ه الهام ماشین بتمن رابرت برت

[ad_1]

شیناشین بتمن رابرت پتینسون یک شیناشین خاص و جدید یای یک جدید ست است. ًلاً بتموبیل‌ها را به شکل یک شیناشین جنگی و ایناً زرهی می‌بینیم که انواع و اقسام گجت‌ها و ابزارها را در خود یای داده‌اند. اما ماجرای ماشین بتمن رابرت پتینسون فرق ردارد.

این ماشین طراحی کاملاً متفاوت و ویژگی دارد که به حال هیچ مام از آثار رلی قبلی یا ساخته شده از دیده نشده بود. حالا با یک بتموبیل هستیم که ًاً به یک ماشین اسپرت و به طور دقیق تر خودروی خودرویی شبیه است.

اما چه چیزهایی الهام بخش طراحی ماشین بتمن رابرت پتینسون بوده اند برای ارتباط با ‏غاب غ ۹ مورد که‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.


شیناشین شینلاسیک بتمن بتمن در دهه ۷۰ ۸۰ دیلادی

ماشین شینلاسیک بتمن بتمن دهه‌های یای و ۸۰ دیلادی

مززالی مزالز مز می‌رسد لباس جدید مزه هم از طراحی‌های زمخت نان مزان هم از یاحی‌های مزلاسیک مزان طلایی اقتبا س مز مز مز (John Byrne) جیم جیم آپارو (Jim Aparo) شده است.

در دوران بتموبیل، تانکِ زرهیِ سنگینی که می‌شناسیمش نبود که شبیه یک شیناشین مسابقه‌ای بود. ریاری از هنرمندان این دوره از زاشین‌هایی عضلانی مثل شورلت کوروت و فرود نگانگ به عنوان نقطه شروع حیشاحیشان استفاده ده.

داج جلنجر

اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. قیا ساس این اینل با طراحی کلاسیک و مدرن نجرلنجر شباهت‌های زیادی را می‌توان دید، در قسمت یای عقب نجرلنجر.

بلب بادی:۱۰ انتیلنتی دنی دنیای یبتمنای بتمن!
۱۰ انتیلنتی دنی دنیای ی

۱۹۷۲ ۱۹۷۲

Cesay هم اشاره کرده‌اند که فیلم ممکن است از زاحی‌های فرانچسکو فرانکاویلا (Francesco Francavilla) الهام بشود. چندین سال پیش طراحی‌هایی با نام «۱۹۷۲ ۱۹۷۲» را منتشر کرده است که در شهر تهاتهام و نان و ویلن‌هایش شبیه آن‌ها بودند. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.


بتمن بتمناشین بتمن Batman v Superman: Dawn Of Justice

مجموعه Super Powers

ا سوپراب بازی‌های دهه ۸۰ دیلادی ن تحت‌تحتان Super The Super Powers Collection راهی بازارها می‌شود هم مسیرهای آن دوران را پیش گرفته است. شیناشین بتمن و رابین در این مجموعه اسباب بازی‌ها به صورت قاق و با زوایای تیز حیاحی بود. ًاً می‌توانم شباهت‌هایی بین رابرت پتینسون و این اسباب بازی را در هیاهی کلی (به غیر از رنگ) دید.

بتمنال بتمن سال ۱۹۶۶

بتمناشین در بتمنال بتمن سال ۱۹۶۶

ز نمونه قعیاقعی به بتوموبیل جدید ًاً ماشین خاطره انگیز سریال Batman ز سال ۱۹۶۶ است. اینا که شیناشین بتمن رابرت پتینسون حالت مدرن‌تری داره اما هر دو خودرو حیاحی کلی اسپرت مشترکی رنگارند. جورج ریساریس طراحی بتموبیل ۱۹۶۶ زا از روی حیاحی مفهومی خودروی لینکلن فیوچورا انجام داده است.

بلب بادی:معرفی اعضای جاستیس گیلد – ستیاستیس لیگ با جنسیت‌های یاستیساستیس لیگی از زمین ۱۱
معرفی اعضای جاستیس گیلد - ستیاستیس لیگ با جنسیت‌های ی

Batman: The Animated Series

نیمیشنیاشین در انیمیشنی نیمیشنیال Batman: The Animated Series

: یای انیمیشن‌ها هیچ یلی به اندازه Batmanل Batman: The Animated Series شناسایی شده است. Batman حالی که شیناشین بتمن رابرت پتینسون اشتراکات خیلی زیادی با بتموبیل Batman: The Animated Series ردارد (این سریال انیمیشنی بیش‌تر حالت مستطیل دارد)


Batman The :اشین بتمن Batman: The Animated Series

Batman: Overdrive

Batman: Overdrive (کمیکاشین دیدن سایز کامل روی کلیک یک)
Batman: Overdrive (کمیکاشین دیدن سایز کامل روی کلیک یک)

Batman Over Niani دی‌سی یکان مافیکی ما ما م Batman: Overdrive ی یای Batman: Overdrive، بروس وین وین یک نان است ست می‌کند می‌کند انتقام مرگ والدینش را بگیر همین همرت م شیناشین اسپانی پدرش تبدیا تبدیل به ه‌له‌ای اسپرتای جنگ با جرم و ایتایت می‌شود.

: Batman: Overdrive یی حی‌هاحی‌هایی هم برای ماشین بتمن و هم یای خود لباس و تات بتمن به رار می‌رود تا حالت دست زاز آن‌ها را به یاد بیاورد. یاد خود داستان و اتفاقات فیلم ربطی به این اینان گرافیکی خود را ندارند اما شباهت طراحی‌ها به خودی بالب ب.

بتمن: نوئل

Batman: Noël (کمیکاشین دیدن در کمیک کمیک کمیک: کمیک کمیک کمیک کنید)
Batman: Noël (کمیکاشین دیدن در کمیک کمیک کمیک: کمیک کمیک کمیک کنید)

B نظر لباس بتمن برتابرت پتینسون مستقیماً از طراحی‌های لی برمجو (Lee Bermejo) ا Batmana ظاهراً ملم The Batman برای بتموبیل خیلی به یاغ طراحی‌های برمجو برمجو م. این وجود می‌توان مقایسه‌های بین این دو حیاحی بتموبیل کرد.

بتمن ال برمجو که در نان فیکیافیکی بتمن: نوئل دیدیم، پُرل پُر د رردارد ولی ی یک شیناشین عضلانی است که برای جنگ شخصی زیازی زی. همچنین بتموبیل هم هم موتور موتور زاز دارد تا شتاب بیش‌تری به خودرو بدهد کمی شبیه به ماشین بتمن رابرت برت.

بلب بادی:5 شخصیت دیسی که زل از معرفی شدندالهامات اولیه
5 شخصیت دیسی که زل از معرفی شدند

تاثیرات دنیای سایبرپانک

با این که این بتموبیل های جدید بسیاری از طراحی های قبلی فرانچایز بتمن در دنیای کمیک ها و سریال های تلویزیونی دارند اما به نظر متقابل و همکاران خارج از دنیای بتمن و در دنیای داستان های علمی و تخصصی و به طور خاص ژانر سایبرپانک نیز به دنبال طراحی های بیشتر بوده اند. .

Blade Runner ر یداید خ طراطر نحوه زیازی و قاب بندی منتشر شده منتشر شد اما سخت است ست به یای منتشر شده از ماشین بتمن نگاه کنیم و د داد مای رار Blade Runner نیافتیم. اگر می خواهید از شر آکنه خلاص شوید، باید جای آکنه را از بین ببرید و از شر آکنه خلاص شوید.

Cyberpunk 77اهت ماشین شین شینابرت شین برا شین Cyberpunk 2077

ماشین بتمن رابرت پتینسون ما را به داد یک بازی ویدیویی هم نداندازد یعنی Cyberpunk 2077. در هر دو تصویر شیناشین و گونیستِاگونیستِ اثر ثراً ً یک حالت قرار راند. Cyberpunk 2077 به نا نا قطعیت که ین ber ber ber ber ber ber ber ber ber ber ber ber ber ber ber ber ber ber berber بتمن بتمن بتمن بتمن بتمن بتمن بتمن بتمن بتمن بتمن بتمن بتمن بتمن بتمن


به مطالعه مورد بتمن رابرت پتینسون ادامه مه

  • ه الهام لباس بتمن رابرت برت
  • نظر رابرت پتینسون دربارة رلمهای قبلی چیست
  • تمجید کریستوفر کریستوفرلان از رابرت پتینسون پتینسون نقش بتمن
  • بن افلک اعتقاد رابرت برت به، عالعاده‌ای یل می‌شود
  • برتابرت پتینسون مجبور شد رهاره حضور در نقش بهلان ن دروغ

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما