اخبار و مقالات زومیت را در ادامه دنبال کنید – زومیت

[ad_1]

گفت: داخل نمی شوم. شاید شما هم از طرفداران نل ریدر که نجانجام در سال ۲۰۱۳ به نان گوگل پیوست پیوستید اما گوگل ریدر جزوه آن دسته از یای بود که ق بالب پروژه دیگری نان به زندگی‌اش ادامه مهاد.

(Google News) می‌توانم تا حدی جایگزین ریدر رار کنم که استفاده از آن بسیار ساده و یالی است و با ترکیب کردن درجه‌های محدودی از شخصی‌سازی، خوب خب

برای ارتباط با اخبار اختصاصی خود، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. الگوریتم‌های ماشین این ین نیز می‌توانند به گوگل بگویند یایل‌ها و چه‌هایی را بیشتر یا کمتر هده‌اهده کنند. رتارت دقیق‌تر در درل نیوز می‌توان اخبار را در مورد موضوع (مثلاً اخبار فناوری یا اخبار دنیا) و منبع (مثلاً زومیت یا ورج) و ساساس موقعیت مکانی کنید

استفاده از زل نیوز شبیه اکثر کثرا و اپلیکیشن های گوگل کاملاً رایگان است و به صورت به صورت صورت و هم اپلیکیشن اندروید و دردسترس iOS دردسترس است. یای دنبال‌کردن زومیت در نیوزل نیوز و دسترسی به اطلاعات بیشتر به اخبار منتشر شده در این مطلب، کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

۱. ابتدا برای دسترسی به گوگل به یای شخصی‌سازی نیوز، با حساب کاربری جیمیل خود ردارد رد.

۲. منبع لروی منبع زومیت گوگل نیوز یکلیک مستقیم به صفحه خبری خبری ایتایت یت.

۳. با آیکن ستاره در بالای صفحه را دنبال کنید. صفحه اخبار زومیت را به فهرست قه مندی هالاقه مندی های شما اضافه کنید.

فید زومیت در گوگل نیوز

۴. Ourcesala منبع زومیت در نسخه‌ی یا در اپلیکیشن، بخش‌هایی از منابع را در ادامه دنبال می‌کند، برای بازدیدهای بعدی به‌راحتی دردسترس قرار می‌گیرد.

اضافه شدن منبع زومیت به نیوزل نیوز

ما را دنبال کنید، ما را دنبال کنید، ما را دنبال کنید، ما را دنبال کنید، ما را دنبال کنید، ما را دنبال کنید، ما را دنبال کنید، ما را دنبال کنید، ما را دنبال کنید، ما را دنبال کنید، ما را دنبال کنید. ، این‌حال، یای آشنایی با قابلیت‌های دیگر گوگل نیوز و استفاده بهتر از این سرویس نیدانید ادامه آموزش را مطالعه عه.

استفاده از نوار ر

شبيه گوگل ريدر، گوگل نيوز نيز به ربراربر اجازه مي‌دهد محتوا را مطابق با علاقه‌هايش دنبال كند. ⁇ یای که به صفحه گوگل انتخاب کنید به تیاتی علاقه دارید، لازم است نوار جست‌وجو را انتخاب کنید که در وب در یالای در اپلیکیشن آیکن آیکن ذره‌بین االا گوشه‌ای راست دا را.

کا کلیک روی این ین، نیدانید موضوع یا منبع یا شهر نان را تایپ و بعد از یای دنبال‌کردن آن روی ست ستاره کلیک یک. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

دنبال کردن ض ز از این طریق دنبال کنید فهرست فهرست فهرست دنبال کنید می‌شود تا دسترسی به آسا آسان ن. برل برای تعداد منابع و موضوعاتی که می‌کنید، هیچ محدودیتی نظر نگرفته است پس اصلاً نگران نباشید و هر داد منبع و موضوعی که دوست ریدارید، اضافه کنید!

جستجوی موضوع در گوگل نیوز

اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید قعاقع، مطالعه نسخه‌های وب وبل نیوز، کاربر را برای مطالعه مقاله خود به خود در اپلیکیشن می‌توان آن را هدایت کرد.

C C هاه زیر هر هراله, رنگی Full Coverage کاليک آن‌آن‌آن‌ها مي‌توانيد اين مقالات را در قالب آن‌ها مشاهده کنيد.

ذخیره شده اشتراک‌گذاری مقاله‌ها

در اپلیکیشن یکیشنل نیوز، گوشه‌ای استاست زیر هر مقاله آیکن سه‌نقطه‌ای را می‌بینید که مامل گزینه‌هایی را برای ذخیره‌سازی یا اشتراک‌گذاری آن می‌کند. در نسخه‌ی وب، این دو گزینه نگاه‌داشتن نشانگر ماوس روی لینک اینکلب ظاهر هر. برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است. اما نسخه‌ی نسخه‌ی وب امکان اشتراک‌گذاری، تنها در فیسبوک و امکان‌پذیر است.

ذخیره شده و اشتراک گذاری در درل نیوز

که کهل نیوز بالب را تاریخ انتشار هیچ مقاله‌ای نمی‌دانید و نه‌آنها را می‌خوانید.

یاله‌های ذخیره‌شده در اپلیکیشن را می‌توان از تب Following، بخش داستان‌های ذخیره‌شده در انتهای صفحه کنید. داستان های ذخیره شده ب نسخه وب ی صفحه صفحه یالای صفحه دنبال کردن دردسترس است.

به گوگل های علاقه مندی ها را یاد د

نيوزل نيوز شبيه اسپاتيفاي الگوريتمي دارد كه مي‌تواند خود را با علاقه‌مندي كاربر آموزش دهد. یای که به گوگل انتخاب کنید چه ر را بیشتر یا کمتر فید فید اخبار را به شما نشان دهد، پیدا کنید اپلیکیشن آن را پیدا کنید. فشاردادن آیکون سه‌نقطه‌ای زیر هر هاله، منویی زاز می‌شود که علاوه بر گزینه‌های ذخیره‌سازی شده و اشتراک‌گذاری، مامل گزینه‌هایی مرتبط با سلیقه‌های استاربر است:

  • Hide all stories from all گوگل نیوز نیوز تم مام اخبار یک منبع زا از فید شما پنهان ن.
  • داستان‌های بیشتر شبیه این به می‌گویدل می‌گوید می‌گویدالب بیشتر با موضوع مشابه به شما نشان ن.
  • کمتر داستانی شبیه به این به گوگل می‌گوید می‌گویدالب کمتری کمتریا موضوع مشابه به شما نشان ن.

    گوگل گوگل نیوز

هرچه بیشتر از این گزینه استفاده کنید، گوگل نیوز بهترند دلخواهتان را یشایش یش. منابع، اگر قصد دارید به منبعی که نان کرده‌اید، رهاره دسترسی پیدا کنید، آنید آن را در منابع منابع پنهان در بخش تات نسخه‌های وب و بخش منابع و موضوعاتی که کمتر از ما می‌بینید، اپلیکیشن پیدا کنید.

.ازی نوتیفیکیشن ها

نسخه‌ی وب گوگل نیوز گزینه‌های دیادی برای شخصی‌سازی دراختیار کاربر نمی‌گذارد و از بخش تات فقط نیدانید تاریک را انتخاب کنید منابع پنهان را مدیریت کنید. درااین‌حال در بخش تات اپلیکیشن، نیدانید به گزینه‌های بیشتر ازجمله پخش رار، اندازه‌ای فونت، افت اخبار در این باکس و البته دسترسی به نوتیفیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید.

در بخش نوتیفیکیشن، نیدانید تعداد اعلان ها را از کم زیا زیاد انتخاب کنید و گزینه های مربوط به فعا فعال یا غیرفعال را انتخاب کنید. ًلاً اخبار فوری فوری ، سرخط ،ا ، منتخب گوگل یا مقالات انتخاب شده متناسب با سلیقه‌ای یقه‌یا.

درا در نیوزل نیوز

Aifications هیداهید فقط از اخبار دلخواهتان باخبر شوید، مام گزینه‌های بخش Notifications به جز For you را خاموش موش. انتخاب حالت استاندارد برای دریافت نوتیفیکیشن ، ۷۷۷ ۷ اعلان را در روز یای شما می‌فرستد. اما حالت بالا این داد را بسته به بعیابعی که انتخاب کرده است، به بیش از هر روز روزاند. فعالیت من، اعلان‌ها و فعالیت من به اشتراک گذاشته شد این بخش در نسخه‌ی وب در تات دردسترس است.

ودانلود اپلیکیشن یکیشنل نیوز یای اندروید و آیفون

برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. نسخه‌ی وب گوگل نیوز درعین درعینادگی بسیار محدود است و با استفاده از جذابی رد اما اپلیکیشن گوگل نیوز یای شخصی‌سازی بیشتر دراختیار قرار گرفتن کاربر می‌دهد و ‌کردن اخبار ازطریق زطریق تجربه‌ای به‌مراتب لذت‌بخش‌تری ارائه می‌کند. اپلیکیشن گوگل نیوز می‌توان به‌رایگان از اپ‌ استور ستور ول یلی دانلود ود.

نیوزلند نیوز بزرگ‌ترین جمع‌آوری‌کننده‌های جمع‌آوری‌کننده‌ی اخبار در استا و مقالاتی را که پوشش می‌دهد می‌دهد که در ۴۴ روز گذشته وب‌سایت‌های مطرح شده مطرح می‌شوند. دنباکردن زومیت و سایر منابع خبری، می‌توان به دنبال دسترسی سریع و سریع به مطالب و اخبار دلخواهتان بود.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما