زنوزی-تراکتور; بالاخره سلام!

[ad_1]

کد خبر: 1802355/13

زمان: 19:44
1400/10/14

بازدید از: 18904

مسیح در صدر دو تیم محبوب آذربایجان؛

تراکتورسازان تبریز و یک باشگاه موتورسازی رسما واگذار شدند.

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا زنوزی که از خرداد ماه سال 97 به عنوان مالک باشگاه تراکتورسازی انتخاب شده است، پس از توافق با مسئولان اتحادیه رزمندگان انقلاب و همچنین مالک باشگاه ماشین سازی تبریز، به نتیجه رسید. امروز در این باشگاه های قدیمی به کار خود پایان دهد..

تراکتورسازی که از سال گذشته گرفتار مشکلات مالی بود و با تاخیر در پرداخت دستمزد بازیکنان روبه‌رو بود، در این فصل وضعیت بدتری پیدا کرد و از طرفی به دلیل یک مشکل، نتوانسته آنطور که باید و شاید تیم را تقویت کند. حرکت. پنجره ها بسته هستند، بنابراین این شرایط منجر به نتایج ضعیف می شود.

تراکتورسازی که در این فصل دو مربی داخلی و بین المللی را در خط مقدم خود دارد نتایج ضعیف هفته گذشته با انتقاد شدید و حملات تند تماشاگران مواجه شده است.

از آنجایی که تراکتور در دو فصل اخیر محمد رسانه ای بی پول بوده و همیشه مشکل داشته است، عصر امروز جلسه ای برای تعیین تکلیف تیم و ماشین سازی برگزار شد. صمت، سعد محمدی نماینده شرکت مس و سردار خرم استاندار آذربایجان شرقی حضور داشتند.

در پایان این جلسه مهم صورتجلسه واگذاری امتیازات دو باشگاه تراکتورسازی تبریز و ماشین آلات ساختمانی به باشگاه مس سونگون ورزقان امضا شد تا این دو تیم سرشناس تبریزی برای هدایت مس پیشتاز مس شوند. از بحران خارج شد.

بر اساس تصمیم در این جلسه مهم و در تفاهم نامه. تمام توان باشگاه های تراکتورسازی و سازندگی در پایان هفته جاری به ورزشگاه Complete Mission واگذار می شود و در ماه های آینده واگذاری مالکیت دو باشگاه انجام می شود.

کلید انتقال مالکیت تراکتور و ماشین آلات به شرکت مس مالکان هر دو باشگاه محمدرضا زنوزی و حتی نمایندگان او در این جلسه حضور نداشتند و باید دید نسبت به این انتقال مالکیت و تصمیم بزرگ فوتبالی چه واکنشی نشان خواهند داد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما