یای برقی چینی در هاه هزار ایران

[ad_1]

راهرا قرار است یک خودروی برقی برقی راهی بازار کشورمان ن. احتمالاً این خودرو جدید از خودروسازی کرمان‌موتور است. پیش از این نخودروان‌خودرو نیز اعلام کرده بود که قصد دارد رد ی یای از آریزو آریزو ۵ جدید را راهی بازار کشورمان ن. گفت: داخل نمی شوم.

گفتنی است عرضه می کند برقی ۵ برقی در زازار کشور چین ستقبا استقبال قابل‌توجهی همراه بوده است و این موضوع به حیاحی جذاب و مشتری پسند می‌شود.

مام خودرو کثراکثر قدرت وراکثر گشتاور باب ۰ تا ۵۰ عتلومتربرساعت سرعت کثرت فتافت طی شده در رار رارژ
برقی ۵ برقی ۱۲۲ اسب‌بخار نیوتن‌متر نیوتن‌متر ۸.۸ نیهانیه ۱۵۲ کیلومتربرساعت ۴۰۰ مترلومتر

به همین جهت نیز انتظار می‌رود که مدیران‌خودرو در حوزه آریزو آریزو موفق کند کند. البته از نیانی نی آریزو ۵ برقی در نمایشگاه خودرو نان (سال ۹۶) حضور رایگان نسخه‌های رایگان فیس‌لیفت‌امات‌تر از آن بزار عرضه‌ست.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

می شود می شود ن‌موتوران‌موتور بیش از ۲ رار میلیارد تومان برای تولید این برق جدید بنزینی سرمایه‌گذاری کرده است و ظرفیت تولید سالانه آن نیز به ۱۸۰ هزار دستگاه برسد.

برای ارتباط با ‏E-JS1‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

مام خودرو موتور موتور وراور با باتری فتافت طی شده با یکبار رارژ قیمت در س یرایر کشور
جک E-JS1 ۶۲ اسب‌بخار نیوتن‌متر نیوتن‌متر ۲.۲ ۲لووات تاعت ۳۰۲ مهر ۲۸ هزار ریال

نبود زیرساخت و قیمت قیمت لیاردی ردی بزرگترین چالش خودروهای برقی چینی

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

نبود ایستگاه های شارژ سریع باعث می شود یای برقی در ایران عملا کارایی زیاد ندارند چرا که رژارژ کردن تریاتری ها با برق معمول شهری معمولا از 6 یا 7 ساعت به طول می انجامد.

این خودروسازان چینی با استفاده از متخصصان ایرانی خود، به فناوری تولید و عرضه خودروهای دست یافته و در صورت ارائه بسترهای داخلی برای شارژ این خودروها، بسیاری از برندهای مطرح در چین می توانند نمونه های برقی خود را در کشورمان عرضه کنند. .

حدود دیگر قیمت مام بالای خودروهای برقی چینی یای بازار ایران است که از تعرفه ای حدود 50 درصدی خودرو هله ناشی می شود. در واقع خودروهای برقی اقتصادی به ذات از خودروهای مشابه بنزینی نان قیمت تر تر هستند و توجه به االا و بدون سوبسیدی که یای واردات قطعات 00ل ه به تما رد)) توجه به نرخ رلار فعلی، به حتی یک مرز یک لیارد تومان از عبور می کند و همین عامل نیز باعث فروش اندک چنین ییایی در بازار خواهد شد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما