dioodbanner

مستر روغن ، فروشگاه پخش روغن در زومیت – زومیت

[ad_1]

روغن روغنیاگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. مستر روغن، یالیان سال است که ت‌بخشات‌بخش خودروها و همچنین ابزار موجود در رخارخانه‌های است.

. . . اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

برای اینکه بتوانید خودروی خود را سالم نگه دارید، باید مراقب مهم‌ترین قطعه‌های خاخلی آن باشید، یعنی موتور ب شیداشید. روغن روغن موتور، شما می‌توانید عمر موتور فزا را افزایش دهید و در تمام قطعات خودروی خود هماهنگ کنید. نقایل نقلیه ما هم سوخت هم روغن می‌کنند. روغن وارد محفظه احتراق می‌شود و همراه با سوخت می‌سوزد. پس پس طراحی موتور هله نقلیه یه هم سبک سبک زندگی شما تعیین کننده نان مصرف روغن است.

مهم ترین یل استفاده از موتور موتور، ،اصیت روانی آن است. روغن موتور، تمام قطعات متحرک را محافظت می کند و از ساییدگی آن ها به ترکیب وگیریلوگیری وگیری می پردازد. بدون روغن ، سایش فلز روی رویلز موتور شما را در مدت زمان بسیار کوتاهی از بین بین. در واقع، روغن موتور یک لایه نازک اتمی بین تات متحرک ایجاد می‌شود از تماس کامل لل وگیری می‌کند و عمر را طولانی کند.

دلیل دوم استفاده از روغن موتور در خودرو خنک آن است. بیشتر نیاز به سیستم خنک‌کننده (رادیاتور، ترموستات، پمپ آب آب و …) می‌شود. ، این‌حال، روغن موتور ریاری خنک‌کننده برای مناطقی از موتورهایی که یعایع خنک‌کننده نمی‌توانند آن را به آن تبدیل کنند، فر هماهم هم.

روغن موتور همچنین به تمیز کردن کمک می کند، حذف حذف زائد مانند ریزه های فلزی و ایرایر رسوبات بالقوه آسیب است.

عملکرد خودرو خودرو

ن‌طورکهان‌طورکه وسایل نقلیه‌ایها در حال کار است، روغن به‌طور مدام در اطراف محفظه احتراق می‌چرخد. ابراین مقدار روغن به د خاخل محفظه ریخته می‌شود. طوری طراحی شده است که اجازه می‌دهد روغن راردارد نواحی اطراف پیستون و پهپه‌ها شود.

اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. این نقطه نیانی است ست موتور کثرکثر تراکم را دارد. رار روغنی که در اینجا وارد می‌شود به این قسمت وارد می‌شود. یای جدیدتر معمولاً ً کمتری کمتری به بهل‌های یای قدیمی نندانند. این نیز یلیلی است ست یای مختلف ف بهای متفاوتی از روغن زاز زارند.

روغن همچنین در یای دیگر دیگرله هلیه شما از زله اگزوز از بین بین. روغن موتور برای دریچه های اگزوز مورد زاز است. این منطقه در معرض بسیار بالایی قرار دارد. ازهای پرفشار تولید شده در اینجا ممکن است به روغن آسیب نمی زند یا باعث تبخیر می شود.

چه صنعتی روغن خود را تعویض کنم

این روزها دیگر درست می شود که صاصله برای جایگزینی روغن روغن خودرو می شود. نیانی مردم روغن روغن خودا سه ماه یک بار تغییر می‌دادند، اما دیگر اینطور اینطور. روغن‌ها روغن‌ها و ترکیب‌های روغن با کیفیت ترالاتر، اکنون در حال حاضر فاصله‌ای بین بین ر را بیشتر می‌کنیم.

این‌حال، بهترین نونانون سرانگشتی است که توصیه می‌شود از پیروی پیروی کنید که در بچهابچه راهنمای شما ذکر شود. یک 3000 دفترچهاهنمای خود را قانون سه ماهه / 3000 مایل را برای تعویض روغن یا توصیه کنید و توصیه‌های نیکانیک خود را نیز در استفاده از روغنهای مصنوعی انجام دهید.

ویسکوزیته چیست چیست

ویسکوزیته روغن چیزی نیست جز اصطلاحی که برای بیان روغن در موتور و محافظت از قطعات متحرک استفاده ده. گذشت زمان و در اثر حرارت، روغن زكازك شده و كاتركتر كتر. این باعث کاهش ویسکوزیته و نانایی آن در درافظت از موتور می‌شود. اینا براین، شما باید روغن روغن موتور خودا عوض کنید.

اگر بدون روغن نندگیانندگی کنم چه اتفاقی می‌افتد

اگر هیداهید با روغن موتور کم نندگیانندگی ممکن است ممکن است ست ست جزئی جزئی اجزای یاخلی موتور پیش آید. در واقع اگر بدون روغن موتور تولید کنید، موتور به سرعت می‌شود و کل موتور تعویض کنید.

اگراهی هیا در شینماشینم بریزم چه اتفاقی می‌افتد

زهمازهم، واقعاً نوع روغنی است که خود را ضایع می‌کند. در مو ردارد، شما هیچ تفاوتی را متوجه هیداهید هید. در درارد دیگر، اهش مصرف سوخت مشا مشاهده می شود. در موارد بسیار جدی ممکن است استاعث سیش بیش از حد پمپ روغن روغن است که به بهاهش عمر موتور می‌شود.

5W20 رتبه نال، اگر خودرویا یای استفاده شود از W 5W20 رتبه بندی شده است و ج یای آن 5W30 را اضافه کنید، قعاقعاً چیزهای زیادی متوجه هیداهید هید شوید. وااین‌حال، اگر 20W50 را اضافه کنید، ًاً متوجه سوخت، کردلکرد کرد و حتی آسیب خود را دید. پس همیشه از ز روغن روغن توسط زاز خود استفاده ده.

فرق روغن موتور با روغن صنعتی صنعتی چیست

شاید تصور شود که صنعتی، همان روغن موتور است و می توانم از آنای موتور خودرو استفاده کنم. در واقع، روغن موتور به‌طوری صرفاً برای موتور خودرو به رار می‌رود و وای گوناگونی دارد. اما صنعتیبه‌طوری برای تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و واشین‌آلات استفاده می‌شود و از همیتار رالایی قابل استفاده است. در قعاقع، روغن صنعتی تات بخش انواع و اقسام ابزارآلات ماشینی است نطورکهان‌طورکه روغن موتور حیات‌بخش موتور یک خودروی نقیمت‌قیمت است.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما