عوامل احتمالی استقلال مقابل سپاهان

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در مهمترین دیدار هفته دهم لیگ برتر دو تیم استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان فرهاد مجیدی برای ماندن در صدر رقابت ها و قهرمانی در این دوره از رقابت ها باید سه امتیاز کلیدی مقابل تیم قدرتمند نویدکیا امروز کسب کنند.

* حسینی به دنبال دیسک پنجم است

حسینی اگرچه در ترکیب اصلی برای دیدار مقابل ذوب آهن به میدان رفت اما در دقیقه 8 به دلیل مصدومیت جای خود را به مظاهری داد و رشید در آن دیدار تلاش اصلی را برای پاکسازی صفحه انجام داد. اما سیدحسین مقابل هواداران، تراکتور، پرسپولیس و پیکان خوش درخشید و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

استلگل تنها در 6 بازی اخیر لیگ برتر مقابل چلسی رکورد زده است و حالا ژوزه مورینیو امید زیادی به زنده نگه داشتن اهداف این تیم با ادامه دادن نور به استل و حفظ فرم خوب خود دارد.

* حضور منظم، پاداش بازی های خوب آقاسی؟

عارف آغاسی در دیدار مقابل پیکان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. در روزی که محمدحسین مرادمند چهار کارت را از دست داد، آغاسی به همراه دانشگر و یزدانی خط دفاع آبی ها را برپا کردند و ظاهر خوبی داشتند. حالا قرار است مجیدی دوباره به مدافع جدیدش اعتماد کند و او را به همراه دو نفر دیگر از تیمش از زمین مسابقه اخراج کند.

تقابل سیاوش یزدانی با هم تیمی سابقش جالب است. این بازیکن هفته گذشته بالاخره پس از 52 بازی در استقلال توانست برای این تیم گلزنی کند. او یکی از آماده ترین مدافعان لیگ برتر است و انگیزه و روحیه زیادی دارد. محمد دانشگر امروز همچنان در خدمت تیم است و امروز آماده رویارویی با خط قدرتمند سپون است.

* دیدار مجیدی با رضاوند جانشین

بازی زبیر نیک نفس در ورزشگاه دستگردی بازخوردهای مثبت استقلال را کاملا به خود جلب کرده است. مرد آهنی فصل گذشته بالاخره توانست استعدادهای خود را در تیم جدیدش به نمایش بگذارد. روزی که آرش رضاوند به دلیل مصدومیت از کادرفنی خارج شد، فرهاد مجیدی حساب ویژه ای از توانایی های زبیر باز کرد.

مهدی مهدی پور که در این فصل عموماً کیفیت فنی بالاتری از خود نشان داده در خط هافبک زبیر بازی خواهد کرد. هافبک آبی ها امروز در تیمش می درخشد و استقلالی ها امیدوارند یک بازی خوب دیگر به او ارائه دهند.

* خط وسط تغییر نمی کند

جعفر سلمانی نیز تنها گزینه فرهاد مجیدی برای چپ است. بازیکنی که مانند دیگر آزادکاران روز خوبی مقابل پیکان داشت. به نظر می رسد فرهاد مجیدی دوباره به سبحان خاقانی اعتماد کرده و از او در تیمش استفاده می کند. امیرحسین حسین زاده مانند آخرین بازی استقلال پشت سر دو مهاجم تیمش بازی کرد.

* زوج یستا و یامگا در خط حمله

به نظر می رسد عملکرد رودی زستد از روز اول بهتر می شود. او روزهای خوبی را با پیکان سپری کرد و کمک هم کرد. امروز بهترین فرصت برای این بازیکن است تا با گلزنی به این طلسم پایان دهد. کوین یامگا مانند بازی قبلی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور خواهد داشت و یکی دیگر از زوج های بین المللی آبی ها در خط حمله حضور دارند.

مولفه های احتمالی استقلال مقابل سپاهان:

سید حسین حسینی – سیاوش یزدانی – عارف آقاسی – محمد دانشگر – زبیر نیک نفس – مهدی مهدی پور – جعفر سلمانی – سبحان خاقانی – امیرحسین حسین زاده – کوین یمگا – رودی ژستد

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما