اکسن صنعت سالانه می شود می شود FDA می‌کندا برای دوز چهارم تحقیق می‌کند | تواتو

[ad_1]

نازمان غذا و داروی آمریکا از همین الا بررسی‌های خود را آغاز کرد تا تصمیم بگیرد که فصف فصل. ییزاییز سال 2022 به دوز دیگری از واکسن نیاز دارند یا نه. این زمازمان همچنین می‌خواهد هد کند که این واکسن مثل واکسن آنفلوانزا قرار می‌گیرد به‌صورت سالانه اعلام یا خیر.

اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. mRNA ایزرایزر / بیونتک و مدرنا تصمیم گیری کند. بهعلاوه، گفته شده است که رگولاتورها مشخص می کنند که تزریق دوز رُم واکسن باعث می شود شروعی زی شود. سیوناکسیناسیون سیونالانه باشد یا نه.

ازه زمانی پاییز از آن جهت مهم همیتارد که ریاری از مردم از ز در این فصل واکسن کسنالانه آنفلوانزا را می‌کردند. کارهای زیادی وجود دارد که می توان برای کمک به شما و عزیزانتان انجام داد. این حال، یک منبع هاه گفته هنوز هیچ تصمیمی نشده است. اگر جدید ظهور کند، این احتمال وجود دارد که دوز تقویتی تقویتی بعدی عرضه شود.

.اکسن صنعت

اکسن صنعت سالانه می شود می شود

مه‌ریزیام‌ریزی برای دوز چهار و شروع سالانه هنوز در شرایط اولیه قرار دارد و پیش از تصمیم گیری ییایی باید به این مهم پاسخ دهد. اولین سوال این است دوزا دوز چهارم برای همه شهروندان لازم زماهد بود فقط فقط گروه های در معرض خطر از هله هالمندان و افراد مبتلا به ریهاری‌های زمینه‌های باید آن را دریافت کنند.

افزون بر این، منابع آگاه به ماجرا به وال استریت ژورنال گفته‌اند مشخص نیست که نمی‌توانند به طور اختصاصی یاد کنند. سویه امیکرون هدف قرار دادن فرموا فرمول متفاوتی داشته باشد. تیاتی که در درال حاضر در دست اجرا قرار دارد، می دهد نشان می دهد که دوز رمارم می‌تواند ایمنی افراد را به قل قابل توجهی تقویت کند و ازا تا بتل بت.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. تاهرا تا زمانی که پاسخ به این سوالات مشخص شود، نیمی از برنامه ریزی های بلندمدت و دقیق شتهاشته باشد.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما