مانیفست جدید اسپید در یک ثانیه بسیار ارزشمند & زومیت & رونمایی شد

[ad_1]

جالب است بدانید که مانیفست در صنعت حمل و نقل به معنای فهرست کالاهای یک کشتی، قطار یا کاروان کامیون با بیش از یک فاکتور است و شامل کلیه قبوض مربوط به حمل و نقل است. ما در اسپید، محموله‌های شرکت‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی، کتاب‌فروشی‌ها، مارکت‌ها و صاحبان صفحه اینستاگرام را جمع‌آوری می‌کنیم و در دو شیفت صبح و عصر در تهران و در مدت ۷۲ ساعت در شهرستان ارسال می‌کنیم.

امروز، در مانیفست، مواردی از کتاب، مجلات و روزنامه‌ها گرفته تا بیمه‌نامه، لوازم آرایشی، دارو، مواد غذایی و محصولات مصرفی را می‌بینیم که بیش از 60 صاحب کسب و کار مورد اعتماد هستند. ما مفتخریم که به مانیفست خود وفادار بوده ایم و ثانیه های ارزشمندی را از مراحل اولیه تا تحویل کالا توسط سیستم حمل و نقل هوشمند در اختیار شما قرار می دهیم. سرعت ما بهینه شده ایم تا کالاهای شما را در اسرع وقت به شما تحویل دهیم.

اگر صاحب کسب و کار یا فروشگاه اینترنتی هستید و یا پکیج ویژه ای برای شب یلدا در شرکت خود تهیه کرده اید و می خواهید تعداد زیادی اجناس را توزیع کنید، دیگر ثانیه های ارزشمند شما را هدر نمی دهیم و به معرفی مزایای اسپید می پردازیم. سیستم هوشمند به شما:

  • قابلیت بازی حمل و نقل توسط تحویل دوچرخه و در تهران در کمتر از 24 ساعت و در شهرستان در 72 ساعت کالا را دریافت کنید
  • امکان استفاده از خدمات پرداخت در محل (کد) و شماره سفارش واریز در 24 ساعت کاری
  • امکان احراز هویت کاربران با کارت شناسایی و یا استفاده از کد ارسال پیامکی
  • هیئت سازماندهی شده برای نظارت فوری بر وضعیت حواله و صورت های مالی
  • قبل از ارسال محموله، اعلان پیامکی را برای کاربر ارسال کنید
  • 16 ساعت کمک برای دو تغییر شغل در تهران
  • خدمات انبارداری و بسته بندی
  • خدمات تحویل سریع در دو شیفت 9 تا 15 و 15 تا 21 در تهران به صورت تحویل روز و تحویل همان روز ارائه می شود.

    سرعت

اسپید یک تجارت موفق در زمینه تحویل مرسوله در تهران است که در آن می توانید بر تحویل انواع بسته تکیه کنید. اسپید با ایجاد مکانیزم ناوبری پیشرفته، انواع فروشگاه های اینترنتی، محصولات سازمانی، بسته بندی های مورد نیاز ارگان ها و سازمان ها را در تهران با هزینه ای مناسب توزیع می کند.

در سال 1377 مفتخر به دریافت جایزه ملی حمل و نقل و زنجیره ای شدیم و همین امر باعث شده این شرکت به عنوان یکی از پیشرفته ترین استارت آپ های حمل و نقل و باربری در تهران شناخته شود.

ما مشتاقانه منتظر یک جلسه چالش برانگیز با شما هستیم!

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما