بهترین زوج ریخاریخ لیگ جزیره (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811655 |
01 اسفند 1400 ساعت 14:38 |
3,366 زدیدزدید |

0
هاه

مو و مانه با سوپرگل استارت زدند زدند

رهاره های آفریقایی خط خطه لیورپول با گلزنی در زیازی روز گذشته تیم نان، رکورد مهمی را ثبت کردند.

گزارش رش “سه سه” تیم لیورپول روز گذشته موفق شد نوریچ با نتیجه سه بر یک شکست دهد. ناگردان کلوپ پس از پیروزی پیروزی شیرین مقابل اینتر در میلان، گا گل دقایق نخست غ فافلگیر شدند اما درخشش ستاره های خط هله، پیروزی بر آنها رقم زد.

To connect with ینترابل اینتر یای اولین بار بعد از مدت زوجا زوج حلاح-مانه نها در, اصلی خود شتاشت شت. ره رهاره برای همراهی هی یای ملی کشورشان در مام ملت های افریقا راهی کامرون مرون بودند و به یلیل صعود و بهال به دیدا فین، و نه نه نه نه نه تا تعداد زیادی همراه ه.

حلاح در بازی با لستر به نان بازیکن ذخیره شده در نیمه دوم به نان آمد اما اولین بازی سنه مقابل اینتر اینتر. زیازی با نوریچ هم اولین بازی بعد از جام ملت های آفریقا بود که وپلوپ دو راهه آفریقایی را در ترکیب اصلی داشت. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

یکانه با یک ضربه تیکتیکی دیدنی برای لیورپول گلزنی کرد و حلاح اما پس از زافت پاس بلند ند، به ییایی مدافع و زهازه بان ر را زشته شته ند ند. FCADIO مانه دیروز صد و هشتمین خود را برای لیورپول به ثمر نداند تا همراه با جان نارنز در ش نزدهمانزدهم لیست گلزنان برتر تاریخ LFC قرار ر. حلاح هم صد و پنجاهمین گل خود برا برای لیورپول به رس نداند. برای ارتباط با ‏LFC در‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

گا گلزنی در بازی با نوریچ، خط خط هله لیورپول یک رار منحصربفرد را هم ثبت کرده است. روز گذشته سی امین بار بود که هم مو حلاح و هم دیوادیو مانه در یک لیگ برتر زیازی برای لیورپول گلزنی زنی. این برتر نان برای دو بازیکن برای یک تیم در ریخاریخ لیگ جزیره است ست مو و ما را به زوجی ریخیاریخی برای سرخ نان تبدیل کرده است.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما