کریک: بازیکنان یونایتد توانایی کار با هر مربی را دارند

[ad_1]

به گزارش “وازکوئز”، شایعه در اختیار داشتن رافائل نیکسون منچستریونایتد بسیار جدی شده و به نظر می رسد این بازیکن یونایتد باید به زودی با سرمربی جدید این فصل را ادامه دهد.

بسیاری از این مربی آلمانی به عنوان پدرخوانده مدرسه مربیگری مدرن آلمان یاد می کنند و مربیان موفقی مانند جولیان ناگلزمن و توماس توخل از جمله مربیانی هستند که از سبک او الهام گرفته اند.

کریک در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس این هفته مقابل چلسی گفت: “من فکر می کنم این ایده می تواند به زودی وارد تیم شود.” تاریخ این را نشان می دهد. گاهی اوقات از کل ایده ناشی نمی شود، فقط به نظر متفاوت یا طراوت می آید. گاهی اوقات همه چیز واقعا خوب است و گاهی اوقات اینطور نیست. این جوهر زندگی است و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.»

او ادامه داد: فوتبال اشکال مختلفی دارد. ما گروهی از بازیکنان بسیار خوب داریم. من مطمئن هستم که آنها می توانند خود را با فردی در راس هیات علمی تطبیق دهند. آنها استعدادهای واقعی و افراد خوبی هستند، بنابراین ما مشتاقانه منتظر ماندن در پیش هستیم.

کریک درباره بازی حساس یکشنبه مقابل چلسی گفت: همه باید تحت تاثیر روند رشد خود قرار بگیرند. آنها بسیار سخت کوش هستند، به خوبی سازماندهی می شوند و تحرک بزرگی در خط حمله نشان می دهند. آنها همچنین بین سه مدافع و یک هافبک ارتباط برقرار می کنند و سعی می کنند از مدافعان کناری برای ایجاد مشکل برای حریف در مرکز زمین استفاده کنند. آنها بسیار تهاجمی بازی می کنند و فضای بازی تیم مقابل را محدود می کنند. چلسی تعادل بسیار خوبی در زمین دارد.

بازیکن سابق یونایتد افزود: تمام آرزوی من این است که تیم را به بهترین شکل آماده کنم. من مسئولیت های زیادی دارم و تمام تلاشم را در این مسیر انجام خواهم داد. هر چیزی که باید به آن فکر کنم را به بعد از بازی یکشنبه موکول می کنم. این هفته خیلی آرامم بازیکنان و سایر اعضای باشگاه از من حمایت کردند و من را بدون مشکل ساختند. “من از چالش استقبال می کنم.”

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما