فیفا و قانون تبدیل به کابوس رایولا و رفقاش شد!

[ad_1]

کد خبر: 1798494/52

زمان: ساعت 21:30
1400/09/24

بازدید از: 16515

گزارش های برند؛

فیفا آماده می شود تا با عوامل مطرح فوتبال سرکوب کند

به گزارش “ورزش سه”، بحث مدیران پروژه ها در فوتبال همواره یکی از بحث برانگیزترین موضوعات سال های اخیر بوده است. در واقع عجیب و غریب بودن برخی از مدیران برنامه های شناخته شده کابوس باشگاه برای جذب ستاره مورد علاقه شان است و مدام بحث بر سر این است که آیا باید برای مقابله با این موضوع قانون در نظر گرفته شود یا خیر.

به عنوان مثال، مدیر پروژه معروف و جنجالی به نام مینو رایولا برای فروش ارلینگ هالند به یک باشگاه بزرگ 40 تا 50 میلیون یورو به جیب می‌زند. در واقع چنین پرداختی برای باشگاه های اروپایی در شرایط اقتصادی کنونی اتفاق بسیار سختی است و این امر منجر به این واقعیت می شود که برخی از آنها می گویند در تلاش برای جذب ستاره نروژی خود را کنار کشیده اند.

البته ارلینگ هالند فقط یک مثال خوب و قابل درک برای این موضوع است و هنوز هم بازیکنان زیادی هستند که عواملشان برای فروش آنها به باشگاه های دیگر پول خرد و کلان می خواهند. در همین رابطه حالا مارکا با انتشار گزارشی مدعی شده است که فیفا به دنبال حل این موضوع است.

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، فیفا قرار است قانونی را تصویب کند که به مدیران فوتبال اجازه می دهد حداکثر 6 درصد از هزینه نقل و انتقالات را دریافت کنند. به عنوان مثال اگر مینو رایولا هلند را 100 میلیون یورو به تیم بفروشد، تنها 6 میلیون یورو نصیب سرمربی می شود. این قانون می تواند برای باشگاه خوب باشد و مارکا ادعا می کند که از جولای 2022 اجرایی خواهد شد.

در واقع فیفا قصد دارد پول هر انتقال را به حساب این موسسه واریز کند و بعدا فیفا شش درصد از پول را به حساب مدیر برنامه های این بازیکن واریز کند. البته کنترل اوضاع در روابط کار برای فیفا آسان نخواهد بود اما در صورت اجرای این قانون، کابوس بزرگی برای مینو رایولا و رفقا خواهد بود.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما