توصیه های کلی با اکثر چیزهایی که در واحد خود می بینیم در تضاد است. در ادامه تصاویر خودروهای هیبریدی را مشاهده کنید. خودروی معمولی سایز متوسط تست شده تقریباً 22 مایل در کیلوگرم، خودروی کامپکت 4 سیلندر معمولی، حدود 25 مایل بر کیلوگرم دریافت می کند. تویوتا سکویا: نسخه های آزمایشی 4WD به طور متوسط 13.8 تا 15.6 مایل بر کیلوگرم بودند. Crew Cab 4WD 5 سیلندر میانگین 18.1. هر دو بیشتر در بزرگراه رانده شدند. کابین خدمه Chevy Colorado LS، خودکار.
ویراستاران Auto Consumer Guide® جاده سالانه بیش از 200 خودرو، کامیون، مینی ون و SUV جدید را آزمایش می کنند. در رانندگی در دنیای واقعی، SUV های 8 سیلندر به طور متوسط حدود 13 مایل بر کیلوگرم در رانندگی در شهر/بزرگراه آزمایش شده اند. میانگین حدود 15 مایل در هر گالن برای شاسی بلندهای 6 سیلندر و مینی ون ها و برای اکثر خودروهای لوکس تقریباً یکسان است. برای همان مقاطع زمانی، AAA میگوید که میانگین ملی برای یک گالن گاز درجه یک 2.02 دلار، 2.56 دلار و 3.34 دلار بوده است.
General Gold 12000 Air Conditioner
ما حتی به شما نکاتی را در مورد نحوه ارزیابی مایل در هر گالن و چگونگی جستجوی تهویه مطبوع و سایر ویژگیهای مورد نظر خود با بهترین مصرف سوخت موجود ارائه خواهیم داد. حتی تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده اولیه عمدتاً به منظور افزایش عملکرد بود، نه برای افزودن مایل اضافی به ازای هر گالن. 14 تا 28 مایل در برای تهیه کولر گازی جنرال گلد 24000 بر روی این لینک کلیک کنید هر گالن (mpg).
Preparation Of Evoli Air Conditioner
فورد Escape/Escape Hybrid: تست 2WD 4 سیلندر Escape به طور میانگین 20.5 مایل در کیلوگرم است. مدل تست AWD در رانندگی بیشتر در شهر میانگین 16.3 را داشت. AWD 330 به طور متوسط 20.6 مایل بر گالن بیشتر در بزرگراه ها بود. Overburdened 3.3 باید میانگین 15 تا 17 مایل بر گالن در گرندز داشته باشد. میانگین میانگین هزینه واحد برق به دلار در هر کیلووات ساعت مطابق با بخش 323 (b) (2) قانون ارائه شده است. وزارت انرژی محاسبه میکند که شوکهای قیمت نفت و دستکاری قیمتها توسط کارتل اوپک از سال 1979 تا 2000 برای ایالات متحده هزینه داشت.
و به هر حال، تورم پایین بود، و اگر اقتصاد دقیقاً قوی نبود، به نظر میرسید که برخی از اثرات رکود 2000 تا 2002 را از بین میبرد. میانگین مصرف سوخت خودروهای سواری پس از افزایش پیوسته برای بیش از یک دهه، تا سال 1989 شروع به کاهش کرد. ماشینها سریعتر، قویتر، مملو از ابزارآلات بیشتر میشدند – و سوخت بیشتری مینوشیدند.
General Air Conditioner Representative
جای تعجب نیست که ایالات متحده، موتور پیشرو اقتصادی جهان، بیش از هر کشور دیگری نفت وارد و مصرف می کند. در هر بحثی در مورد مسئولیت زیست محیطی که ایالات متحده برعهده دارد، مهم است که بدانیم ایالات متحده در گذشته، وابستگی به نفت تأثیر عمیقی بر ایالات متحده داشته است.
یک اردوگاه اصرار دارد که پیشرفت فناوری راه حل وابستگی به نفت را حفظ می کند. اینکه آیا مصرف نفت آمریکا نامتناسب است یا نه، موضوع فوقالعادهای برای بحث است، موضوعی که در اینجا به آن نمیپردازیم. و چه 40 یا 140 سال از نفت جهان باقی مانده باشد، واقعیت بازار این است: با کاهش منابع نفت و گرانی بیش از حد یافتن و استخراج نفت، بشر جایگزین نفت به عنوان منبع اصلی قدرت خواهد شد، زیرا اشکال جایگزین انرژی به سادگی مقرون به صرفه تر خواهد بود.