خیبر & ملوان همچنین پر از بک فریم بازی (عکس)

[ad_1]

به گزارش “واسعه” در این دیدار، ملاوان در دقیقه 26 گل اول را از امی حسین یویاساده به ثمر رساند، سپس دختر میلاد کاریبی در دقیقه 41 به گل رسید و تلاش دو تیم به ثمر نرسید. در سایر نقاط نیمه دوم بازی با تساوی به پایان رسید و با شکست قشقایی شیراز مقابل استقلال خوزستان، ملوان به امتیاز 20 صعود کرد.

به گزارش راندی که در آخرین بازی دو تیم قبل از بازی امروز رخ داد، روز باشگاه در نامه ای درخواست تغییر بازی تخته ای را مطرح کرد که واکنش های باشگاه خیبر خرم آباد را در پی داشت و حالا که بازی بین 2 تیم به پایان رسید باشگاه خیبر اعتقاد بر این است که نامه باشگاه ملوان در این بازی روی کمیسیون تاثیر منفی گذاشته و تصمیم عباس راکی ​​نیز مانند مازیار معتمدنیا و ابوذر ممبینی به او کمک کرده است که باعث خسارت شود. از تیم خیبر خرم آباد.

باشگاه خیبر خرم آباد دو قسمت از این بازی را می زند. در دقیقه 76 مهرداد قنبری بازیکن خیبر در محوطه جریمه ملوان با ضربه ای به بازیکن این تیم برخورد کرد که باشگاه خیبر معتقد است داور در این مرحله باید اعلام کند. پنالتی برای تیم میزبان عباس راکی ​​که نزدیک به صحنه بود نه تنها این کار را نکرد، بلکه به مهرداد قنبری کارت زرد نشان داد تا عملکرد او شبیه سازی شود. نیمه دیگر کر در دقیقه 44 بازی مورد بحث قرار گرفت. جایی که امیرحسین یاحازاده دروازه بان این تیم پشت دو پا قرار گرفت و به پای 19 بازیکن خیبر ضربه زد و در این صحنه خیبرها معتقدند داور باید مستقیماً کارت قرمز می گرفت. بازیکن ملوان و این کار را نکرد بنابراین ملوان با تمام افرادش به بازی ادامه داد. هر دو صحنه در شرایطی اتفاق می‌افتند که بازی یکی یکی دنبال می‌شود و تصمیم دیگری ممکن است شرایط را به نفع تیم خیبر تغییر دهد.

این هم صحنه ای است که مهرداد قنبری در محوطه جریمه ملوان سرنگون شد و به گفته خیبری ها باید یک نقطه پنالتی برای آنها در نظر گرفته شود.

عبدی مالک، مالک باشگاه خیبر نیز از نامه محرمانه ملوان به فدراسیون فوتبال ابراز تأسف کرد و گفت که این بازی هیچ چیز محرمانه ای وجود ندارد و این درخواست باید شفاف شود و پیگیری خواهد کرد تا از این موضوع مطلع شود. راز ملوان در اتحادیه فوتبال چیست؟ از کمیته اخلاق بخواهید که نامه محرمانه باشگاه قایقرانی را پیگیری کند زیرا چیزی در میدان پیدا نشد.

این صحنه ای است که ملوان به پشت پای بازیکن خیبر ضربه می زند و باشگاه خیبر معتقد است ملوان مستحق دریافت کارت قرمز است.

هیئت داوران و در نهایت هیئت داوران درباره صحت ادعای باشگاه خیبر خرم آباد اظهار نظر خواهند کرد.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما