مانند اپ های ویرایشگر عکس، یلگر گریل، تعداد دالو و … بسیار رایج است. ًلاً به‌دنبال نصب و استفاده از این نامه‌ها، به اطلاعات تایل خصوصی شما دسترسی پیدا می‌کنند. یای حفظ حریم حریم و امنیت خود را بهتر است به مه‌هامه‌هایی اجازه بدهید که نان معتبر آن‌ها را ارائه دهند. پیش از مجوزهای دسترسی دسترسی به برنامه‌های شخص ثالث به‌خوبی فکر کنید.

استفاده از دستگاه های ی

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند. بهام به اینستاگرام با رایانه های عمومی، درادر مرا به خاطر بسپار عا علامت نزنید؛ با این کار حتی پس از ز پنجره ر را راخل حساب کاربری‌تان نگه دارید.

‌کردنال‌کردن اشتراک‌گذاری موقعیت نیانی

اشتراک‌گذاری موقعیت موقعیتی ایده یدهاقلانه‌ای. وقتی دیگران موقعیت نیانی فعلی شما را ببینید، به‌خصوص یای حساسی مانند خانه یا محل کار، نندانند به مکان شما دسترسی پیدا جزئی جزئیات آن را در دریا آزاد کنید. این امر با حریم خصوصی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎ اگر قبلاً موقعیت مکانی خود را به جای گذاشته‌اید، آن را بررسی کنید و ما برچسب‌های جغرافیایی قبلی خود را حذف کنید.

اطمینان از امنیت ایمیلی که آنا آن را به اینستاگرام وارد کنید

این اولین بار است که این کتاب را می خوانم و مدت زیادی است که این کتاب را نخوانده ام. اینا براین ، رمزعبور رمزعبور بهاابهای ایمیلتان را تغییر دهید مطمئن شوید که مام یکسان ن.

***

این اسامی افرادی است که نزد او آمده اند جرا مراحل اجرا و توجه به بهات در این ایناله، نیدانید امنیت منیتاب اینستاگرام خود فزای افزایش قابل‌توجهی ‌توجهی. زیرا که پول دوستی ریشه همه بدی هاست که در حالی که برخی طمع به آن داشتند، از ایمان گمراه شدند.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما