ویراویر از زلت تل خالی پتنت‌های این ینل منتشر زومیت – زومیت

[ad_1]

سعیل سعی می کند اکوسیستمی کوسیستمی دهد تا با اکوسیستم محصولات نرم افزاری و سخت افزاری اپل رقابت بت. اهالی مانتینویو با معرفی گوشی‌های پرچمدار سری 66 پیکسل بادز و محصولات دیگر حدی به این هدف دست یافته است. ینلاوه‌براین، ساعت هوشمند پیکسل واچ که قرار است ۲۶ می پنجم (پنجم خرداد ۱۴۰۱) معرفی شود، اکوسیستم کوسیستملات گوگل را کامل‌تر خواهد کرد.

گوگا گوگل در حال ساخت ختلت تل مبتنی‌بر اندروید است ست ست

،ارش فون آرنا، درحال‌حاضر گوگل از نظر سخت‌افزاری محصولات مانند بلندگوهای هوشمند و یشگرایشگر هوشمند را به زازار عرضه می‌کند و تلترقیبی تای محصولات اپل نمی‌کندل ایدل یدل. هفته گذشته، رشیارشی منتشر کرد که نان می‌دهد ریچ اینراینر که قبلاً درکنار روبین توسعه‌ی اتووسعه‌ای اندرویدالیت می‌کرده است.

پتنت تلت تل گوگل

اکنون کهل در حال آزمایش نسخه‌ی بتای اندروید ۱۲ یای نمایشگرهایی با ویژگی‌های بزرگ است، نان مناسبی برای عرضه‌ی تبلت تلسکوپ اندرویدی می‌رسد می‌رسد. اندروید نسخه نا نام اندروید 12L را می‌شناسد که حرف حرف L سرنام کلمه‌ی بزرگ به‌معنی «بزرگ» است. یکی از افشاگران خبرهای فناوری به نام لتزگو دیجیتال به‌تازگی تصاویر از تبلت به انتشار منتشر شده است.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید اصول اولیه را بدانید. ژوئن گذشته، گوگل اختراع خود را در ژاپن دریافت کرد و نشان داد که در حاشیه‌های نازک و یای گرد می‌برد.

رندر تلت تل گوگل

بسیار زیاد از تراشه‌ی گوگل تنسور بهره هداهد برد و درنتیجه، بسیا از ویژگی‌های ناشی‌بر هوش مصنوعی و ماشینی در سری ۶۶ ۶۶۶۶. او گفت: «من خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم.

می‌کهامی‌های فعالیت‌های کاری یا آموزشی با تبلت‌ها پایان می‌افت، تبلت‌های جدید یای پخش آنلاین موزیک ویدئو ویدئو یا حتی اجرای بازی‌های ویدئویی استفاده می‌شود،؛ اما تبلت‌ها از گوشی‌های هوشمند، ازجمله ابزارهایی هستند که مصرف‌کننده‌های مصرف‌کننده هر سال را به‌دنبال آن می‌کنند و پیشرفت‌های سخت‌افزاری را در برنامه‌های بسیار هیجان‌انگیز انگیز می‌دهند.

رندر تلت تل گوگل

از نظر تولیدکنندگان تبلت، میزان فروش در سال گذشته کاهش یافته است. به عنوان مثال، برنامه بعدی گزارش داده می شود که درآمد حاصل از آیپد در سال اول مالی ۲۰۲۲ یسه‌بایسه‌بایسه‌با مدت مشابه سال قبل ۱۴، ۱ درصد هشاهش یافته‌های یک ست ست است. درآمد اپل از فروش فروش در هه‌یاهه‌ای پایانی ۲۰۲۱ حدود ۲۱ درصد ۲۱ درصد افزایش یافته است.

گفت هاگفته نماند فروش تبلت های اپل در کل سال مالی ۲۰۲۱ دادل ۳۴ درصد درصد افزایش یافته است ست ست این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

الهه های مرتبط:

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که قبلاً و در سال ۲۰۱۸ یا به مام پیکسل اسلیت را پیشنهاد می کنیم. این محصول از زامل اندروید نمی‌برد نمی‌برد نمی‌برد -لکه دستگاهی کروی بود‌بر سیستم‌عاملم با صفحه‌نمایش ۱۲۳ اینچی و زنده‌یازنده‌ی ۱۴ نانومتری اینتل Core-i7.

در ژوئن ۲۰۱۹، اوسترلو، معاون ارشد دستگاه‌ها و تات گوگل، در نیه‌انیه‌ای اعلام کرد که شرکت تولید تبلت‌ها را به هداهد هد رساند. توسط سال گذشته میزبان رویداد Made by Google بود که در آنای پیکسل ۶ پیکسل ۶ پرو معرفی شد. اوسترلو در آن نان که به ایتایت از شرکای خود یای ادامه تولید تبلت ادامه خواهد داد.

برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. اما معرفی چنین یلی یار محتمل به نظر می‌رسد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما