بازی یونایتد & برنتفورد به دلیل شیوع مجدد کرونا لغو شد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، به نظر می رسد بحث ظهور مجدد ویروس کرونا در انگلیس و بین بازیکنان لیگ برتری بسیار جدی است.

بسیاری از بازیکنان و اعضای منچستریونایتد صبح روز یکشنبه به کرونا مبتلا شدند و از تمرین به خانه فرستاده شدند.

این باشگاه حتی قبل از اینکه مذاکرات با لیگ برتر منجر به لغو بازی مقابل برنتفورد شود، تمام تمرینات تیم اصلی را به حالت تعلیق درآورد.

اکنون این نگرانی وجود دارد که شیوع این ویروس در بین بازیکنان و اعضای باشگاه بیشتر از آنچه قبلا تصور می شد باشد، و باشگاه تصمیم گرفته است کمپ تمرینی خود را تعطیل کند و سفر به لندن را ممنوع کند.

دوشنبه شب منچستریونایتد در بیانیه ای اعلام کرد: منچستریونایتد تایید کرده است که بازی سه شنبه 14 دسامبر برابر برادفورد در لیگ برتر به تعویق افتاده و به زودی اعلام خواهد شد. پس از مثبت شدن تست PCR برای برخی از اعضا و بازیکنان تیم اول، نیاز به پیگیری شیوع ویروس احساس شد. تصمیم گرفته شد تا تمامی فعالیت های تیم اول در محل تمرین باشگاه به مدت 24 ساعت برای کاهش بیشتر شیوع تعطیل شود و افرادی که تست آنها مثبت بود بر اساس پروتکل لیگ برتر به قرنطینه فرستاده شدند.

در این بیانیه آمده است: با توجه به لغو تمرینات و پراکندگی اعضای تیم و به دلیل اینکه سلامت بازیکنان و اعضای باشگاه در اولویت است، یونایتد درخواست تغییر تاریخ بازی را داده است. اعضای هیئت مدیره لیگ برتر نیز بر اساس دستورالعمل های بهداشتی با تعویق این دیدار موافقت کردند. منچستریونایتد برای هر گونه ناراحتی که ممکن است برای برنتفورد و هواداران هر دو تیم ایجاد کرده باشد عذرخواهی می کند.”

این در حالی است که سایت گل مدعی شده است که تمامی اعضای تیمی که روز شنبه به نوریچ سفر کرده بودند با تست منفی بازگشتند اما چند نفر صبح یکشنبه با تست مثبت مواجه شدند و به خانه بازگشتند و برخی دیگر بدون تماس در تمرینات در فضای باز بودند. پیوستن.

پیش از این تاتنهام به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی خود نتوانست تمرین کند و دو بازی مقابل بریستون در لیگ برتر و راینز در لیگ اروپا لغو شد.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما