زوج بریتانیایی مشاهده کرده اند که فرزندانشان عمل جراحی مغز را با واقعیت مجازی شبیه سازی می کنند

[ad_1]

زوج‌های انگلیسی که نگران جراحی مغز نوزاد خود هستند، می‌توانند قبل از انجام این عمل حیاتی و مهم، چنین فرآیندی را در یک منطقه شبیه‌سازی شده با فناوری واقعیت مجازی مشاهده کنند تا از کارآمد و ایمن بودن آن اطمینان حاصل کنند.

این نوزاد با وضعیتی به نام ناهنجاری جمجمه یا سینوزیس ساژیتال (Sagittal Synostosis) به دنیا می‌آید که باعث می‌شود رشد جمجمه با رشد کودک متوقف شود و سر کودک تغییر شکل دهد. این وضعیت مهارت های گفتاری و زبانی او را مختل می کند و به جمجمه او فشار وارد می کند.

پس از تولد نوزاد، پزشکان بریتانیایی به والدین گفتند که می توانند مشکل را با جراحی حل کنند. اما والدین او از این بابت بسیار نگران بودند و از پذیرش خطر جراحی خودداری کردند. به همین دلیل است که پزشکان بیمارستان گریت اورموند استریت توصیه می کنند قبل از انجام عمل جراحی واقعی، یک فرآیند شبیه سازی مجازی را با استفاده از فناوری واقعیت مجازی مشاهده کنند و سپس در مورد جراحی واقعی تصمیم بگیرند. والدین کودک به وضوح این پیشنهاد را می پذیرند.

در واقع، جراحی مجازی در محیط واقعیت مجازی به دلیل یک پلتفرم هوش مصنوعی که می تواند نتیجه جراحی را پیش بینی کند، شبیه سازی می شود. در این جراحی مجازی، نمونه‌ای از سر یک فرد با ناهنجاری جمجمه ایجاد شده با سی‌تی اسکن در محیط مجازی (والدین کودک می‌توانند آن را از همه جهات ببینند) قرار داده می‌شود و شکل نهایی سر پس از انجام عمل جراحی انجام می‌شود. عمل جراحي. این جراحی همچنین آنها را به شکل سرهای سبز نشان داد.

مزایده مزایده معز با واقعیت

الگوریتم مورد استفاده برای ایجاد تصویر سبز با استفاده از داده های 60 عمل جراحی واقعی مشابه تولید شده است. علاوه بر این، در فرآیند واقعی این جراحی، فنری بر روی سر قرار می گیرد که در واقعیت مجازی شبیه سازی شده است.

پس از توجه به جراحی مجازی و اطمینان از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی، والدین کودک تصمیم به جراحی واقعی گرفتند. فناوری واقعیت مجازی همچنین می تواند به پیش بینی نتیجه سایر انواع جراحی کمک کند و داده های مورد استفاده برای شبیه سازی جراحی مجازی 90 درصد دقیق است.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما