با لگد به صورت و مچ پام زدند و بعد کرونا گرفتم!

[ad_1]

کد خبر: 1798578/52

زمان: ساعت 12:05
1400/09/25

بازدید از: 7599

دیبروین:

کوین دی برونی، ستاره بلژیکی منچسترسیتی از روز سخت کرونا می گوید.

به گزارش “ورزش سه”، کوین دی بروین در شش ماه اخیر روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذارد. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی از ناحیه صورت آسیب دید و سپس در یورو از ناحیه مچ پا آسیب دید. این پایان بدبختی ستاره بلژیکی نیست زیرا او اخیراً از ناحیه کرونا دچار مصدومیت شد و چند بازی منچسترسیتی را از دست داد.

حالا کوین دی بروین از شرایط سختی که پشت سر گذاشته صحبت می کند“گاهی اوقات هنوز احساس می کنم بدنم در حال تطبیق است زیرا وقتی سریع می دوم احساس چاق شدن می کنم زیرا اخیراً خوشحال بودم که هفته ای دو 90 دقیقه کامل بازی می کنم، بنابراین خوب است.

البته این اتفاق افتاد و من نتوانستم کاری انجام دهم. لگدی به صورتم زدند، مچ پایم را زدند و بعد به کرونا رسیدم. این بخشی از فوتبال است. بعد از کرونا برگشتم و تا جایی که توانستم تمرین کردم. شرایط آسان نبود اما همه چیز خوب پیش رفت و من دو بازی انجام دادم. پس باید به این کار ادامه دهم. 10 روز تنها بودم. من هنوز از خانواده ام دوری می کنم زیرا نمی خواهم مشکلی برای آنها ایجاد کنم و دیدن آنها از آینه دشوار است.

دی بروین می گوید که اکنون باید سخت رقابت کند تا در ترکیب اصلی منچسترسیتی بماند.از ابتدا اینگونه بود، از زمانی که به اینجا آمدم، تیم بزرگ و با استعدادی را می شناسم، اما در نهایت یک رقیب هستم.
من اینجا هستم تا رقابت کنم و می دانم که بازی هایی وجود دارد که بیرون می نشینم و هرگز احساس خوبی ندارم. همه می‌خواهند بازی کنند، اما من سعی می‌کنم خوب بازی کنم و وقتی در زمین هستم، تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که بازی خودم را انجام دهم.»

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما