هزاران نفر برای رژه شکرگزاری 95 میسی جمع شدند.

[ad_1]

تصاویربادکنک بالن روز شکرگزاری میسی به شکوه کامل بازگشت.
اعتبار …هیروکو ماسوئیکه / نیویورک تایمز

بوقلمون غول پیکر انیماترونیک دوباره در مرکز پارک غربی در رأس رژه شکرگزاری میسی که در پنجشنبه ای پر از شکوه پر از هلیوم بازمی گردد، پایین می رود.

در تعطیلات گذشته، ویروس کرونا مقامات را وادار کرد تا دستور رژه‌های طولانی و تقریباً بدون جمعیت را بدهند، که معمولاً از خیابان 77 در سمت غربی غرب بالا تا میدان هرالد در میدتاون منهتن ادامه دارد. این رژه که در سال 1924 آغاز شد و در نود و پنجمین دوره خود بود، به ندرت لغو شد، از جمله در طول جنگ جهانی دوم.

در طول مسیر 2.5 مایلی، بیش از 4500 داوطلب سوار بر 15 بادکنک هلیومی غول پیکر، به قدمت خرس دودی، و تازه واردانی مانند آدا توئیست، دانشمندی از کتاب داستان محبوب، با قد 51 فوت خواهند رفت.

بازگشت محل برگزاری – ازدحام بزرگ، شادی عمومی، افراد مشهور شنا و شخصیت های محبوب بادکنک چرخان – برای بسیاری از کسانی که انتظار دیدن آن را دارند، عمیقاً نمادین است.

لروی لامار که به همراه خانواده اش برای دیدن رژه از آتلانتا آمده است، گفت: “زمان برگزاری جشن مهم است.” و مهم است که این کار را با هم انجام دهیم.»

اعتبار …Laetitia Vancon برای نیویورک تایمز

آژانس دارویی اروپا روز پنجشنبه استفاده از واکسن کروناویروس Pfizer-BioNTech را برای کودکان 5 تا 11 ساله تایید کرد و دولت اروپا را به واکسیناسیون کودکان نزدیکتر کرد.

اکنون توصیه های آژانس مبارزه با مواد مخدر اتحادیه اروپا برای تایید نهایی به کمیسیون اروپا، شعبه اجرایی این گروه ارسال می شود که انتظار می رود به زودی مورد بررسی قرار گیرد. پس از آن سازمان ملی بهداشت تصمیم می گیرد که آیا آنها زودتر واکسیناسیون کودکان را آغاز کنند یا خیر.

این تصمیم در بحبوحه اپیدمی کوادری پلژی در سراسر گروه گرفته شده است. مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری روز چهارشنبه گفت که دولت های اروپایی باید نرخ واکسیناسیون خود را تسریع کنند، واکسیناسیون بزرگسالان را در نظر بگیرند و محدودیت ها را تشدید کنند تا از “بار بسیار زیاد” بر سیستم مراقبت های بهداشتی ملی جلوگیری کنند. طبق گزارش ECDC، حدود 66 درصد از کل جمعیت اتحادیه اروپا به طور کامل غربالگری می شوند.

تنظیم کننده واکسن Pfizer-BioNTech را برای کودکان 12 تا 15 ساله در ماه می تایید کرد، چیزی که سازمان آن را “گامی مهم در مبارزه با همه گیری” خواند.

ویدئو

یادداشت

یادداشت

«روز تورم» قبل از رژه شکرگزاری بازمی‌گردد

بینندگان برای تماشای کارگرانی که بالن‌های غول‌پیکر را آماده می‌کنند، پیش از رژه سالانه روز شکرگزاری میسی، صف می‌کشند که در سال ۲۰۲۰ به دلیل یک بیماری همه‌گیر، تنها یک بلوک کاهش یافت.

“ما تصمیم گرفتیم سال گذشته بیایم، اما به دلیل بیماری همه گیر، نتوانستیم بیایم. بنابراین، در نهایت، امسال آن را به دست آوردیم، و بسیار خوشحال و هیجان زده هستیم که اینجا هستیم.” “آره.” “این شگفت انگیز است. ما ساعت 5 صبح از خواب بیدار می شویم تا فردا اینجا باشیم.” [laughs] بنابراین این اولین بار است که او به نیویورک می رود و اولین بار است که رژه را می بیند، و برای ما هیجان انگیز است زیرا از زمانی که من کوچک بودم این یک سنت خانوادگی بوده است. “بگویید “بالون.” “بالن.” “بالون ها.”

در حال بارگیری پخش کننده class=
بینندگان برای تماشای کارگرانی که بالن‌های غول‌پیکر را آماده می‌کنند، پیش از رژه سالانه روز شکرگزاری میسی، صف می‌کشند که در سال ۲۰۲۰ به دلیل یک بیماری همه‌گیر، تنها یک بلوک کاهش یافت.اعتباراعتبار …هیروکو ماسوئیکه / نیویورک تایمز

رژه جشن شکرگزاری 95 سالگرد میسی در روز پنجشنبه با جشن محدود سال گذشته که تنها یک بلوک کاهش یافت و تماشاگران از بیرون آمدن خودداری کردند، متفاوت بود.

حدود 6500 نفر گرد هم می آیند تا در رژه امسال کار کنند، که 2.5 مایل از شهر نیویورک می گذرد، از Upper West Side منهتن شروع می شود و به Midtown ختم می شود. همه شرکت کنندگان در رژه باید واکسینه شوند، اما هیچ الزامی برای ایمن سازی برای تماشاگران وجود ندارد.

در اینجا چیزی است که باید در مورد جشنواره امسال بدانید.

چگونه رژه را تماشا کنم؟

اعتبار …هیروکو ماسوئیکه / نیویورک تایمز

این رژه قرار است ساعت 9 صبح از شبکه NBC، Telemundo و سرویس استریم Peacock از تلویزیون پخش شود.

ال روکر، هدی کاتب و ساوانا گاتری میزبان برنامه «امروز» هستند که ظهر به پایان می رسد.

رژه کجاست؟

این رژه از ساعت 9 صبح در 77th West و Central Park West آغاز شد، اما برای عموم آزاد خواهد بود، با یا بدون حضور.

بسیاری از هواداران ساعاتی پیش برای دیدن منظره بدون مانع بازیگران در جاده حاضر شدند. بهترین مکان‌ها برای تماشای رژه شامل سنترال پارک غربی از خیابان 75 غربی تا خیابان 61 غربی و خیابان ششم از خیابان 59 غربی تا خیابان 38 غربی است.

در اینجا می توانید نقشه دقیق مسیر را پیدا کنید.

چه کسانی در رژه حضور خواهند داشت؟

اعتبار …هیروکو ماسوئیکه / نیویورک تایمز

جان باتیست، کلی رولند، نلی، میکی گایتون و کری آندروود در این رژه نقش آفرینی خواهند کرد.

برخی از شرکت کنندگان جوان شامل مدرسه رقص باله هیسپانیکو، گروه کر جوانان شهر نیویورک و گروهی از اسکیت بازان خواهند بود. ده دبیرستان و محافل راهپیمایی دانشگاه – از جمله نیروهای راهپیمایی دانشگاه همپتون – همچنان خیابان ها را پر خواهند کرد. (کودکان زیر 12 سال امسال حق شرکت در رژه را نخواهند داشت، اما اجازه خواهند داشت که تماشاگر باشند.)

همچنین 15 بادکنک و 28 بادکنک وجود خواهد داشت. ارتفاع برخی از بادکنک ها به اندازه یک ساختمان چهار طبقه یا عرض شش تاکسی است.

چه خبر؟

بالن‌های گروگو مانند – یکی از ویژگی‌های «ماندالوریان» که با نام بیبی یودا نیز شناخته می‌شود – در روز پنجشنبه به رژه پرواز می‌کنند، برای اولین بار بالون «جنگ ستارگان» بخشی از جشنواره خواهد بود.

آدا از نمایش نتفلیکس “Ada Twist, Scientist” امسال نیز اولین بازی خود را در قالب بالن انجام خواهد داد. قلمی که پشت گوشش گیر کرده است به اندازه 27 خودکار واقعی است.

پوکمون بیست و پنجمین سالگرد خود را با بالون جدیدی از Pikachu و دوستش Eevee جشن می گیرد که روی یک طومار به اندازه یک نیمه تریلر نشسته است.

در حالی که مک دونالد از سال 1987 دارای مهمات رونالد مک دونالد در رژه بوده است، امسال طرح جدیدی را عرضه خواهد کرد. بالون رونالد مک دونالد یک قلب قرمز بزرگ را در خود جای می دهد.

وب سایت میسی می نویسد: «رونالد وقتی همه ما به عشق اضافی نیاز داریم، قلبش را با ما در میان می گذارد.

اعتبار …کارلوس اوسوریو / رویترز

تنظیم‌کننده سلامت کانادا روز چهارشنبه تأیید کامل واکسیناسیون یک‌بار جانسون و جانسون را صادر کرد و کانادا را به اولین کشوری تبدیل کرد که این کار را انجام می‌دهد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که فاز سوم این مطالعه نشان داد که واکسن 85 درصد در پیشگیری از بیماری‌های جدی و 28 روز پس از واکسیناسیون، از مرگ مؤثر است.

پل استوفلز گفت: «امروز اولین تأییدیه نظارتی عمده برای واکسن جانسون و جانسون کووید-19 است و زمان مهمی برای به رسمیت شناختن فداکاری همه افراد دخیل در توسعه واکسن کووید-19، شرکای ما، کنترل‌کنندگان و شرکت‌کنندگان است.» ، رئیس علم شرکت.

استفاده از واکسن جانسون و جانسون در ایالات متحده به اندازه واکسن Pfizer-BioNTech یا Moderna گسترده نیست و مطالعات نشان داده است که واکسن جانسون محافظت کمتری نسبت به دو مورد دیگر دارد. در ماه آوریل، پس از اینکه وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده خواستار توقف موقت آن شد، واکسن به طور ناگهانی متوقف شد تا بتوانند یک اختلال عروقی نادر را که در شش دریافت کننده رخ داده بود، بررسی کنند.

سازمان غذا و دارو ماه گذشته تزریق تقویت کننده جانسون و جانسون را تأیید کرد، علیرغم نگرانی هیئت های مشاوره متخصص FDA مبنی بر اینکه اطلاعات موجود در برنامه این شرکت محدود شده و به طور مستقل تأیید نشده است.

برخی از کارشناسان و اعضای هیئت مدیره FDA استدلال کرده‌اند که دریافت‌کنندگان واکسن جانسون و جانسون به واکسن‌های بیشتری در برابر کووید-۱۹ کشنده نیاز دارند، زیرا این واکسن نسبت به Moderna و Pfizer-BioNTech مؤثرتر است.

FDA داده‌هایی را با کمیسیون مورد بحث قرار داد که نشان می‌داد واکسن جانسون و جانسون تنها حدود 70 درصد در برابر بستری شدن در بیمارستان مؤثر است، در مقایسه با حدود 90 درصد برای واکسن‌های مدرنا و فایزر. اما داده‌های دیگر، از جمله مطالعه بر روی نزدیک به 9 میلیون نفر در ایالت نیویورک، نتایج بهتری را از واکسیناسیون یک‌باره جانسون و جانسون، از جمله برای آمریکایی‌های مسن‌تر، با ارائه حفاظت بادوام‌تر نشان داد.

دوزهای جانسون و جانسون از طریق Covax، یک برنامه جهانی به اشتراک گذاری واکسن، در تلاش برای تقویت ایمنی در کشورهای فقیر، از جمله بسیاری در آفریقا، در خارج از کشور توزیع شده است.

بسیاری از این عکس‌ها از طریق توافقنامه‌ای که در ماه مه به دست آمد، عرضه شد، که بر اساس آن جانسون و جانسون موافقت کردند که حدود 200 میلیون دلار با نرخ تخفیفی به کوواکس بفروشند. هفته گذشته، آنتونی جی. بلینکن، وزیر امور خارجه، گفت که ایالات متحده در حال مذاکره برای توافقی برای ارسال واکسن های بیشتر به خارج از کشور برای کمک به مردم ساکن در منطقه درگیری است.

اعتبار …بریتانی نیومن / نیویورک تایمز

تراژدی رژه در Waukesha کمتر از نیم هفته از مشهورترین رویداد این کشور رخ می دهد: رژه میسی در روز شکرگزاری در شهر نیویورک.

نگرانی ها در مورد حمله عمدی به یک تجمع منجر به تلاش برای اجرای قوانین سرریزهای مسافت طولانی برای ایمن سازی جاده ها شد. و شهر نیویورک شاهد بوده است که رانندگی خودرو در سال‌های اخیر باعث حوادث شلوغ دیگری شده است. بیایید اینجا.

در سال 2017، راننده ای که به نظر می رسید تحت تأثیر مواد مخدر است، وارد خیابانی شلوغ در میدان تایمز شد و قبل از اینکه مانع امنیتی مانع او شد، یک نفر را کشت و بیش از 20 نفر دیگر را مجروح کرد. و در همان سال مردی 29 ساله با کامیون خود وارد ترافیک عابران پیاده شد و هرج و مرج در بزرگراه غرب هشت کشته و 11 زخمی بر جای گذاشت.

اخیراً، در سپتامبر 2020، یک ون از مقابل جمعیتی از معترضان عبور کرد. پلیس به میدان تایمز یورش برد.

افسر رابط گفت، اما مقیاس رژه شکرگزاری در شهر نیویورک آنقدر بزرگ است که مقایسه آن دشوار است. راهپیمایی چند ساله به عنوان یک هدف با ارزش برای افراط گرایان و تروریسم تلقی شده است.

جان میلر، معاون اداره اطلاعات گفت: «نمی‌توانید حادثه‌ای را که در یک رژه در یک شهر کوچک رخ داده است، بگیرید و آن را با آنچه ما در شهر نیویورک برای آن رویداد انجام می‌دهیم مقایسه کنید».

میلر گفت که منطقه اطراف رژه معروف به “جاده سخت” به روی ترافیک بسته شده است. اقدامات ایمنی شامل ابزارهای نوری به عنوان موانع فلزی و فناوری است. و همه مسیرها توسط طرح‌های امنیتی Lower و Midtown، باندهای نظارت استراتژیک مانند پلاک‌خوان‌ها و نظارت تصویری برای ایمن کردن Midtown و Lower Manhattan تحت پوشش قرار می‌گیرند.

“ما نگران نیستیم. میلر گفت: ما برنامه ریزی می کنیم. “زمان ما بهتر است.”

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما