غمگین، غمگین، قهرمان لیگ عوض می شود!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که رسانه ها و فضای مجازی مملو از تصاویر تقابل مسی و رونالدو است و بسیاری آن را نبرد پایانی این دو فوق ستاره قرن بیست و یکم و طراحان گرافیک هر دو سایت ورزشی روزه دار می دانند. به دنبال توضیحات متقابل باشید، اما یک اشتباه عجیب در قرعه کشی، همه هواداران را به درگیری لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برانگیخت.

در جریان بازی رفت بعد از ظهر امروز و پس از حذف نام ویارئال از روی گلدان تیم دوم، آندره آرشاوین، ستاره سابق آرسنال و روسیه، منچستریونایتد را از گلدان اول حذف کرد. تیم اتفاقی که نباید بیفتد چون در مرحله گروهی هر دو تیم در یک گروه قرار دارند. آساوین برای تصحیح این خطا نام منچسترسیتی را از روی گلدان حذف کرد اما سرمربی فراموش کرد که نام منچستریونایتد باید به گلدان او برگردد و همین موضوع باعث شد تا نام یونایتد در زمان قرعه کشی بین توپ ها قرار بگیرد. قرعه کشی اتلتیکو انجام نشد، بنابراین این مراسم با دخالت رئیس یوفا دوباره برگزار شد.

این اولین تساوی است که رئال باید مقابل بنفیکا قرار بگیرد و آژاکس اینتر است. اما اکنون همه چیز تغییر کرده است.

در حالی که بسیاری از تیم‌ها از جمله اینترمیلان، رئال مادرید و لیورپول از بازی‌های خود راضی بودند، اما برگزاری دوباره این دیدار به طور کامل انجام نشد، زیرا بازی‌های سختی برای این تیم‌ها شکست خورده بود و شاید بازنده اصلی آن‌ها بود. رئال مادرید دوباره باید به جای آن به مصاف پاریس و بنفیکا برود.

پس از شایعه قرعه کشی یوفا، رئال مادرید اولین تیم معترض شد و اعلام کرد تا زمانی که رقبای قوی سفید در لیست هستند، نام آنها و رقیبش بنفیکا نباید در قرعه کشی باشد. ، هیچ خطایی در روند تشریفات وجود نداشت. این درخواست توسط یوفا رد شد و نام رئال مادرید در میان تیم های شرکت کننده در قرعه کشی قرار گرفت.

شاگردان آنچلوتی که در تساوی اول حریف آسان تری داشتند، حالا به جای بنفیکا به مصاف پاری سن ژرمن می روند. بازگشت لیونل مسی و سرخیو راموس به سانتیاگو برنابئو یکی از اتفاقات عجیب فوتبال است. دو بازیکنی که سال هاست در ال کلاسیکو اسپانیا مقابل هم قرار گرفته اند، حالا در یک بازی تیمی با هدف شکست دادن آنچلوتی به مادرید برمی گردند.

پاریس نیز در قرعه کشی متحمل ضررهای هنگفتی شد. پوچتینو قطعا منچستریونایتد و رئال مادرید را دوست دارد. آنها در مرحله اول باید به مصاف شیاطین سرخ بروند اما حالا رئال منتظر آنهاست. اگرچه تقابل رونالدو و مسی مانع بزرگی خواهد بود، اما بازگشت مسی به مادرید و جدال مجدد با رئال مادرید یکی از نکات جالب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

یکی دیگر از تیم هایی که در بازی دوم شکست بزرگی را متحمل شد اینترمیلان بود. حداقل روی کاغذ، در بین هشت تیم برتر، لیل فرانسه و آژاکس هلند قرعه بهتری برای تیمی مانند اینتر است که در گروه خود به پایان رسیده است. تیم اینزاگی باید در اولین تساوی به مصاف آژاکس برود. قرعه خوبی که همچنان نراتزوری ها را راضی می کند اما برای برگزاری دوباره مراسم باید با لیورپول قدرتمند و آماده دیدار کنند. البته لیورپول یکی از سخت‌ترین تیم‌های جهان برای رویارویی است، اما این اتفاق می‌افتد و جی ارگن کلوپ و محمد صلاح منتظر آبی‌های میلان و دورتموند خواهند بود.

سالزبورگ را می توان بدشانس ترین تیم قرعه کشی نامید. آنها در دور اول مغلوب لیورپول شدند و حالا باید دوباره در مرحله حذفی به مصاف بایرن مونیخ بروند. دو قرعه سخت و دشوار این تیم اتریشی که واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت.

این عدد برای پاریسی ها تفاوت چندانی نداشت، فقط سطح سختی آن اندکی افزایش یافت. ما شاهد تقابل مسی و رونالدو نخواهیم بود اما پاری سن ژرمن با ستاره هایش از جمله مسی و راموس به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت. اینتر و لیورپول همچنان یکی از مهمترین مدعیان این مرحله هستند.

چلسی را می توان خوش شانس ترین تیم قرعه کشی امروز دانست. شاگردان توخل در هر دو مراسم در لیل فرانسه شام ​​خوردند. لیگ قهرمانان فصل گذشته در همه لیگ ها خوب نبود و روی کاغذ به نظر می رسد چلسی این شانس را دارد که از رقبای خود پیشی بگیرد. شانس گواردیولا را نباید نادیده گرفت. ابتدا باید به مصاف ویارئال می رفتند و در تساوی اسپورتینگ دوباره مقابل سیتی قرار گرفت. در هر دو مرحله ترسیم خوبی برای پپ حاصل شد.

یوونتوس هنوز هم تقریباً یکی از تیم های خوش شانس است. آنها اولین بازی خود را برای اسپورتینگ لیسبون انجام دادند و در قرعه کشی اصلی به مصاف ویارئال رفتند. بنفیکا نیز در دور اول بازی بهتری را برد. آنها دیدار مقابل رئال مادرید را از دست دادند و حالا آژاکس آماده رویارویی با تیم پرتغالی است. قرعه کشی دقیق اتلتیکو در نوع خود جالب است. اولین رقیب آنها بایرن بود اما حالا باید به مصاف منچستریونایتد برود. با این حال سیمئونه قطعا از تساوی کنونی ظهر امروز رضایت بیشتری نسبت به حریف خود دارد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما