اودینزه 1-1 میلان: روسونری در 90+2 از شکست فرار کرد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شاگرد استفانو پیولی که این روزها در صدر جدول سری آ قرار دارد تا آخرین ثانیه از بازی امشب از حریفان عقب بود اما گل زلاتان ابراهیموویچ در وقت های تلف شده یک امتیاز فاصله داشت. برعکس، خانه متعلق به آنهاست.

یونایتد شروع بهتری داشت و در دقیقه هشتم جرارد دلوفئو از بتو ​​پیش افتاد اما تعویق او باعث شد که تومور توپ را مسدود کند.

چهار دقیقه بعد از پاس خوب فلورانس، زلاتان توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند اما ضربه موثر او از تیر دروازه گذشت.

حملات دو تیم تا دقیقه 17 ادامه داشت و بتو اودینزه پیش افتاد. این یک پاس عمقی بود که بتو با مایک مانیان تک گل را به ثمر رساند و اگرچه دروازه بان میلان ضربه اول را مهار کرد، اما ریباند دوباره مقابل بتو قرار گرفت و این بار با یک ضربه محکم دروازه را باز کرد.

بعد از این گل میلان ابتکار عمل را به دست گرفت و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشت اما در ایجاد موقعیت چندان موفق نبود.

این وضعیت تا دقیقه 43 ادامه داشت و از روی ارسال زلاتان، براهیم دیاز توانست گلزنی کند اما دخترش گل اودینزه را پیدا نکرد و نیمه اول با همین گل به پایان رسید.

میلان نیمه دوم را با سه تعویض آغاز کرد و در دقیقه 47 نزدیک بود زلاتان دروازه فلورنتینا را باز کند، اما این بار ستاره سوئدی به سیلوستر ضربه زد.

حملات میلان ادامه داشت، اما موقعیت های زیادی به همراه نداشت. تعادل در میانه ها وجود داشت، اما با نزدیک شدن به آخرین دقیقه تلاش بازیکنان میلان برای همیشه افزایش یافت تا در نهایت زلاتان در دقیقه دوم وقت آزاد دروازه اودینزه را باز کرد.

در محوطه جریمه اودینزه توپ به زلاتان برگشت و او با یک ضربه زیبا کار را تمام کرد.

در آخرین ثانیه بازی، یونایتد آیزاکس به دلیل خطای تیم میزبان از زمین اخراج شد تا میزبان 10 ثانیه از بازی خارج شود، اما این تغییری در نتیجه و بازی ایجاد نکرد. با تساوی 1-1 به پایان برسد.

میلان در حال حاضر از 17 بازی 39 امتیازی دارد، اما اگر اینتر فردا شب بتواند کالاری را شکست دهد، جای تیم بالای جدول را خواهد گرفت.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما