dioodbanner

اثرات بلندمدت کمبود تراشه بر آینده صنعت خودرو جهانی دیجیاتو

برای بسیاری از خودروسازان، کمبود چیپس، شیوع ویروس کرونا و افزایش چشمگیر مواد خام، همگی دشوار است. به نظر می رسد صنعت خودرو در تنگنا قرار ندارد. به نظر می رسد حتی پس از رفع بحران کنونی نیز این شرایط پیامدهای بلندمدتی برای صنعت خودرو داشته باشد.

انتخاب سردبیر: کسناکسن برکت پلاس از کند به میکرونا امیکرون میکرونلوگیری وگیری می‌ | تواتو

در حال حاضر شرکت های خودروسازی در کاهش هزینه ها از جمله بازاریابی و تهیه مواد اولیه با مشکلاتی مواجه هستند. در نتیجه همه مشاغل مستقیم و غیرمستقیم تأثیر این کاهش هزینه را احساس می کنند.

شرکت های خودروسازی علاقه ای به تولید خودروهای بدون تراشه ندارند و در نتیجه تقاضا در سایر بخش ها کاهش یافته است.

در سطح جهان، خودروها حدود 3 درصد از کل تولید اکولوژیکی را تشکیل می دهند.

اما در بریتانیا و آلمان، صادرات خودرو از نظر اقتصادی باارزش‌ترین کالا است و در حال حاضر تنها در رتبه دوم قرار دارد. این کشور چاره‌ای ندارد.

صورت های مالی سه ماه آخر سال همچنان پر سر و صدا هستند. در حال حاضر، گروه جگوار لندرور اعلام کرده است که قادر به تولید 125000 خودرو برای پاسخگویی به تقاضای بازار نیست، مرسدس بنز و BMW نیز اعلام کرده اند که کمبود تراشه تا سال 2023 برطرف نخواهد شد.

بد نیست به یاد داشته باشیم که این نگاه تک بعدی، صنعت خودرو را در این شرایط قرار می دهد و با کمبود چیپس مواجه می شود.

با شیوع ویروس کرونا و عدم وجود خریدار در بازار، شرکت های خودروسازی تمامی سفارشات خود را به شرکت تراشه کنسل کردند و در نتیجه شرکت تولید تراشه به سایر صنایع روی آورد. انتظار می رود این تصمیمات تک بعدی پیامدهای بسیار منفی برای صنعت خودرو و بازار داشته باشد.

با وجود پایان بحران تراشه، آشفتگی در صنعت خودرو پایان نخواهد یافت و با افزایش قیمت مواد اولیه، آینده محصولات الکترونیکی و نحوه استفاده از خودروها و نحوه خرید مشتریان از چالش‌های اصلی خواهد بود. خطاب. .

فرصت های بزرگی برای این تغییرات اساسی وجود دارد، اما چند شرکت خودروسازی می توانند آن را بپردازند؟ پاسخ این سوال مهم را فقط در طول زمان می توان یافت.

خسرو اکبر
همیشه موضوعات ترند رو پوشش می‌ده، عالیه!
مدیریت Diood.ir
خوشحالیم که فکر می‌کنی به‌روزه، هم‌راه!
آرش مومنی‌پور
این محتوا خیلی تکراری بود، چیز جدیدی نداشت.
مدیریت Diood.ir
متأسفیم که احساس کردید تکراریه، سعی می‌کنیم نوآوری بیشتری داشته باشیم!
رضا شریف
Admin، رضا متین می‌گه یه جاش انگار قاطی کرده، درستش کنید 😒
مدیریت Diood.ir
ممنون که گفتی، رضا ارجمند عزیز! چابک
پرویز شیرازی‌نژاد
اثرات بلندمدت کمبود تراشه بر آینده صنعت خودرو جهانی دیجیاتو خیلی سخت بود، پرویز شیرازی‌نژاد می‌گه کاش برای مبتدی‌ها ساده‌تر بود. 🙌
مدیریت Diood.ir
حق با شماست، پرویز شیرازی‌نژاد هم‌راه! بعدی‌ها رو ساده‌تر می‌کنیم. 🙌
کیارش علوی
فوق‌العاده بود، مخصوصاً بخش مربوط به آمار و ارقام!
مدیریت Diood.ir
خوشحالیم که آمار و ارقام براتون ارزشمند بود، ممنون!
حسین رضازاده‌فر
حسین رضازاده‌فر فکر می‌کنه یه محدود زیاده‌روی شده، بعضی جاها چالش‌برانگیز بود.
مدیریت Diood.ir
متشکریم از نظرت، حسین رضازاده‌فر رفیق! سعی می‌کنیم ساده‌تر بنویسیم.
منصور حیدر
این محتوا خیلی آسان بود، انتظار بیشتری داشتم.
مدیریت Diood.ir
متأسفیم که انتظاراتتون رو برآورده نکرد، سعی می‌کنیم بهتر بشیم!
مهران مصباحی‌فر
مهران مصباحی‌فر می‌گه انگار برای استادای دانشگاه نوشتید، ساده‌تر نمی‌شه؟ 🎶
مدیریت Diood.ir
حق داری، مهران مصباحی‌فر رفیق! بعدی‌ها رو برای همه ساده‌تر می‌کنیم. 🎶

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما