اوه، نامی غیر ممکن برای فراموش کردن فرگوسن!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، فردا ساعت 12 ظهر سرخیو آگوئرو و خوان لاپورتا در نشست خبری حاضر می شوند تا درباره آینده خود توضیح دهند. محتوای این کنفرانس هر چه که باشد، متاسفانه به نظر نمی رسد دیگر آگوئرو را در زمین ببینیم. اما بازیکن به راحتی می تواند مجموعه ای از عکس ها، خاطرات، گل ها و تم هایی که هیچکس از او نگرفته بسازد.

ما اولین بار در سال 2006 در اسپانیا با سرجیو آشنا شدیم. اولین چیزی که از آگوئرو می بینیم تصویر بازیکن با لباس استقلال است. سرجیو در آن زمان جوان بود با موهای بلند صورتی، کودکانه، اما قدرت این بازیکن کیفیت او را نشان می داد. آگوئرو بازیکنی سریع و با استعداد وحشیانه است، اما اولین چیزی که توجه من را جلب کرد بازیکن دفاعی بود، سرخیو شروع کرد، تغییر جهت داد و دوباره حرکت کرد.

سال اول با وجود درخشش در سن مامس، آگوئرو تنها 12 بازی برای اتلتیکو انجام داد و نتوانست گلزنی کند. اما سال بعد، در فصل 2007/2008، رکورد 19 گل و 8 بازی در لیگ را به نام خود ثبت کرد. بهترین بازیکنان در اتلتیکو مادرید بازی کرده اند، اما هیچ زوجی به اندازه آگوئرو و دیگو فورلان خوب و تعیین کننده نیستند.

زوج آنها به عنوان بازیکن جوان شماره 9 و مهاجم برتر شماره 10 سنتی نیست، اما آنها یکدیگر را می سازند. هر دو بازیکن پویول و پیکه را هم قرار دادند که برنده نشدند. آنها اروپا را در آن شب تاریخی در هامبورگ با دو پاس گل آگوئرو و دو گل دیگو فورلان در کنار هم گذراندند و با هم عشق، احترام و تحسین تمام فوتبال اروپا را برانگیختند.

اندکی بعد در سال 2011 آگوئرو تهدید به انتقال به رئال مادرید کرد اما این اتفاق نیفتاد و او منچسترسیتی را ترک کرد. سرنوشت برای سرجیو، بدون آگوئرو، آرزوی روزی 13 می 2012 را برای منچستریونایتد و فرگوسن داشت، اما این اتفاق نیفتاد.

زمانی بود که فرگی نام آگوئرو به میان آمد. 23 گل و 10 پاس گل در لیگ برتر. این نمونه کوچکی از چشم انداز او برای سال های بعد است: 23، 12، 17، 26، 24، 20، 21، 21، 16 و 4 گل تنها در لیگ برتر برای لیگ قهرمانان پنج، لیگ هفت، جام حذفی یک. . و سه سوپر جام. آگوئرو تاریخ منچسترسیتی و لیگ برتر است.

در سال 2021 بالاخره شکست ملی به پایان رسید و او اولین کوپا آمریکا را با دوستانش به دست آورد. آگوئرو سپس به بارسلونا سفر کرد تا گلزنی در ال سی سیکو را تجربه کند. ما فردا می دانیم چه اتفاقی می افتد، اما مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، آگوئرو همه را مجبور کرده است که او را دوست داشته باشند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما