باشگاه من مخالف توقف لیگ برتر نیستم اما &

[ad_1]

کد خبر: 1798781/52

زمان: 16:50
1400/09/26

بازدید از: 5,560

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که تعلیق لیگ برتر به دلیل کرونا مشکلات دیگری ایجاد خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، لیگ برتر انگلیس در حالی تحت نظر است که وضعیت کرونا نگران کننده است. در واقع، با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر تعلیق مسابقه به گوش می رسید، وضعیت به این شکل شد. با این حال یکشنبه شب در مهم ترین دیدار هفته هجدهم لیورپول میهمان تاتنهام خواهد بود.

یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل تاتنهام صحبت کردما اطلاعاتی در مورد تاتنهام نداریم، نمی‌دانم آنها امروز تمرین کردند یا نه. فکر نمی‌کنیم این بازی اتفاق بیفتد، ما می‌خواهیم بازی کنیم. بازی‌هایی برای بازی در روزهای پنجشنبه و یکشنبه داریم و این شرایط وجود دارد. باز هم، ما مطلقاً هیچ اطلاعاتی در مورد تاتنهام نداریم.

شرایط نگران کننده کرونا در لیگ برتر“کمی عجیب است که بگوییم کدام بازیکن به کرونا مبتلا شده است و فکر می کنم منچستریونایتد این کار را کرد. ما چیزی برای پنهان کردن نداریم و اولین و مهمترین چیز برای ما سلامتی فرزندانمان است اگر کسی آنفولانزا داشته باشد.”

پیام برای مخالفان واکسن: “من می دانم که همه کسانی که اکنون واکسینه شده اند می گویند یورگن کلوپ گفته است که آنها واکسینه شده اند اما اکنون ویروس کرونا هستند. این واکسن خطر عفونت را کاهش می دهد. کسانی که به ویروس آلوده شده اند ممکن است بعداً دوز تقویت کننده دریافت کنند.”

شایعات لیگ برتر متوقف شد: “من مخالف توقف لیگ نیستم، با این حال، من سود 100 درصدی نسبت به ادامه آن نمی بینم. توقف یعنی یک یا دو هفته دیگر متوقف می شویم، یعنی 5-6 بازی؟ چه زمانی به این بازی ها نیاز دارید. ؟ صبر کن؟”

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما