چگونه رئال دوباره از قرعه کشی شکایت کرد وقتی &

[ad_1]

کد خبر: 1798230/52

زمان: 20:05
1400/09/23

بازدید از: 11721

حمله عجیب به پادشاه لیگ قهرمانان اروپا

رافائل راموس، خبرنگار ESPN از رفتار رئال مادرید در اعتراض دوباره به بازی لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رافائل راموس، روزنامه نگار ورزشی، اشتباهات یوفا در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ESPN Deportes را تحلیل کرده و سخنانی را بیان کرده که باعث عصبانیت هواداران مادریدی شده است. او گفت: “من درک می کنم که بنفیکا در رده بندی یوفا 20 امتیاز کمتر از یوفا است… اما رئال مادرید در مورد عظمت صحبت نمی کند.” آنها باید یک برچسب “از من بسیار متنفر” به لوگوی خود اضافه کنند.

این سناریویی است که این تیم در مسیر خود از آن استفاده کرد. با این حال، نمی توان فراموش کرد که در زمان فرانسیسکو فرانکو، هر آنچه رئال مادرید به دست آورد مستقیماً تحت تأثیر دیکتاتوری باشگاه بود. این موضوع را هیچکس نمی تواند بپرسد زیرا شواهدی برای آن وجود دارد.

من می دانم که آنها می توانند از نظر مالی شکایت کنند، زیرا برای آمدن به اینجا 15 میلیون می گیرند و اگر از این دور عبور کنند 9 میلیون دیگر می گیرند. اما رئال مادرید نباید شکایت کند. از سرخیو راموس و مسی می ترسند یا امباپه؟ پی اس جی با قدرت شخصی پیروز می شود، نه با کیفیت فوتبال مبتنی بر تیم.

دو ماه پیش، سوسا، مفسر آلمانی ESPN، در جریان بازی شاختار و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، باعث اختلاف شد. سوسا در مورد فلورنتینو پرز و بازسازی سانتیاگو برنابئو بیانیه ای ارائه کرد. جایی که او ساخت استادیوم خانگی رئال مادرید را به یک رسوایی تشبیه کرد، اما خشم مداوم هواداران لوس بلانکوس باعث شد تا در نهایت عذرخواهی کند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق برای رافائل راموس رخ خواهد داد و آیا او از صحبت هایش در مورد رئال مادرید صرف نظر خواهد کرد یا خیر.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما