نکته بعدی در رابطه با ریپورتاژ آگهی گرفتن بک لینک های معتبر و بسیار تاثیرگذار برای سایت های شما می باشد. ریپورتاژ آگهی به تبلیغ وب سایت یا محصول در قالب مقاله خبری گفته می شود. روابط عمومی یا PR: به طور مثال در یک نقطه ای از کشور اتفاقی افتاده است و برند شما برای مسئولیت اجتماعی ای که دارد اقدامی انجام می دهد و برای پروموت کردن اقدامت اش شروع به انتشار رپورتاژ در سایت های خبری و مختلف میکند. در رپورتاژ آگهی مخاطبان خود را در یک مسیر مشخص همراهی خواهید کرد که در نهایت اتفاقی که میخواهید بیفتد. قبل از هرچیز بهتر است مختصری در مورد کلمات ناآشنای ریپورتاژ آگهی یا رپرتاژ آگهی و یا رپورتاژ آگهی توضیح داده شود. اما شاید بپرسید که چگونه متوجه شویم که وبسایت مورد نظر کیفیت قابل قبول را داراست. افزونه (MozBar) به شما کمک میکند تا متوجه شوید که وبسایت مورد نظر دارای چه کیفیتی میباشد. و چه تاثیری بر سئو سایت دارد و سپس نکاتی را راجع به فراهم کردن یک رپرتاژ آگهی با کیفیت و موثر بیان خواهیم کرد. این دسته از تبلیغات با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، فرهنگی و عوامل دیگر، به صورت غیر مستقیم، هدف را بیان میکنند.
برای این منظور دقت کنید که نباید به صورت غیر طبیعی و زیاد به دریافت بک لینک بپردازید. در این مقاله به طور کلی، مهم ترین نکاتی که در نوشتن یک ریپورتاژ تاثیر گذار، نقش دارند بررسی شد. ۲٫ انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر و سایتهای خبری تخصصی پربازدید. یکی از راههای ترغیب مخاطب برای خواندن مقاله و مطالب شما، انتخاب یک تیتر جالب و سرگرمکننده است و بهتر است خبری باشد تا جذابیت بیشتری داشته باشد. استراتژی گوگل این است که با مطالبی که مخاطب با خواندن آن ها به صورت ناخواسته به سمت یک کسب و کار کشیده شود مخالف است. در ثانی آن ها به اعتبار این سایت های بزرگ اعتماد دارند و شما را تایید خواهند کرد و علاقه پیدا می کنند وارد سایت شما شده و از محصول شما خریداری کنند. در واقع بهتر است بگوییم به جای آنکه در نقش یک فروشنده ظاهر شوید، در نقش یک مشاور خرید ظاهر شوید تا افراد به شما اعتماد کنند.
رتبه الکسا بالا باعث می شود مخاطان زیادی به طور مستقیم از سایت دیدن کنند. در متون رپورتاژ با ایجاد چند لینک فالو به وب سایت سازمان رپورتاژ دهنده امکان افزایش اعتبار در گوگل و بهبود رنکینگ ، فراهم میشود.از همین رو مدیران بازاریابی و وب مستر ها برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل به دنبال سایتهای برتر در زمینه سئو هسند تا رپورتاز خود را در آن به ثبت برسانند و همچنین برای بهینه سازی سایتها از ریپورتاز آگهی خبری و تبلیغاتی به عنوان یکی بهترین راه کارها و جدیدترین تکنیکهای دستیابی به رتبه بالای گوگل بهره میبرند. اعلان مناقصه توسط هر SME و یا ارگانی بزرگ ، به معنای درخواست آنان برای رفع نیازشان به کالاها و یا خدمات است اما هدف این است که با بهینه ترین قیمت ( حداقل قیمت ممکن با حفظ کیفیت کالا یا خدمات دریافتی ) این مهم صورت پذیرد. در هر حال این افزونه میتواند به شما کمک کند که راحت تر انتخاب کنید.
همانطور که پیش تر گفتیم، در صورت علاقه مقالات این دسته بندی را مطالعه کنید. هر چقدر مخاطبان هدف شما به مخاطبان آن رسانه نزدیک تر باشد، احتمال آن که کاربران آن سایت به مشتریان کسب و کار شما تبدیل شوند بیشتر خواهد بود. در روند کاری هر سازمان یا شرکتی ، نیاز به تامین برخی خدمات و یا کالاها از طریق برون سپاری اجتناب ناپذیر است که یکی از راه های تامین این تقاضاها ، برگزاری مناقصات است.شرکتها با به کارگیری استراتژی برون سپاری علاوه بر مدیریت هزینه، خریدهای سازمان یافته تری انجام می دهند. هرکسی بدون هیچ تجربه و هنری میتواند در خدمات دو سر طیف را ارائه دهد و فقط مهم این است که بازاریاب خوبی باشد که شما را متقاعد به خرید کند. وبسایتی که برای قرار دادن رپورتاژ استفاده میکنید، بدون شک باید از کیفیت و میزان بازدید بالایی برخوردار باشد. بدون شک هر قدر این امتیاز بالاتر باشد، اعتبار و بازدید آن سایت بیشتر است. بازدید بالا از منظر گوگل نشان دهنده کارا بودن مطالب شما میباشد. رپورتاژ یا ریپورتاژ (به انگلیسی: Reportage) بهترین روش تبلیغات اینترنتی می باشد که حتما با افزایش سئو و رنکینگ گوگل همراه است. هر آگهی رپورتاژ به صورت خبری ( یا معرفی ) ، تنظیم و در سایتهای خبری بزرگ چون پایگاه مناقصات کشور -پارس نماد داده ها-بارگذاری میشود، اما متن رپورتاژ کاملا از جهت تبلیغاتی سازمان یافته است و با هدف تبلیغ محصولِ (کالا یا خدمات ) هر سازمان یا شرکت، انجام میگردد.علاوه بر هدف تبلیغی ، هدف رنکینگ و سئو نیز مطرح میشود که رپورتاژ آن را نیز پوشش میدهد.