برد بزرگ آژاکس با گل های متناقض (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، ورزشگاه فیلیپس امروز میزبان مهم ترین رویداد فصل است. آیندهوون را به چهار امتیاز رساند تا جایگاه خود را در جدول حفظ کند و فاصله خود را با آژاکس رده دومی با چهار امتیاز افزایش دهد، اما این برای شاگردان راجر اشمیت خوب نبود.

در دقیقه 34 بازی، میهمان اولین گل بازی را به ثمر رساند. یک حرکت خوب تیمی که از سمت چپ خط دفاع شروع می شود به آژاکس فرصت می دهد. رایان گراونبرچ به دوسان تادیچ پاس می دهد و برایان برابی با یک ضربه پای راست، قبل از اینکه توپ به تیر دروازه برخورد کند، برایان برابی جایگزین می شود و دروازه بان با ضربه سر اولین گل بازی را به ثمر رساند.

نیمه اول با این گل به پایان رسید تا میزبان در نیمه دوم به تساوی رسید. اشتباه مرگبار یورین تیمبر در خط دفاع با شوت کودی گاکپو رخ داد و این بازیکن بلافاصله جوی ورمن را در اختیار گرفت. پاس او نیز در داخل محوطه جریمه به ماریو گوتزه رسید و دروازه بان آلمان در جام جهانی 2014 با ضربه ای راست توپ را وارد دروازه آژاکس کرد تا بازی مساوی شود.

دقیقه 74 بود که آیندهوون یک گل جنجالی به ثمر رساند. پاس استیون برهویس به زمین برای دیلی بلیند و کنترل ضعیف این بازیکن باعث دور شدن توپ از او شد. در حالی که به نظر می رسید توپ از تیر افقی بیرون آمده بود، دیلی بلیند به هر شکلی که می توانست توپ را به دوسان تادیچ پاس داد. او همچنین بازی را به داخل محوطه جریمه عقب هدایت کرد و یک بار دیگر استیون برهویز را در اختیار داشت. پاس در محوطه جریمه عقب به نصیر مزروی رسید و ضربه چشمگیر بازیکن مراکشی که در تیرک دروازه آیندهوون گیر کرد، باعث شد تا تیم میهمان تک به تک شوند.


اتهامی که بازیکنان آژاکس معتقدند توپ دیلی بلایند از خط عبور کرد.

آیندهوون سپس به سمت داور رفت و توپ را از زمین بیرون انداخت، اما در نهایت این گل پذیرفته شد و تلاش آژاکس برای تساوی آژاکس بی نتیجه ماند تا اینکه آژاکس در بازی بزرگ فصل دوم پیروز شد. و با 48 امتیاز به صدر جدول صعود کرد و آیندهوون با 46 امتیاز دوم شد. فاینورد با 42 امتیاز همچنان دنباله رو دو تیم است.


توییتر رسمی آژاکس نیز با انتشار ویدئویی از بازی معروف این تیم مقابل رئال مادرید که امروز تیم بانوان همان گل را به ثمر رساند، واکنش نشان داد. در آن دیدار بازیکن رئال مادرید معتقد بود که توپ قبل از گل آژاکس از دروازه خارج شده اما پس از بررسی VAR، گل تایید شد.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما