زومیت – کامیون های سایبری تا سال 2023 به مشتریان تحویل داده نمی شود

[ad_1]

نزدیک به دو سال از معرفی پیکاپ مدرن و غیرمعمول تسلا به نام Cyber ​​Truck می گذرد و از آن زمان تاکنون شایعات، چارچوب ها و بازخوردهای زیادی در مورد این کامیون منتشر شده است. ماسک ایلان اخیراً اعلام شد که اولین مدل از کامیون سایبر در سال آینده (2022) وارد تولید می شود. اما به نظر می رسد مشتریان این محصول باید بیش از یک سال منتظر بمانند. به گزارش Digitaltrends، منابع روز پنجشنبه ادعا کردند که تولید اولیه کامیون های سایبری تسلا تا سه ماهه اول سال 2023 (زمستان 1402) تکمیل نخواهد شد.

در یک صفحه مسیر سایبری در وب‌سایت تسلا، تاریخ انتشار با عبارت «شما می‌توانید پیکربندی خودروی خود را تا زمانی که CyberTrack قرار است در سال 2022 تولید شود تکمیل کنید» حذف شده است. «تکمیل شد» تغییر کرده است. این را می توان تاییدی بر ادعای منتشر شده تلقی کرد.

سایبرتراک را سفارش دهید

در ابتدا، تسلا انتظار دارد تا پایان سال 2021 (دسامبر 1400) تولید تمام کامیون های سایبری الکتریکی را آغاز کند. اما در آگوست 2021 (اوت 1400) این تاریخ به ابتدای سال 2022 (زمستان 1400) تغییر یافت.

تسلا هنوز دلیل یا دلیلی برای تاخیر در تولید کامیون های سایبری اعلام نکرده است، اما به گفته این منبع، تغییر زمان تولید ممکن است مربوط به تغییرات در طراحی این خودرو باشد.

در نوامبر 2021، مدیر عامل تسلا در توییتی درباره مشکلات کارخانه تسلا در تگزاس، به بحران کمبود تراشه در جهان اشاره کرد که می تواند دلیل دیگری برای تغییر زمان تولید کامیون های سایبری باشد.

اکنون، همه نگاه‌ها به رویداد فراخوان درآمد تسلا در 26 ژانویه 2022 (26 فوریه 1400) است تا نقشه راه به‌روز شده تسلا را برای کامیون‌های سایبر به ایلان ماسک ارائه کند.

بیش از یک میلیون مشتری منتظر انتشار Cyber ​​Truck هستند

تخمین زده می شود که تسلا بیش از یک میلیون پیش سفارش برای کامیون های سایبری دریافت کرده است. مشتریان ابتدا باید 100 دلار بازپرداخت کنند تا آنلاین بمانند و فروشگاه آنلاین با وجود زمان تحویل نامشخص همچنان سفارشات را می پذیرد.

ایلان ماسک در توصیف کامیون سایبری در تابستان سال 2021 (1400)، می گوید که طراحی وانت تسلا به گونه ای است که به نظر می رسد در آینده توسط یک موجود بیگانه ساخته شده است و ممکن است به دلیل فروش خوبی نداشته باشد. آی تی. طراحی عجیب

مقالات مرتبط:

با این حال به نظر می رسد اکنون علاوه بر ظاهر عجیب و غریب، انتظار طولانی برای تحویل نیز مانع از خرید برخی از مشتریان شده است. این به این دلیل است که زمان تحویل پیکاپ‌های الکتریکی خودروسازان رقیب نسبت به کامیون‌های آنلاین کوتاه‌تر است و این ممکن است مشتریان تسلا را به خرید این خودروها ترغیب کند.

تسلا کامیون سایبری را به شرح زیر توصیف می کند:

کامیون‌های سایبری عملکرد بهتری نسبت به کامیون‌ها دارند و کارآمدتر از خودروهای اسپرت هستند.

پیکاپ های الکتریکی تسلا بسته به ویژگی های انتخاب شده در سه نسخه با قیمت های بین 39900 تا 69900 دلار عرضه خواهند شد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما